Daria Skrevet 3. januar 2007 #1481 Skrevet 3. januar 2007 Jeg tror det ikke før jeg får se det. Nå har du nok litt å bevise etter den uttalelsen der! ← Der var forresten ditt innlegg nummer 11 000...
Catus Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #1483 Skrevet 3. januar 2007 Der var forresten ditt innlegg nummer 11 000... ← Hvordan kom jeg dit?
Catus Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #1488 Skrevet 3. januar 2007 Åh! Jeg glemte å fortelle! Jeg og mannen har sett på et vitrineskap og en kommode på en av møbelbutikkene her. Det er sikkert en måned siden vi så på dem, og vi fant vel egentlig ut av at vi ikke hadde råd til å kjøpe det. Jeg har ikke tenkt så fryktelig mye å det etter det, helt til mannen kom hjem med det i går kveld! Vi har fortsatt ikke råd til det, men det er vel bare bagateller.. Vitrineskapet fikk vi forresten for en billig penge, da det var utstillingsmodellen. Fargen skulle gå ut av produksjon, men den passer perfekt til spisebordet vårt. Kommoden kommer ikke før om tre uker. Den skal stå i gangen oppe, tenker jeg. Blir så fiiiiiint! :-D
Daria Skrevet 3. januar 2007 #1489 Skrevet 3. januar 2007 Det synes jeg du skal gjøre! ← Kjøpe kamera, eller legge ut bilde hver morgen? Hvordan kom jeg dit? ← Nei, si det... Jøss for ei skravling på dere!!!! ← Nå roter du med "dere" og "vi" igjen...
Catus Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #1490 Skrevet 3. januar 2007 Vær stolt, vet du ← Åja, det var jo sant!
Daria Skrevet 3. januar 2007 #1491 Skrevet 3. januar 2007 Kjekt med nye møbler Og om man har råd eller ikke, er da bare detaljer...
Catus Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #1492 Skrevet 3. januar 2007 Kjøpe kamera, eller legge ut bilde hver morgen? ← Begge deler, vel! :-D
Gjest uri Skrevet 3. januar 2007 #1493 Skrevet 3. januar 2007 Nå roter du med "dere" og "vi" igjen... ← psj.. Mine ynkelige 7000 innlegg er vel ikke noe å snakke om??
Gjest uri Skrevet 3. januar 2007 #1494 Skrevet 3. januar 2007 Åh! Jeg glemte å fortelle! Jeg og mannen har sett på et vitrineskap og en kommode på en av møbelbutikkene her. Det er sikkert en måned siden vi så på dem, og vi fant vel egentlig ut av at vi ikke hadde råd til å kjøpe det. Jeg har ikke tenkt så fryktelig mye å det etter det, helt til mannen kom hjem med det i går kveld! Vi har fortsatt ikke råd til det, men det er vel bare bagateller.. Vitrineskapet fikk vi forresten for en billig penge, da det var utstillingsmodellen. Fargen skulle gå ut av produksjon, men den passer perfekt til spisebordet vårt. Kommoden kommer ikke før om tre uker. Den skal stå i gangen oppe, tenker jeg. Blir så fiiiiiint! :-D ← Å men så gøy da :-D Av og til bare må man ta seg råd til slike ting Menne... Har ikke noe imot å få se det, altså..
Daria Skrevet 3. januar 2007 #1495 Skrevet 3. januar 2007 Begge deler, vel! :-D ← Vi får se... psj.. Mine ynkelige 7000 innlegg er vel ikke noe å snakke om?? ← På 6 måneder?
Catus Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #1496 Skrevet 3. januar 2007 Menne... Har ikke noe imot å få se det, altså.. ← Skal se om jeg får tatt et bilde etter hvert. Tror jeg må få i meg litt mat først. Har ikke kommet lenger enda. Sirup, ser du.
Gjest uri Skrevet 3. januar 2007 #1497 Skrevet 3. januar 2007 Vi får se... På 6 måneder? ← Jaja.. Sånt bryr vi oss fint lite om..
Gjest uri Skrevet 3. januar 2007 #1498 Skrevet 3. januar 2007 Skal se om jeg får tatt et bilde etter hvert. Tror jeg må få i meg litt mat først. Har ikke kommet lenger enda. Sirup, ser du. ← Ja, ta bilde Men få i deg maten først da, sånn at du har krefter til å holde kameraet..
Daria Skrevet 3. januar 2007 #1499 Skrevet 3. januar 2007 Jaja.. Sånt bryr vi oss fint lite om.. ← VI? Er du blitt kongelig eller gravid?
Catus Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #1500 Skrevet 3. januar 2007 Ja, ta bilde Men få i deg maten først da, sånn at du har krefter til å holde kameraet.. ← Godt du er så omtenksom! VI? Er du blitt kongelig eller gravid? ← Skal jeg bli tante?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå