Gjest vimse Skrevet 1. november 2006 #121 Skrevet 1. november 2006 Det var du jo! ← Overrasket? Bare såvidt innom, tror jeg... Skal ikke du sove? I just made you're day!? ←
Eeyore Skrevet 2. november 2006 #123 Skrevet 2. november 2006 Her har det visst vært liv til langt på natt, så det ikker er noen som har stått opp enda... Det er nesten farlig å gå inn her for det er alltid snakk om så mye godis. Det hjelper ikke akkurat på Eeyores plan om å lade opp (eller kanskje ned?) til jula, sånn at det blir plass til masse ribbe og annet snaks Selv bruker jeg en kombivariant til vafler. Ferdig pose som jeg sper på med litt ekstra smør, vaniljesukker og rømme, nam-nam. Men nå tror jeg at jeg må gå herifra, før jeg får lyst på alt mulig rart
Daria Skrevet 2. november 2006 #124 Skrevet 2. november 2006 Vafler med rømme og syltetøy er jo knallgodt Men ferdig røre på flaske? Mja... skeptisk!
Gjest vimse Skrevet 2. november 2006 #125 Skrevet 2. november 2006 Turbo smakte på de en dag vi var i en butikk som hadde reklamestand for disse vaffelrøreflaskene, de var visst veldig gode.
Catus Skrevet 2. november 2006 Forfatter #127 Skrevet 2. november 2006 Beklager at jeg bare forsvant i går kveld, jenter. Fikk ikke sagt god natt en gang. Men det hadde seg sånn at den ene katten vår klarte å sette seg fast i et tre, og jeg måtte ut og få henne ned. Hun var vettskremt stakkar, og skjønte ikke åssen hun skulle komme seg ned fra treet. Det skjønte ikke jeg heller, og måtte få hjelp av mannen. Sammen fikk vi satt opp en stige og lurt henne ned til slutt. Mannen datt nesten ned fra stigen, og det kunne egentlig gått veldig galt. Men det gikk heldigvis bra. Vi var ikke i seng før klokka var nesten ett. For et styr, men hva gjør man vel ikke for sine kjære små?
Daria Skrevet 2. november 2006 #128 Skrevet 2. november 2006 Er ikke så greit å være katt og bare kunne klatre en vei...
Gjest vimse Skrevet 2. november 2006 #129 Skrevet 2. november 2006 (endret) Godt hun kom seg vel ned da, selv om det kunne endt med knall og fall for både den ene og andre Stige i mørket er farlige greier det ser du!! er du på msn seinere? Jeg har fått ny tlf og greier Endret 2. november 2006 av vimse
Catus Skrevet 2. november 2006 Forfatter #130 Skrevet 2. november 2006 Er ikke så greit å være katt og bare kunne klatre en vei... ← Nei, det er ikke så greit. Hun forsøkte flere ganger å klatre ned med hodet først. Men hun fant fort ut av at det ikke var så lurt. Så satt hun heller på en grein og gråt skikkelig sårt. Vi hadde så vondt av henne.. Men heldigvis gikk det bra til slutt! Håper bare hun har lært at hun ikke skal klatre så høyt opp en gang til. Det er iallfall lov å håpe! Godt hun kom seg vel ned da, selv om det kunne endt med knall og fall for både den ene og andre Stige i mørket er farlige greier det ser du!! er du på msn seinere? Jeg har fått ny tlf og greier ← Stige i mørket er skummelt ja, og særlig når den i tillegg var glatt på grunn av kuldegrader. Pluss at den ikke stod helt stødig. Så det kunne endt veldig galt. Tør egentlig ikke tenke så mye på det, for da ser jeg bare for meg de verste scenarioer.. Men jeg tror nok jeg kommer på MSN i kveld ja. Etter klokka fire en gang, tenker jeg.
Catus Skrevet 2. november 2006 Forfatter #131 Skrevet 2. november 2006 Sånn! Da er arbeidsdagen over. Da skal jeg bare innom butikken før jeg løper videre til bussen. Snart hjemme!
Catus Skrevet 2. november 2006 Forfatter #133 Skrevet 2. november 2006 ..alligator! Nå er jeg her! Men hvor er du? :klø:
Catus Skrevet 2. november 2006 Forfatter #134 Skrevet 2. november 2006 Her har det visst vært liv til langt på natt, så det ikker er noen som har stått opp enda... ← Jeg hadde stått opp jeg, altså. Er på jobb hver dag mellom åtte og halv fire, og det er i grunnen ikke så ofte jeg har tid til å stikke innom her før jeg er kommet hjem fra jobb. Ellers har du kanskje rett i at det er mye snakk om godis her inne? Det er vel enten det eller koffert-tenking det går i..
smile Skrevet 2. november 2006 #136 Skrevet 2. november 2006 Og her er jeg! Det er vel enten det eller koffert-tenking det går i.. ←
Gjest uri Skrevet 2. november 2006 #137 Skrevet 2. november 2006 Tuddeliduuuuu... Borte igjen??? :klø:
Catus Skrevet 2. november 2006 Forfatter #139 Skrevet 2. november 2006 JEG er ikke her.. Vi har besøk igjen. Mannen holder bare på å vise besøket noe nede i garasjen, og i mens sniker jeg meg inn her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå