Gjest Turboguri Skrevet 7. januar 2007 #1581 Skrevet 7. januar 2007 Nå har jeg noe gøy å glede meg til i sommerferien
Catus Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #1582 Skrevet 7. januar 2007 Jeg også! Ikke sikkert jeg har penger til å kjøpe stort, men jeg er veldig glad i bilturer. Og sammen med dere er det uansett umulig å få en kjip tur! :-D
Catus Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #1584 Skrevet 7. januar 2007 Kanskje det! Nei, nå kom mannen hjem, så nå logger jeg av. Best å sosialisere litt. Natti natt alle sammen!
Gjest Turboguri Skrevet 7. januar 2007 #1585 Skrevet 7. januar 2007 Men litt skal du nok få bruke tenker jeg Er også veldig gla i bilturer Når jeg og søs er på tur, så kjører alltid søs bort og jeg tilbake igjen! Sånn at søs kan sove/sløve på tilbake veien
Gjest Turboguri Skrevet 7. januar 2007 #1586 Skrevet 7. januar 2007 Kanskje det! Nei, nå kom mannen hjem, så nå logger jeg av. Best å sosialisere litt. Natti natt alle sammen! ← God natt og sove godt
Liljen Skrevet 8. januar 2007 #1587 Skrevet 8. januar 2007 Gosh fant dagboka di på side 2 jeg... :klø: Anyways.. Ville bare ønske deg en strålende dag. stor
Catus Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #1588 Skrevet 8. januar 2007 Takk for det, vennen! Nå er endelig arbeidsdagen over for i dag. Og for en slapp dag det har vært! Jeg har vært usedvanlig lite effektiv, og alt har vært et ork. Heldigvis var det sånn for mellomlederen min også, slik at jeg var ikke alene om å føle det sånn. Nå skal jeg en kjapp tur innom butikken før jeg drar hjem. Er vel hjemme om en liten time, tenker jeg. Da skal jeg først sitte litt i sofaen før jeg starter på middagen. Blir stekt kyllingfilet med fløtegratinerte poteter i dag. Både sunt og usunt på en gang!
Catus Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #1589 Skrevet 8. januar 2007 Sånn, da er jeg hjemme. Sitter godt plantet i sofaen nå. Skravler litt med Liljen på MSN, og bare nyter ro og fred.
Vannmelon Skrevet 8. januar 2007 #1590 Skrevet 8. januar 2007 IKEA er fint! Men de har hatt en tendens til å lage små rom i utstillingen sin. I disse rommene er gjerne alt i samme farge. I det gule rommet er det f.eks en skål bananer på bordet, i det blå en skål druer, etc. En jeg snakket med en gang irriterte seg over det der, så han pleide å bytte rundt på ting når han var på ikea. Sette bananene inn i det blå rommet og sånn Noe skal man ha å beskjeftige seg med.
Catus Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #1591 Skrevet 8. januar 2007 For et påfunn! Kanskje jeg skal gjøre det neste gang jeg er der? Litt hemmelig morro?
Catus Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #1592 Skrevet 8. januar 2007 Sånn; en liten pause mens de fløtegratinerte potetene godgjør seg litt i ovnen. Må snart opp igjen for å steke kyllingen og woke grønsakene. Blir god mat i dag!
Vannmelon Skrevet 8. januar 2007 #1593 Skrevet 8. januar 2007 Hørtes ikke vondt ut. Her blir det restemat. Lurer på om jeg skal velge taco eller kylling. Ikke har vi micro nå heller... Det vanskeliggjør mye
Catus Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #1594 Skrevet 8. januar 2007 Det går jo an å ha BÅDE taco OG kylling, da. Så slipper du å velge, mener jeg?
Catus Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #1595 Skrevet 8. januar 2007 Men hva bruker du microen til, egentlig? Her brukes den til å tine kjøtt, varme opp restemat og å lage eggerøre. Har ikke helt dreisen på noe mer enda..
Vannmelon Skrevet 8. januar 2007 #1596 Skrevet 8. januar 2007 Brukes til å tine ting, varme opp rester og lage sånne havregrøtposeting. Og så varmer jeg melk til varm sjokolademelk der noen ganger. Mamma lager saus og koker frossengrønnsaker og sånn inni den og. Brukes ikke så mye her, men kjekk å ha til tider. Ostesmørbrød er det noen som lager, men det blir litt for vassent i micro, syns jeg.
Gjest vimse Skrevet 8. januar 2007 #1597 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har lagd bernaisesaus i microen noen ganger, veldig kjekt, og så slipper man alt dette styret med kasserolle og greier, bare pulver og væske i ei skål, blande litt, la stå i micro et par min, røre litt til(evt tilføre litt mer væske) og et minutt til og vips!ferdig!
Catus Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #1598 Skrevet 9. januar 2007 Men man sparer ikke tid i forhold til å lage i kasserolle. Men nå er jo ikke akkurat bernaisesans det mest tidkrevende heller da. Har man ikke tid til å stå å røre i sausen i ett minutt, kan det egentlig være det samme. Men kjekt å slippe gryta, da.
Catus Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #1599 Skrevet 9. januar 2007 God morgen, forresten. Sitter og venter på å gå til jobb. Har ikke lyst! Men men, etter i dag vil det bare være tre arbeidsdager igjen til helg. Jippi!!! *tviholder på positiviteten*
Frida Frosk Skrevet 9. januar 2007 #1600 Skrevet 9. januar 2007 Hei, og god morgen, Bippe! Ha en knall dag på jobb!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå