Liljen Skrevet 9. januar 2007 #1603 Skrevet 9. januar 2007 Hei hei snuppis Innom for å ønske deg en strålende dag
Daria Skrevet 9. januar 2007 #1604 Skrevet 9. januar 2007 :hoppe: *Mystisk og forbigående anfall av energi*
Catus Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #1605 Skrevet 9. januar 2007 Hei, og god morgen, Bippe! Ha en knall dag på jobb! ← Takk for det! Det ble i grunnen ikke så verst. Det var en forholdsvis rolig dag, selv om jeg ikke var så effektiv i dag heller. Tror det er noe som har stukket meg, eller noe.. :klø: Jaja, nå er det iallfall bare tre arbeidsdager igjen til helg! ← Ha en fin dag på jobb ← Takk, vennen! Hei hei snuppis Innom for å ønske deg en strålende dag ← Takk, den ble ikke så verst! Håper fortsettelsen blir like bra. :hoppe: *Mystisk og forbigående anfall av energi* ← Det var da voldsomt til sprudling, da? Har det gått over enda?
Gjest uri Skrevet 9. januar 2007 #1606 Skrevet 9. januar 2007 litt med ved gleden av kun tre dager til helg.
Catus Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #1607 Skrevet 9. januar 2007 Godt du deler gleden min! Du vet at delt glede er dobbel glede, og delt sorg er "halv" sorg. Så her er det sannelig mye glede, gitt!
Gjest uri Skrevet 9. januar 2007 #1608 Skrevet 9. januar 2007 Herlig :-D Men for å dempe gleden litt; Jeg må gå Skal følge jentene opp på dans nå, Men det varer bare en time :-D
smile Skrevet 9. januar 2007 #1609 Skrevet 9. januar 2007 Men nå kommer jeg!!! Men jeg må lage middag....
Catus Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #1610 Skrevet 9. januar 2007 Om en time står jeg nok på kjøkkenet og lager middag. Men vi sees nok senere uansett. Kos deg med jentene, du! :-D
Catus Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #1611 Skrevet 9. januar 2007 Flere som må lage middag ja, smile!
Catus Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #1612 Skrevet 9. januar 2007 Herreli, for et drabelig møkkavær i dag!! Det blåser som om taket skulle falle sammen her. Men da er det enda godt at jeg sitter her inne og ikke har noen ærend ute. Skal sette på et stearinlys på middagsbordet i kveld, så blir det ekstra koselig å være inne mens stormen raser på utsida.
Frida Frosk Skrevet 9. januar 2007 #1613 Skrevet 9. januar 2007 Ekstra kos med innedager når det er skikkelig møkkavær. Her har det også regnet og blåst, men klarnet opp utover dagen i dag og ble rene vårværet.
smile Skrevet 9. januar 2007 #1614 Skrevet 9. januar 2007 Usj, skikkelig drittvær her også. Er så godt å være inne med lys og strikking ;9 -og kg!!! Og vi har ikke ryddet bort jula enda så jeg koser meg med juletrelys enda. I morra går det nok!
Gjest Kardemomme Skrevet 9. januar 2007 #1615 Skrevet 9. januar 2007 Heisann! Er alltid så koselig når du legger igjen en hilsen i dagboka mi. Også ler jeg like mye hver gang jeg ser avataren til Uri her inne. Den er så hysterisk... Håper du får en fin kveld og ikke blåser bort.
Petra Prøvedokke Skrevet 10. januar 2007 #1616 Skrevet 10. januar 2007 møkkavær og møkkavær. fyttirakker'n for en dustevinter alt bra med bippe i dag?
Liljen Skrevet 10. januar 2007 #1617 Skrevet 10. januar 2007 Ååå stearinlys er så koseli :) Jeg har mangen mangen av di rundt forbi her Var dagen på jobb like strålende i dag?? 2 dager til helg
Vannmelon Skrevet 10. januar 2007 #1618 Skrevet 10. januar 2007 Får finne fram snøsprayen fra jul og masse stearinlys, så overlever vi vel en kjedelig vinter Håper du har en finfin onsdag.
Catus Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #1619 Skrevet 10. januar 2007 Næh, så mye koselig besøk! Skal vi se.. Frida: Heldig som fikk vårvær i går. Hos oss er det like mye møkkavær i dag som i går. Regnet plasker ned og det blåser. Kanskje ikke like mye vind, men likvel.. Men selv om ikke så mange er enige med meg i det, synes jeg regn tross alt er mye bedre enn snø! :-D Smile: Strikkinga kan du ha for deg selv, men lys og KG er jeg med på! Ellers har jeg som prinsipp at jula skal være ute av hus senest 13. dag jul. Selv om det selvsagt er veldig koselig med lys og pynt. Gopia: Ja Uri er utrolig morsom, både i ord og utseende! Veldig koselig at du kommer innom dagboka mi også! :-D Petra: Jeg som ikke liker snø, synes dette er en helt topp vinter! Og ja; alt er bra med Bippe i dag. Håper du også har det fint! Liljen: Dagen var ikke så verst på jobb i dag heller, gitt. Det er forholdsvis rolig nå, og jeg var heldigvis mer effektiv enn jeg har vært de siste dagene. Det gjelds å nyte det mens jeg kan, for jeg regner med at det blir mer travelt neste uke. Og bare to dager igjen, ja. Jippi! Vannmelon: Jeg tror jammen jeg står over snøsprayen jeg. Det gjelds bare å finne på litt gøyaløe ting, så blir ikke vinteren så kjedelig. Bare synd jeg har så dårlig fantasi. Det blir mye KG, gitt..
Catus Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #1620 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er bare hjemom en liten tur, før jeg skal videre på vift. Skal faktisk på tupperware-party i kveld, hos en kollega. Tviler på at jeg kommer til å kjøpe noe, men det er koselig bare å være med. Dessuten pleier det jo å være kake på sånne partyer..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå