Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Gjest Turboguri
Skrevet
Kommer gjerne å prøver meg jeg. Men tror jeg kommer til å være ensmule nervøs, siden det er så lenge siden.

For jeg må jo bare få sagt at jeg ikke var noen STOR trommis, da. Det begrenser seg liksom litt når man spilte for et kor, og ikke måtte overdøve koret som ikke besto av så gryktelig mange på den tida.. :forvirret:

Men jeg tror du vil klare deg veldig fint jeg da! Er bare noe med å tørre ting vettu! ;)

Er hun treg på badet, eller noe?

Jeg kan egentlig ikke se for meg at hun er noen stor sinke der, altså. Det er litt annerledes med meg, som fra jeg står opp om morran til jeg er ute av døra bruker halvannen time.. :sjenert:

Men egentlig er jeg ikke så treg i forhold til mange andre damer. Det kommer bare an på hvem man sammeligner seg med. :sjarmor:

Hun skal være så fjong vettu! :ler:

Men nå skal vi visst gå, men vi snakkes nok snart igjen vi! :)

:klem:

---

Til Bippe fra vimse:

Nå står jeg her med jakke og sko på, og det er turbo som er treig ja :ler:

Ha en strålende kveld, vi snakkes med snart igjen!

:klem: på!

Dere har visst skravlet litt her, men det får jeg lese og kommentere når jeg kommer hjem!

:reise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter hjemme alene igjen. Mannen er ute med en kompis. Men jeg nyter livet jeg, så lenge jeg har KG og TV er jeg fornøyd. :-D

Sitter og ser på Hells Kitchen på TV3, og jeg er glad for at jeg aldri ble kokk i min tid. Hadde aldri klart det tempoet og den kjefta de får. Nå er det sikkert ekstremt på TV da, for å skape intiger og spenning, men likvel..

Jaja, jeg vet jo med meg selv at jeg ikke innehar de egenskaper på kjøkkenet som skal til for å kunne bli kokk uansett da. Men pytt sann! Bagateller! :ler:

Skrevet

Vi har stasjonær PC, bare at det ikke er internett på den (fint med laptop og trådløst nettverk hos naboen :ler: ), men nå skal vi endelig få internett selv til onsdag :hoppe: Kanskje litt farlig siden jeg er hekta allerede... :sjenert:

Skrevet

Så lenge du får din grandiosa er du vel fornøyd???

Gjest Turboguri
Skrevet
Kos dere begge to!

..og et ørlite :kyss:

:ler:

Vi har kosa oss veldig :sjarmor: Skulle bare være til 9 tia da, men blei litt lengre gitt.. Har liksom tendensen til det når vimse og jeg er på vift! Bare et hint altså :ler:

Skrevet

Du må nok sørge for å få deg nok søvn i helga ja :sjarmor::ler:

Men altså, vi kommer på tirsdag, det er bestemt, eller orker du ikke tanken på besøk?

I så fall: du skal ikke stresse med noen ting som helst, ikke mat, rengjøring eller noe, vi er jaggu ikke særlig fine på det altså :ler:

Skrevet

innom med ønske om en fabelaktig fredag :)

Skrevet

Mannen tok med seg PC'n på jobb i dag, men gjett hvem som har fått stasjonær PC i orden? :sjarmor:

Vi mangler en eller annen kabel enda, slik at PC'n ikke kan plasseres i arbeidsrommet. Den står forløpig i stua, og det er i grunnen mindre pent. Men det er bare midlertidig, frem til vi får rydda plass i arbeidsrommet og kjøpt den kabelen vi må ha.

Skrevet
RIIIIIIIIIIIIIIIISE AND SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE :legrine:

Jeg prøver.. :ler:

Skrevet
Mannen tok med seg PC'n på jobb i dag, men gjett hvem som har fått stasjonær PC i orden? :sjarmor:

Vi mangler en eller annen kabel enda, slik at PC'n ikke kan plasseres i arbeidsrommet. Den står forløpig i stua, og det er i grunnen mindre pent. Men det er bare midlertidig, frem til vi får rydda plass i arbeidsrommet og kjøpt den kabelen vi må ha.

Så flink du er! Så da behøver du ikke besøk på tirsdag da eller? :ler:

Jeg prøver.. :ler:

Skrevet

Goooood lørdag! Håper galehuset har overlevd den siste ukes strabaser...

Skrevet
Skulle bare være til 9 tia da, men blei litt lengre gitt.. Har liksom tendensen til det når vimse og jeg er på vift! Bare et hint altså :ler:

Helt i orden det! Jeg liker sent besøk, jeg! :sjarmor:

Du må nok sørge for å få deg nok søvn i helga ja :sjarmor::ler:

Men altså, vi kommer på tirsdag, det er bestemt, eller orker du ikke tanken på besøk?

I så fall: du skal ikke stresse med noen ting som helst, ikke mat, rengjøring eller noe, vi er jaggu ikke særlig fine på det altså :ler:

Jeg vil gjerne at dere kommer, kjempekoselig det! Og jeg kommer sikkert til å stresse litt, for det gjør jeg alltid. Men jeg skal ikke stresse så fryktelig mye, begrensa hvor innvikla gourmetmat jeg rekker å lage fra jeg slutter på jobb til dere kommer. :ler:

Skrevet
Så flink du er!  Så da behøver du ikke besøk på tirsdag da eller? :ler:

Ehm, jeg skjønner visst at utsagnet mitt kunne misforståes ganske kraftig ja. Det var ikke jeg som fikset PC'n,m en jeg fikk mannen til å gjøre det i går kveld.. :sjenert:

Så jeg trenger ikke besøk for PC-fiksing nei, men jeg hadde jo håpt at dere kom likevel da. ;)

Skrevet
Vi har stasjonær PC, bare at det ikke er internett på den (fint med laptop og trådløst nettverk hos naboen :ler: ), men nå skal vi endelig få internett selv til onsdag :hoppe: Kanskje litt farlig siden jeg er hekta allerede... :sjenert:

Så bra at dere får nett! Det er jo tross alt et par hakk bedre enn å snylte på naboen.. :ler:

Men jeg kan love deg at det er farlig ja. Det er ikke alltid jeg får gjort det fornuftige jeg hadde planlagt, på grunn av at jeg ble sittende på KG i steden for. Ikke bra.. :sjenert:

Så lenge du får din grandiosa er du vel fornøyd???

Joda, Grandis er greit det. Men jeg kan jo ikke akkurat si at det er favorittmaten min. Det er veldig praktisk å ha en eller to liggende i frysa, til sånn krisemat. Men har jeg valget, velger jeg nok heller noe annet. :)

innom med ønske om en fabelaktig fredag :)

Takk for det! :-D

God helg, Bippe.  :)

Takk i like måte! :-D

Skrevet
Goooood lørdag! Håper galehuset har overlevd den siste ukes strabaser...

Hei Vannmelon! :)

Joda, Galehuset har greid seg bra det. Og nå er det jo helg, så nå overlever jeg hva som helst! :ler:

Skrevet
Helt i orden det! Jeg liker sent besøk, jeg! :sjarmor:

Jeg vil gjerne at dere kommer, kjempekoselig det! Og jeg kommer sikkert til å stresse litt, for det gjør jeg alltid. Men jeg skal ikke stresse så fryktelig mye, begrensa hvor innvikla gourmetmat jeg rekker å lage fra jeg slutter på jobb til dere kommer. :ler:

Gahh, du skal ikke stresse med noen ting!! :ler:

Ehm, jeg skjønner visst at utsagnet mitt kunne misforståes ganske kraftig ja. Det var ikke jeg som fikset PC'n,m en jeg fikk mannen til å gjøre det i går kveld..  :sjenert:

Jaja, men nå er den i alle fall oppe og går! Forhåpentligvis med antivirus også? ;)

Så jeg trenger ikke besøk for PC-fiksing nei, men jeg hadde jo håpt at dere kom likevel da. ;)

Planen er å komme altså :ler: Jeg sa ifra til mannen i går, han skjønte ikke helt hva jeg skulle der å gjøre, før det plutselig gikk opp et lys for han :ler: Spurte Uri i går, men jeg mistenker hun synes det er litt langt å kjøre :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...