Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Holder med deg i å slappe av de dagene man har fri. Derfor blir jeg ikke med ut når mannen skal jobbe idag, men skal kose meg ordentlig hjemme alene. Og nå er det jo MASSE sjoklade i skapet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også masse sjokolade i skapet, Eeyore! :sjarmor:

:klem: til deg også, Gopia!

-------------------

Mannen sover igjen. Han har blitt syk, så det ble ikke noe vift på ham verken i går eller i dag. Det er vel bare et tidsspørsmål før jeg også blir syk. :forvirret:

Jaja, det betyr jo bare en dag eller to borte fra jobben. Må man ikke se det fra den positive siden, da? :sjarmor:

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk eller borte fra jobben... jaja :klø: Det er jo av og til man ønsker det så man slipper å gå på jobb men ofte man ikke ønsker det når man først har blitt syk.

Forkjølelse eller magevondter???

Håper du slipper unna jeg. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syk eller borte fra jobben... jaja :klø: Det er jo av og til man ønsker det så man slipper å gå på jobb men ofte man ikke ønsker det når man først har blitt syk.

Forkjølelse eller magevondter???

Håper du slipper unna jeg. :kose:

Takk, vennen! :kyss:

Det er forkjølelse det går på her i huset. Mannen orka ikke stort hverken 1. eller 2. juledag. Men i dag er han på jobb igjen. Regner egentlig med at jeg får en rimelig utslått mann hjem etter hvert.. ;)

Hei hei :)

Bare innom med en diger onsdags :klem:

Takk snuppa! :kyss:

:vinke:

Har du tatt helt fri i romjula?

Ja, nesten. Jeg har vært mye med mannen i steden for å være på nett. Selv om han ikke har vært helt i form, er det ikke hver dag jeg ser ham så mye jeg har gjort de tre siste dagene. Må utnytte det når han først har fri fra jobb, vet du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første arbeidsdag etter ferien over. Og det var IKKE gøy å være tilbake på jobb.

Jeg har følt meg ganske lei av jobben min en stund, og jeg hadde håpet at juleferien ville hjelpe. Det har det ikke gjort. :forvirret:

Men jeg får vel bare gi det litt mer tid. Blir jo langhelg til helga, og får håpe at jeg er mer fornøyd etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Kjedelig å være lei av jobben. Håper det går over snart.

Det håper jeg også. :)

:klem:

>>>>> 

*spor*

:ler:

:kyss:

:kys_2:

Dumt å være lei av jobben sin. Da blir alt kjedelig og dagene går myyye lenger. Hva med å se deg om etter noe nytt?

Nja, jeg tror ikke jeg gjør det riktig enda. Jeg satser på at det er en periode jeg går gjennom, og forhåpentligvis varer den ikke så fryktelig lenge. Prøver å være positiv, så går det seg nok til. :)

Men om et par-tre år vil det nok være aktuelt å skifte beite uansett. Den som venter får se. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er enda en arbeidsdag over - omsider. Har vært nok å gjøre i dag også, gitt. Likevel har dagen gått seint..

Men nå skal jeg hjem til en kveld i sofaen. Kanskje dille litt her og der i huset, men ingen store fysiske utskeielser. Blir alene hjemme noen timer, da mannen må jobbe overtid. Men han har med seg PC'n, så det blir ikke noe KG på meg! :sur:

Men det er jo Prison Break, så da hjelper det litt! :wow:

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg med dill og dall!

Skjer ikke noe spennende på KG i kveld, så du lider ingen nød, jeg er jo ikke her må vite :legrine:

*tusler ristende av latter ut igjen*

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Ja, det var jo det jeg også tenkte på, så det jo ikke så farlig at jeg er PC-løs i kveld. Regner med du er på igjen i morra, så vi får vel sagt både hei og hallo da, tenker jeg?

Du må i allfall kose deg masse med bursdag i kveld! :klem:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare se om du fikk det med deg, og jaggu gjorde du det :ler:

Hvis ikke mannen har fri i morgen så ¨sees¨ vi nok, hvis han har fri så tror jeg jaggu jeg skal prøve å få han med på et eller annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare se om du fikk det med deg, og jaggu gjorde du det :ler:

Selvsagt får jeg med meg sånt. Det er jo ikke ofte det skjer at du kysser på noen, så jeg ville jo vært sprø dersom jeg ikke så det. Helt beæret jeg! :ler:

Håper det går seg til med jobben, er jo alltid litt ekstra tungt å begynne på igjen etter ferie.....

Ja, det er sant det. Jeg håper og satser på at det skal gå seg til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh, nå er arbeidsuka over for denne gang. Har vært turbo her i dag, men i kveld skal jeg jammen kose meg. Jeg og mannen skal på restaurant å spise middag. Og det gleder jeg meg veldig til, for det er sannelig ikke ofte vi gjør. Så det skal bli kjempekos! :-D

I morra kommer mamma på besøk. Hun skal feire nyttårsaften sammen med oss. Svigermor kommer også på nyttårsaften. Kan bli hyggelig det, med begge mødrene våre sammen. :)

Men det betyr at det ikke vil bli noe KG-tid for meg før til tirsdag igjen. Skal prøve å holde ut.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...