Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Skal litt mer til av cola, ja! Så det er sikkert tryggere. Selv om den inneholder det usunne sukkeret, da! :tunge1:

SÅnne pliktbesøk innebærer ofte mye kaffe ja, Uri. Men det går jo an å drikke sent da, sånn at det ikke blir så mye. Selv om kaffen da blir litt kald. Og kald kaffe tror jeg er noe av det verste som finnes! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kald kaffi :kvalm:

Men det er like morsomt hver gang mannen hiver innpå en stor munn kaffi han tror er rykende fersk..

Så er det iskald kaffe som sto fra i går

:hoho:

Jeg drikker sent nå ;) Det hender faktisk at jeg lærer.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det verste med pliktbesøk er at man blir tilbudt alt mulig rart, og så føler man at man må spise litt også, og så ender man opp kjempekvalm etterpå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm.. Vi er ganske så skeptiske til det mormor lager, det ser så og si alltid skikkelig ekkelt ut :forvirret: men vi kan ikke takke nei heller..

Vi sier alltid at vi kommer rett fra middagen, så vi orker ikke så mye, men at vi kan spise litt fordi vi ikke klare motstå fristelsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeps! Vi skal ned og bytte gaver med svigers osv til fredag, og da måtte hun ha et kl.slett for hun skal jo selvfølgelig ha noe mat :ler: Jeg sa hun ikke skulle organisere noe, men det gikk via ¨gjennomtrekken¨ gitt :ler: Jaja, greit å slippe å lage noe selv, dessuten er hun så nøye og ordentlig, så da kan man bare sette seg og nyte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en grunn til å ikke drikke kaffe kjenner jeg :ler:

:ler::Nikke:

Farmor var også ram på vafler :sikle: Og det meste annet, egentlig -i store mengder. Og det evige spørsmålet:"Var det nok da? Er dere sikre på at dere er mette?", mens alle lå utover sofaen og stønnet av metthet :ler:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::Nikke:

Farmor var også ram på vafler :sikle: Og det meste annet, egentlig -i store mengder. Og det evige spørsmålet:"Var det nok da? Er dere sikre på at dere er mette?", mens alle lå utover sofaen og stønnet av metthet  :ler:

Som å høre mormor! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nå har jeg fått svingt støvsugeren litt her. Nå må jeg komme meg i dusjen, slik at jeg blir presentabel nok til å stikke nesa på utsida huset.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...