Gjest uri Skrevet 3. januar 2007 #1501 Skrevet 3. januar 2007 Jeg går kanskje fortsatt å ruger på den babyen Bippe skulle få..
Catus Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #1502 Skrevet 3. januar 2007 Men nå er den vel snart ferdig ruget? Du har holdt på så lenge at du kommer nok til å føde snart. Og da blir jeg jaggu tante!
Gjest uri Skrevet 3. januar 2007 #1503 Skrevet 3. januar 2007 HELL NO!!! Jeg føder ikke en eneste gang til Du har bare å ta den før den vil ut... Du blir mamma- JEG tante
Catus Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #1504 Skrevet 3. januar 2007 Deal! Bare den hersens mensen kan komme, så vi kan komme oss i gang her. Jaja, ingen hast. Det kommer når det kommer!
Catus Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #1505 Skrevet 3. januar 2007 Da er maten inntatt, dusjen unnagjort og klærne påkledd. Har fått gjort det jeg hadde tenkt til. Nå venter jeg bare på beskjed fra mannen om han blir sen i dag eller ikke. Dersom han kommer rett hjem, tenker jeg at jeg lager pannekaker. Har en del melk som må brukes, og da er det greit med pannekaker. Mannen elsker det også, så det er jo en god ting.
Gjest vimse Skrevet 3. januar 2007 #1506 Skrevet 3. januar 2007 Han kom tydeligvis hjem siden du sluttet så brått å skravle
Frida Frosk Skrevet 3. januar 2007 #1507 Skrevet 3. januar 2007 Åh... pannekaker er godt det. Desverre så deler ikke Froskemannen min begeistring helt, så vi spiser det altfor sjeldent.
Catus Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #1508 Skrevet 3. januar 2007 Han kom tydeligvis hjem siden du sluttet så brått å skravle ← Ja, han kom hjem over en time før tida.. Derfor rakk jeg ikke å lage pannekaker. Ble bare å raske ut noen kjøttbiter fra fysa og lage Toro potetmos til. Han er allerede dratt videre på vift med en kompis. Så da sitter jeg her igjen, da..
Catus Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #1509 Skrevet 3. januar 2007 Åh... pannekaker er godt det. Desverre så deler ikke Froskemannen min begeistring helt, så vi spiser det altfor sjeldent. ← Så synd da, for pannekaker er kjempegodt ja! Og det er vel noe av det beste mannen vet, så vi kan visst ikke ha det ofte nok. Og det er jo både billig og enkelt å lage, så det gjør ikke meg noe.
Eeyore Skrevet 3. januar 2007 #1510 Skrevet 3. januar 2007 Her var det mye å ta igjen, men jeg kan bare si en ting: Takk for at der har gjort en ellers kjedelig kveldsvakt mye trivligere
Liljen Skrevet 4. januar 2007 #1512 Skrevet 4. januar 2007 Du er vell ikke her nå, tenker jeg Måtte bare en tur innom før jeg går i loppekassa jeg og Du har ikke vurdert å gå til legen å få piller som kan sette i gang mensen?? stor
Catus Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #1513 Skrevet 4. januar 2007 Jeg var nok ikke der da du var der, Liljen. Jeg sov min søteste søvn akkurat da. Piller? Tja, jeg har egentlig ikke lyst til å putte flere hormoner inn i kroppen min (for det er vel hormoner i dem, vil jeg tro?). Men vi får se; jeg har ikke bestemt meg for noe enda. Skal ta en prat med mannen og se hva han mener også. Vi er jo to om dette.
Catus Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #1514 Skrevet 4. januar 2007 Da var jeg hjemme fra jobb. Gikk tidligere i dag, da jeg ikke hadde mer å gi. Men synes jeg har gjort det bra i dag jeg, til ikke å være helt i form. Nå skal jeg sitte litt her før jeg går ut med søpla, henter posten og begynner på middagen.
Catus Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #1516 Skrevet 4. januar 2007 Usj! Sjokolade-sikle-bildet mitt er borte i signaturen, og jeg kommer ikke inn på snugglepie-siden. Får håpe at de bare har midlertidige problemer, for jeg har blitt så glad i det bildet. Det er liksom så "meg"
Catus Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #1517 Skrevet 4. januar 2007 Og snart er det helg ← Hei Daria! Ja, jaggu har du ikke rett i det! Ble en kort uke på meg nå, og det har i grunnen vært deilig. Selv om jeg har vært syk.
Catus Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #1519 Skrevet 4. januar 2007 Gjør det? :klø: Hva er det som er galt hos meg da? Kommer ikke inn på hovedsiden en gang. Merkelig..
Gjest vimse Skrevet 4. januar 2007 #1520 Skrevet 4. januar 2007 Ser det jeg også Slette cookies og oppdatere nettsiden kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå