Gjest uri Skrevet 23. desember 2006 #1301 Del Skrevet 23. desember 2006 Må ikke drukne i dusjen da! God tur til butikken.. Sikkert lite folk der i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #1302 Del Skrevet 23. desember 2006 *sparker litt og tørker meg på kinnet* ← Ja, det var nok vått ja! Må ikke drukne i dusjen da! God tur til butikken.. Sikkert lite folk der i dag. ← Neida, drukna ikke. Nå sitter jeg med håndkleet på hodet, klar for å hive på litt mascara. Måtte bare innom her en kjapp tur først.. Men nå har jeg klint så med vimse i dag, at nå må jeg nesten ta en klinerunde hos Uri og Turbo også. Jeg er særdeles kjærlig i dag, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #1303 Del Skrevet 23. desember 2006 *ut på badet å stelle meg ferdig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 23. desember 2006 #1304 Del Skrevet 23. desember 2006 Gale jente jeg tror du må gå og mane litt kuk inni hodet ditt, så kanskje mannen blir påvirket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #1305 Del Skrevet 23. desember 2006 Gale jente jeg tror du må gå og mane litt kuk inni hodet ditt, så kanskje mannen blir påvirket ← Insinuerer du at jeg er underernært på ... ?????? Og du kaller MEG gal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 23. desember 2006 #1306 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeps, jeg insinuerer at du er underernært!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 23. desember 2006 #1307 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg mistenker at det ble julekvelden på forskudd i Bippe heimen, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 23. desember 2006 #1308 Del Skrevet 23. desember 2006 Innom for å ønske deg ei koselig julefeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turboguri Skrevet 23. desember 2006 #1309 Del Skrevet 23. desember 2006 Gale jente jeg tror du må gå og mane litt kuk inni hodet ditt, så kanskje mannen blir påvirket ← Insinuerer du at jeg er underernært på ... ?????? Og du kaller MEG gal? ← Det kan virke litt sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turboguri Skrevet 23. desember 2006 #1310 Del Skrevet 23. desember 2006 God Jul Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #1311 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeps, jeg insinuerer at du er underernært!! ← Jeg mistenker at det ble julekvelden på forskudd i Bippe heimen, jeg.. ← Det kan virke litt sånn.. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #1312 Del Skrevet 23. desember 2006 Innom for å ønske deg ei koselig julefeiring ← Takk for det, Shatika! God Jul Stor ← Tusen takk, Turbo! (tør ikke kysse deg mer nå.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 23. desember 2006 #1313 Del Skrevet 23. desember 2006 Sliten etter handletur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. desember 2006 #1314 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei hei snuppa Innom for å ønske deg en fantastisk God Jul. Kos deg masse, og ta vare på hverandre. stor stor jule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turboguri Skrevet 23. desember 2006 #1315 Del Skrevet 23. desember 2006 Tusen takk, Turbo! (tør ikke kysse deg mer nå.. ) ← Må ikke være så sjenert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 23. desember 2006 #1316 Del Skrevet 23. desember 2006 -GOD JUL- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 24. desember 2006 #1317 Del Skrevet 24. desember 2006 GOD JUL!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #1318 Del Skrevet 25. desember 2006 Sliten etter handletur? ← Jeg var ikke så veldig sliten egentlig. Jeg gikk på en butikk jeg visste det kom til å være lite folk på, så det gikk i grunnen veldig greit. Hei hei snuppa Innom for å ønske deg en fantastisk God Jul. Kos deg masse, og ta vare på hverandre. stor stor jule ← Takk i like måte! Må ikke være så sjenert ← Ok da! Jaja, jeg hadde jo ikke tort å gjøre det i virkeligheten, så kanskje jeg bare skal kline i vei mens jeg er på nett? ER jo faktisk litt sjenert da.. -GOD JUL- ← Takk i like måte, vennen! GOD JUL!!!!! ← Takk, det samme snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #1319 Del Skrevet 25. desember 2006 Så var vi hjemme igjen. Ble en forholdsvis kort tur østover, men det var veldig koselig! Vi var fire stykker i går; meg, mannen, mamma og eldste broren min. Jeg og mannen kom da klokka var ca tolv i går. Da hadde mamma diska opp med god lunsj med masse godt pålegg. Så sov mannen litt mens jeg og mamma dro på kirkegården for å sette ned lys på beste- og olderforeldrene mines grav. Ble så fint atte. Vel hjemme igjen hjalp jeg mamma med middagen og dekking av bordet. Ble bare mer og mer sulten jo mer ribbelukta bredde seg i huset. Klokka seks ble det mat, og det smakte bare helt fantastisk (som vanlig)! Spiste så masse at det ikke var mulig med dessert eller godis før vi hadde tatt en pause samt pakket opp gavene. Bippemannen er så utålmodig, at han ikke kunne vente lenger på pakkene. Han er en liten unge på akkurat det, men det er litt søtt også. Vi ble veldig fornøyde med gavene. Fikk blant annet gavekort, peissett og vedkurv, juleduk, klær, sengesett og stekepanne. Veldig fine gaver! :-D Resten av kvelden satt vi og knaska godis, kaker og is mens vi skravla til sene kveld. Kjempekos! I dag spiste vi god frokost sammen før jeg og Bippemannen dro hjemover. Nå er mannen trøtt og ligger og sover litt. Han har planer om å reise på vift senere i kveld. Da blir vel jeg sittende her tenker jeg, dersom jeg ikke finner på noe annet. Vi får se. Jeg har uansett planer om å nyte de to siste fridagene mine før jeg skal på jobb igjen til onsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turboguri Skrevet 25. desember 2006 #1320 Del Skrevet 25. desember 2006 QUOTE(Bippe @ 25.12.2006 (16:05) [size=-3)Jaja, jeg hadde jo ikke tort å gjøre det i virkeligheten, så kanskje jeg bare skal kline i vei mens jeg er på nett? ER jo faktisk litt sjenert da.. ← Godt å se du har hatt en flott julefeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå