Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

jammen det er jo bare snakk om et par spiseskjeer om dagen...

Eller mer for dem som virkelig liker jægeren... :sjarmor:

Ren vodka funker kanskje.. PRØV!!! :Hehe:

Edit:skriveleif

Endret av uri
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel.. Jeg tror jeg feiger ut jeg. Har ikke spist frokost enda en gang, og vodka på tom mage kommer garantert ikke til å ende godt! :ler:

Skrevet

Det går nok rimelig cheize... Men så kommer du ikke til å kjenne at du er syk sånn ellers da.. :idesmil:

Skrevet

Du har en løsning på det meste du, Uri! :legrine:

Skrevet

Hva tar litt lengre tid? Å drikke opp vodkaen? :klø:

Tror jeg må få i meg litt mat snart, ellers forsvinner vel hjernen min litt etter litt.. :sjenert::ler:

Skrevet

:hoho:

Få i deg mat du... Vil ikke at du skal bli dum... blonde..... ehh.. VIL IKKE AT DU SKAL MISTE HJERNEN!!! :kose:

Skrevet

Ja, best jeg får i meg noe mat. Kanskje få på meg litt andre klær enn nattøyet også.. :sjenert:

Og kanskje få meg en dusj, sik at ikke håret blir stående i sovesveis resten av dagen. Jeg sa STÅENDE ja, selv om jeg har langt hår. Da kan dere tenke deg hvor "fin" jeg ser ut akkurat nå.. :legrine:

Skrevet

:ler:

Mat anbefales, men klær er litt oppskrytt ;)

Skrevet

Kan ikke si jeg har kommet så langt jeg heller... Men jeg har spist frokost da, for mange timer siden :sjarmor::ler:

Skrevet
Ja, best jeg får i meg noe mat. Kanskje få på meg litt andre klær enn nattøyet også.. :sjenert:

Og kanskje få meg en dusj, sik at ikke håret blir stående i sovesveis resten av dagen. Jeg sa STÅENDE ja, selv om jeg har langt hår. Da kan dere tenke deg hvor "fin" jeg ser ut akkurat nå.. :legrine:

Håret mitt er gårdjes :sexy:

Mitt og sto før jeg dusja det..

Men buksene mine trenger vi ikke snakke noe om.. :ler:

Det er deilig å tusle rundt i sløveklærne til langt på dag..

Skrevet

Da har du tross alt kommet lenger enn meg. Jeg har forsåvidt spist frokost jeg også, men den begrenset seg til en sjokoladebit.. :sjenert:

Jeg må nok få i meg noe mer energirikt. :)

Skrevet
Mat anbefales, men klær er litt oppskrytt  ;)

Jasså? Da lurer jeg fælt på hva du har på deg (eller ikke har på deg) når du er ute av huset! :tunge1::ler:

Skrevet (endret)
Jasså? Da lurer jeg fælt på hva du har på deg (eller ikke har på deg) når du er ute av huset! :tunge1::ler:

:hoho::legrine:

Endret av vimse
Skrevet

:legrine:

Tja, gikk på skolen i pysj en gang :sjarmor: Men vanligvis ser jeg anstendig ut utendørs... :ler:

Skrevet

Jeg tror det ikke før jeg får se det. Nå har du nok litt å bevise etter den uttalelsen der! :tunge1::ler:

Skrevet

Hva vil du se da -at jeg er anstendig eller at jeg ikke er det? :ler:

Overveier å investere i digitalkamera -da kan jeg jo legge ut bevis hver morgen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...