Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tirsdag kl seks ;)

Oh my! Her går det fort i svingene! :overrasket:

Men den er grei den! Vi har en date! :ler:

Nå vet jeg hva jeg må gjøre på mandag, iallfall. Nemlig husarbeid.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oh my! Her går det fort i svingene! :overrasket:

Men den er grei den! Vi har en date! :ler:

Nå vet jeg hva jeg må gjøre på mandag, iallfall. Nemlig husarbeid.. :sjenert:

:hoho:

Skrevet

Vet jo åssen standarden din er, vimse. Så jeg kan jo ikke ha noen kaniner eller elefanter krypende frem verken her eller der.

Men du overlever vel dersom jeg ikke får jaga bort alle, for jeg er ikke noen perfekt husmor. Langt der i fra.. :sjenert:

Men du burde ikke høre med Turbo først da, før du avtaler noe på hennes vegne? Tenk om hun ikke har lyst til å besøke meg? :ler:

Skrevet (endret)

Ingen av dere er redd for katter, forresten? Har vel spurt før, men har glemt svaret.. :ler:

Endret av Bippe
Skrevet

Nei, nå må jeg ta en titt i kjøkkenskapet for å se om vi har noe som kan brukes til middag..

Skrevet
Vet jo åssen standarden din er, vimse. Så jeg kan jo ikke ha noen kaniner eller elefanter krypende frem verken her eller der.

Men du overlever vel dersom jeg ikke får jaga bort alle, for jeg er ikke noen perfekt husmor. Langt der i fra.. :sjenert:

Men du burde ikke høre med Turbo først da, før du avtaler noe på hennes vegne? Tenk om hun ikke har lyst til å besøke meg? :ler:

Det var jo Turbo som satt her ved siden av meg og foreslo :ler:

Og så sier hun at du burde jo faktisk vite at det bedrives planlegging på andres bekostning sånn dann og vann :ler:

Ingen av dere er redd for katter, forresten? Har vel spurt før, men har glemt svaret.. :ler:

Ikke redd noen av oss!

Men jeg er allergisk da... Men så lenge jeg slipper å ha de i fanget så går det greit ;)

Skrevet

Det var sånn det var ja! Du skal slippe å ha dem i fanget, og jeg skal støvsuge sofaen så godt jeg kan. :)

Ellers kan jeg utestenge dem fra stua dersom det er behov for det. De blir sikkert dypt fornærmet, men de overlever. :ler:

Skrevet
Det var jo Turbo som satt her ved siden av meg og foreslo :ler:

Og så sier hun at du burde jo faktisk vite at det bedrives planlegging på andres bekostning sånn dann og vann :ler:

Da så! :legrine:

Gjest Turboguri
Skrevet

Nå har jeg jaggu noe å se fram til i neste uke også :tommel:

Da får jeg jo sjansen til å prate litt mere enn sist gang.. For jeg har jo fri hele tirsdagen! :)

Kanskje jeg får med min søster på senteret også :sjarmor:

Skrevet

Jeg ser også frem til det! :hoppe:

Og dere får kose dere på senteret, hvis du får med deg vimse. Men det er jo for det meste de vanlige standard kjedebutikkene der da, men noen unntak. ;)

Gjest Turboguri
Skrevet

Du har nå et veldig bra førsteinntrykk, så jeg regner med det andre er like bra :ler:

Tenkte kanskje å få kjøpt meg dansematte til playstation vettu! Sånn at jeg og vimse kan danse litt :legrine:

Skrevet

DET skulle jeg likt å se! :ler:

Synd ikke vi har en PS som virker, ellers kunne dere jo prøvd matta her.. :ler:

Gjest Turboguri
Skrevet

Du kan få lov til å bli med en gang :ler:

Hadde nok ikke bare vært meg og vimse som skulle ha dansa da nei ;)

Skrevet

Jeg er ikke så god på dansing, altså.. :sjenert:

Men som tidligere trommis burde jeg jo ha litt koordinasjon da. Så jeg kan vel hvis jeg vil og tør, men det trenger vi ikke snakke så høyt om.. :ler:

Gjest Turboguri
Skrevet

Å? Men du er ikke alene :ler:

Vimse er veldig flink da, men jeg skal ikke skryte på meg noe! :sjenert:

Jeg kjenner det at du må ta en tur til vimse og få prøvd trommene mine, kanskje du kan lære meg noe :-D

Dansematte + fest må jo være himla gøy da :ler:

Skrevet

Det er så mange år siden jeg spilte, at jeg heller tror det blir du som lærer meg. Jeg husker ikke så mye, og hender og føtter er kommet veeeeeldig ut av trening. Synd, egentlig! :sur:

Og dansematte og fest? Ja, det kan bli himla morsomt! :legrine:

Gjest Turboguri
Skrevet
Det er så mange år siden jeg spilte, at jeg heller tror det blir du som lærer meg. Jeg husker ikke så mye, og hender og føtter er kommet veeeeeldig ut av trening. Synd, egentlig! :sur:

Og dansematte og fest? Ja, det kan bli himla morsomt! :legrine:

Tror nok det visst du setter deg ned, så kommer det nok tilbake :Nikke:

Har en :idesmil: !! Hvis du synes det er veldig synd, så kan du jo bare komme litt ofte til vimse! For trommene står hos henne ;)

Kanskje jeg skulle hatt det, kommer du?

:ler:

*ut å røre i grøten til den koker opp*

*venter på vimse*

Skrevet

Kommer gjerne å prøver meg jeg. Men tror jeg kommer til å være ensmule nervøs, siden det er så lenge siden.

For jeg må jo bare få sagt at jeg ikke var noen STOR trommis, da. Det begrenser seg liksom litt når man spilte for et kor, og ikke måtte overdøve koret som ikke besto av så gryktelig mange på den tida.. :forvirret:

Skrevet
*venter på vimse*

Er hun treg på badet, eller noe?

Jeg kan egentlig ikke se for meg at hun er noen stor sinke der, altså. Det er litt annerledes med meg, som fra jeg står opp om morran til jeg er ute av døra bruker halvannen time.. :sjenert:

Men egentlig er jeg ikke så treg i forhold til mange andre damer. Det kommer bare an på hvem man sammeligner seg med. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...