Daria Skrevet 20. desember 2006 #1181 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om Daria. Hun har jo en husmus, og jeg synes de er søte. Men jeg tror ikke hun er helt enig.. ← Ikke helt Dvs, den hadde vært veldig søt et annet sted Ikke var den gigaedderkoppen på soveromsveggen særlig sjarmerende heller Men hybelkaninene mine er velernærte og fine Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 20. desember 2006 #1182 Del Skrevet 20. desember 2006 Jaja.. Skravlemodus i kveld ja... *hrmf* Kunne godt venta på meg da!! Og nå ligger dere selvsakt og snorker i sengene deres.. *hrmf* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 20. desember 2006 #1183 Del Skrevet 20. desember 2006 P.S Der var kanskje noe i kaffien jeg drakk i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 21. desember 2006 #1184 Del Skrevet 21. desember 2006 God morgen Bippe! Ønsker deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1185 Del Skrevet 21. desember 2006 God morgen! *må få i meg kaffe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1186 Del Skrevet 21. desember 2006 Men hybelkaninene mine er velernærte og fine ← Det er jaggu mine også. Nesten så jeg blir litt stolt av dem! Jaja.. Skravlemodus i kveld ja... *hrmf* Kunne godt venta på meg da!! Og nå ligger dere selvsakt og snorker i sengene deres.. *hrmf* ← Vi kan skravle i dag, vi! :-D P.S Der var kanskje noe i kaffien jeg drakk i kveld! ← Jasså? Serverer bestemødre kaffe med blankt i? God morgen Bippe! Ønsker deg en fin dag! ← Takk, og i like måte Gopia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. desember 2006 #1187 Del Skrevet 21. desember 2006 God morgen *juleferie om 4 timer* Har en kopp rykende varm eple/pære/vanlije-te klar, kan det friste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1188 Del Skrevet 21. desember 2006 Jippi for juleferei! Takk for tilbud om te, men jeg tror ikke den inneholder nok koffein til at jeg kommer til å våkne. Så jeg tror jeg tar meg noen kopper kaffe i steden.. Men ellers tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. desember 2006 #1189 Del Skrevet 21. desember 2006 Tror den er særdeles koffein-fri... Men veldig god... *drikker te og spiser pepperkaker -jobb, hva er det...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1190 Del Skrevet 21. desember 2006 Man skal jobbe minst mulig nå før jul. Så sant du ikke har lånere innom akkurat nå, kan du vel bare kose deg med god samvittighet! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1191 Del Skrevet 21. desember 2006 *må på do* Så skal jeg sette over den kaffen jeg enda ikke har somla meg til å lage. Treg i dag, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. desember 2006 #1192 Del Skrevet 21. desember 2006 Har ikke sett et menneske ennå, regner med at det blir nokså stille i dag. Folk har vel annet å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 21. desember 2006 #1193 Del Skrevet 21. desember 2006 Gooooooooooooood morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1194 Del Skrevet 21. desember 2006 Nå er tanken tømt, kaffen er satt på og jeg har tredd de kalde beina mine ned i de varme Ole Brum-tøflene. Så nå begynner morgenen å bli litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1195 Del Skrevet 21. desember 2006 Har ikke sett et menneske ennå, regner med at det blir nokså stille i dag. Folk har vel annet å gjøre... ← Kan bli en deilig avslappende dag på jobb det da! Håper det blir stille hos oss også i romjula. *krysser fingrene allerede nå, så burde det gå bra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1196 Del Skrevet 21. desember 2006 Gooooooooooooood morgen!! ← Hei sprudlemor! Og god morgen til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. desember 2006 #1197 Del Skrevet 21. desember 2006 Nå er tanken tømt, kaffen er satt på og jeg har tredd de kalde beina mine ned i de varme Ole Brum-tøflene. Så nå begynner morgenen å bli litt bedre. ← Slitsomt med ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1198 Del Skrevet 21. desember 2006 Ja, du skulle bare visst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. desember 2006 #1199 Del Skrevet 21. desember 2006 Godt du skal en tur på jobb i romjula da, så du ikke sliter deg helt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1200 Del Skrevet 21. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå