Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Godt nyttår!!! Flere snørrunger her? Jeg melder meg inn i klubben selv om det er stor bedring.

Skrevet
Og det verste av alt er at det faktisk er sant :hakeslepp:

Men selv om den ikke er din, tar du den likevel i bruk rimelig ofte synes jeg! :tunge1:

:vinke:

Godt nyttår!!! Flere snørrunger her? Jeg melder meg inn i klubben selv om det er stor bedring.

Det er heldigvis stor bedring her også. Sitter fortsatt igjen litt i nese og hals, men jeg føler meg veldig mye bedre. :-D

Skrevet

:engel:

Og det er helt uakseptabelt å kommentere det på noe annet vis enn med bekreftelser...

Skrevet
:engel:

Og det er helt uakseptabelt å kommentere det på noe annet vis enn med bekreftelser...

*biter meg hardt i leppa*

Skrevet

:ler:

God morgen jenter. Jeg fikk sove leeenge i dag, og det var deilig. Sov til ca kvart på elleve.

Men da hadde jeg vært våken mellom halv åtte og ni, da. Først stresset med å få de masende pusene ut, deretter var det mannen som stod opp og stelte seg for jobb. Sovna igjen etter han var dratt. Føles deilig å ha sovet, men jeg er fortsatt litt trøtt.. :Gjesp:

Skrevet

Nå har jeg rydda i den overdimensjonerte haugen med skittentøy, og har satt over en vask. Så har jeg tømt kattedoen, lekt med kattene og satt på kaffe.

Nå er det frokosttid. :)

Skrevet

Da var frokost, kaffe og et par sjokoladebiter fortært. :)

I dag er det blitt 13.dag jul, og dermed tid for å rydde ut jula fra huset. Heldigvis har jeg ikke så mye å rydde ut, men det tar gjerne litt tid likevel. Greit at alt er ute til mannen kommer hjem fra jobb, så blir han sikkert glad og fornøyd. Tror han har fått nok av jul og pynt for en stund. :ler:

Gjest Kardemomme
Skrevet

Hei og hå! :)

Her i huset er jula rydda ut til min samboers store glede, men selv synes jeg det ble litt mørkt uten alle julelysene. Sitter her og koser meg med melkesjokolade og KG. Fin start på dagen. :)

Ha en fin lørdag!

Skrevet

Du får kose deg med å rydde bort jula. Gøy å pynte til jul, men godt å få den bort igjen og. Jeg ryddet bort jula for et par dager siden - det var fire julekrus som sto på benken her. Det gikk relativt fort i motsetning til alt annet som må ryddes og finnes plass til.

Ha en fin helg, Bippe. :klem:

Skrevet

Ja, det var sannelig en fin start på dagen Gopia! Jeg hadde samme start i går. I dag har jeg spist frokost med mannen, men han dro på vift rett etterpå. Så nå sitter jeg her med KG og en liten sjokoladebit, før jeg skal dra meg opp av sofaen for å gjøre litt fornuftige ting. Det er tungt, men svært nødvendig å få gjort noe med dette rotehuset.. :forvirret:

Det var godt å få ut jula ja, Vannmelon. Det eneste er at det med ett virka så mye mørkere i huset når julelysa forsvant. Får heller bli litt flinkere til å brenne stearinlys om kveldene, for det er jo egentlig veldig koselig. :)

Skrevet

Dette har egentlig vært en nokså effektiv dag. Jeg har støvsugd hele huset, tørka over bada, funnet esken med glasstøy (har stått lagra i boden siden vi flytta inn her, da vi ikke har hatt plass til å ha det fremme) og satt glassene inni det nye vitrineskapet, vasket et par vaskemaskiner, bretta tøy, tatt inn og ut av oppvaskmaskin to ganger, kasta søppel samt småryddet litt rundt her.

Nå tenkte jeg å spise litt. Mannen blir på vift litt til, så det blir ensom middag på meg. Jeg tar bare noen rester fra i går. Da laget jeg denne retten. Utrolig enkel, men veldig god. :)

Før jeg visste at mannen kom til å bli sen, hadde jeg tenkt å lage fløtegratinerte poteter. Jeg har skrelt poteter og skåret dem i tynne skiver. Forløpig ligger de i en gryte med kaldt vann. Jeg får ikke brukt dem i dag likevel, så jeg lurer litt på om de kan ligge i kjøleskapet over natta. De blir ikke "utvanna" da, tro? :klø:

Gjest Turboguri
Skrevet

Jøsses så flink du har vært i dag da! :klappe:

Potetene blir ikke utvanna nei, så det er ikke noe problem :tommel:

Håper du har det bra ;)

:klem:

Skrevet

Takk, Turbo! :klem:

Joda, jeg har det fint jeg. Nyter siste rest av helga nå. Har ikke lyst til å gå på jobb i morra, en laaang uke venter på meg. :forvirret:

Men men, ikke noe å gjøre noe med. Jeg kommer nok gjennom den. Tenke positivt. Bare fem arbeidsdager igjen til helg nå! :ler:

Skrevet

Nå er middagen fortært. Sparte til og med en liten bit til mannen! :ler:

Nå skal jeg ned å sjekke om vaskemaskinen er ferdig. Har dagens tredje vask på gang.

Etterpå skal jeg kose meg med en aldri så liiiiiten sjokoladebit! :sjarmor:

Gjest Turboguri
Skrevet
Takk, Turbo! :klem:

Joda, jeg har det fint jeg. Nyter siste rest av helga nå. Har ikke lyst til å gå på jobb i morra, en laaang uke venter på meg. :forvirret:

Men men, ikke noe å gjøre noe med. Jeg kommer nok gjennom den. Tenke positivt. Bare fem arbeidsdager igjen til helg nå! :ler:

Bare hyggelig du ;)

Godt å høre at du har det bra! :) Har det fint jeg også i tilfelle du lurte :tunge1:

Må snu tankene dine litt! Tenke: Detta kommer til å bli en kjempe bra uke og den kommer til å gå kjempe fort! :tommel:

Plutselig er det helg igjen :-D

Skrevet

Beklager, håper du også har det fint! :sjenert::ler:

Men du har rett i at uka sikkert kommer til å gå fort. De gjør som regel det, og før vi aner det er det jaggu helg igjen! :-D

Skrevet

Sitter og titter litt på Ikea sine sider, og det er så mye fiiiint! :hoppe:

Skal dessverre ikke ha noe, men det er vel lov å drømme litt. Ble bare så fornøyd med vitrineskapet, at jeg fikk lyst til å gjøre stua helt komplett nå med det samme. Det mangler fortsatt masse her, men det begynner å gå seg til nå. Mangler litt bilder på veggene og tepper på gulvet, men vitrineskapet hjalp iallfall betraktelig. Jippi! :-D

Gjest Turboguri
Skrevet
Beklager, håper du også har det fint! :sjenert::ler:

Men du har rett i at uka sikkert kommer til å gå fort. De gjør som regel det, og før vi aner det er det jaggu helg igjen! :-D

Har det veldig bra :tommel:

Jepp, er sånn når en begynner å bli gammel :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...