Catus Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1241 Skrevet 21. desember 2006 Kom arbeidslyst og treng deg inn, her vil du motstand finne? --- Skal du feire jul hjemme i år? Mulig jeg burde ha fått det med meg, men det har jeg ikke. ← Ja, arbeidslysten møtte svært mye motstand. Men til slutt måtte jeg overgi meg, og det føles bra å endelig ha gjort noe fornuftig. :-D -- Jeg skal feire jul hjemme hos min mor. Jeg og mannen reiser østover på julaften, tenker jeg. Så blir vi til dagen etterpå. Mannens familie feirer ikke jul, så det er alltid hjemme hos mine. Kanskje derfor ingen av oss kan ha "klinkekulevin" heller ← + ← Nå lurer jeg jo ikke på hva "klinkekulevin" er for noe da.. GOD JUL Er på godjul-runde nå, for jeg tror ikke rekker innom mer før jul ← Takk for det, Yamaha! Jeg kommer innom dagboka di for å ønske deg god jul tilbake!
Catus Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1242 Skrevet 21. desember 2006 Jeg skjønte ikke helt hvor den ene pusen var blitt av i stad. Kunne ikke finne henne noen steder. Så titta jeg inn på gjesterommet, og synes at dyna på gjestesenga lå litt annerledes enn den skulle. Og jammen lå det ikke en liten søt pus og sov under dyna. Tror hun koser seg nå, ja!
Gjest Turboguri Skrevet 21. desember 2006 #1243 Skrevet 21. desember 2006 Nå lurer jeg jo ikke på hva "klinkekulevin" er for noe da.. ← Det er LITT sterkere en vin og kan lages hjemme..
Catus Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1245 Skrevet 21. desember 2006 *ser på Prison Break* Fiiiine mannebein...
Frida Frosk Skrevet 21. desember 2006 #1247 Skrevet 21. desember 2006 Imponert over hvor effektiv du har vært i dag. Ikke glem at du har ferie da.
Catus Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1249 Skrevet 21. desember 2006 Imponert over hvor effektiv du har vært i dag. Ikke glem at du har ferie da. ← Det glemmer jeg ikke med det først, Frida. Ingen fare! Er ikke PB snart ferdig da? ← Ikke riktig enda. Kvarter igjen.
Gjest uri Skrevet 21. desember 2006 #1250 Skrevet 21. desember 2006 Et kvarter, og så går det leeeeenge til vi får se lekkerbiskene igjen.. huff og huff.. klarer ikke bestemme meg for hvilken lekkerbisk som er lekrest.. Kunne jeg bare fått dem alle..
Gjest uri Skrevet 21. desember 2006 #1251 Skrevet 21. desember 2006 Tror det går rett til h**** med Sucre..
Gjest Turboguri Skrevet 21. desember 2006 #1252 Skrevet 21. desember 2006 Er ikke PB snart ferdig da? ← Nå glemte jeg det Var vel kanskje altfor opptatt med å juble
Catus Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1254 Skrevet 21. desember 2006 Et kvarter, og så går det leeeeenge til vi får se lekkerbiskene igjen.. huff og huff.. klarer ikke bestemme meg for hvilken lekkerbisk som er lekrest.. Kunne jeg bare fått dem alle.. ← Klarer ikke bestemme meg helt jeg heller. Men holder nok en liten knapp på Michael. Menne.. Hvor lenge må vi vente til neste gang? Tror det går rett til h**** med Sucre.. ← Tror jeg også! Nå glemte jeg det Var vel kanskje altfor opptatt med å juble ← Det går vel i reprise til helga en gang, gjør det ikke? Husker bare ikke når.. åå herregud... D er spennende.. ← Ja, det er gørrspennende!!
Gjest Turboguri Skrevet 21. desember 2006 #1256 Skrevet 21. desember 2006 Det går vel i reprise til helga en gang, gjør det ikke? Husker bare ikke når.. ← jeg har da andre ting å finne på i julehelgen
Catus Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1257 Skrevet 21. desember 2006 Jammen, jeg tror da ikke det blir på julaften? Nei, da må du vel laste ned fra nettet da? Godt det er flere muligheter!
Catus Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1260 Skrevet 21. desember 2006 ... ← Hvor var tankene dine egentlig her?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå