Catus Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #1081 Del Skrevet 20. desember 2006 Skal litt mer til av cola, ja! Så det er sikkert tryggere. Selv om den inneholder det usunne sukkeret, da! SÅnne pliktbesøk innebærer ofte mye kaffe ja, Uri. Men det går jo an å drikke sent da, sånn at det ikke blir så mye. Selv om kaffen da blir litt kald. Og kald kaffe tror jeg er noe av det verste som finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 20. desember 2006 #1082 Del Skrevet 20. desember 2006 Kald kaffi Men det er like morsomt hver gang mannen hiver innpå en stor munn kaffi han tror er rykende fersk.. Så er det iskald kaffe som sto fra i går Jeg drikker sent nå Det hender faktisk at jeg lærer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 20. desember 2006 #1083 Del Skrevet 20. desember 2006 Noe av det verste med pliktbesøk er at man blir tilbudt alt mulig rart, og så føler man at man må spise litt også, og så ender man opp kjempekvalm etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 20. desember 2006 #1084 Del Skrevet 20. desember 2006 mm.. Vi er ganske så skeptiske til det mormor lager, det ser så og si alltid skikkelig ekkelt ut men vi kan ikke takke nei heller.. Vi sier alltid at vi kommer rett fra middagen, så vi orker ikke så mye, men at vi kan spise litt fordi vi ikke klare motstå fristelsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 20. desember 2006 #1085 Del Skrevet 20. desember 2006 Det varmer et bestemorhjerte vet du, at kakene hennes er så gode at dere ikke klarer å la være, selv om dere akkurat har spist middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 20. desember 2006 #1086 Del Skrevet 20. desember 2006 Jepp! Tenke seg til den skuffelsen for henne om ingen av oss vil spise det hun setter frem. Vi har heldigvis litt fornuft i behold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 20. desember 2006 #1087 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeps! Vi skal ned og bytte gaver med svigers osv til fredag, og da måtte hun ha et kl.slett for hun skal jo selvfølgelig ha noe mat Jeg sa hun ikke skulle organisere noe, men det gikk via ¨gjennomtrekken¨ gitt Jaja, greit å slippe å lage noe selv, dessuten er hun så nøye og ordentlig, så da kan man bare sette seg og nyte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #1088 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg husker kakene til min bestemor som veldig gode. Selv om det aller beste jeg kunne få hos henne var pannekaker. De var unike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 20. desember 2006 #1089 Del Skrevet 20. desember 2006 Det er som mormors vafler og farmors riskake, minner som sitter i ganen enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #1090 Del Skrevet 20. desember 2006 Ja, vaflene hennes var heller ikke verst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. desember 2006 #1091 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Enda en grunn til å ikke drikke kaffe kjenner jeg ← Farmor var også ram på vafler Og det meste annet, egentlig -i store mengder. Og det evige spørsmålet:"Var det nok da? Er dere sikre på at dere er mette?", mens alle lå utover sofaen og stønnet av metthet Endret 20. desember 2006 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 20. desember 2006 #1092 Del Skrevet 20. desember 2006 Farmor var også ram på vafler Og det meste annet, egentlig -i store mengder. Og det evige spørsmålet:"Var det nok da? Er dere sikre på at dere er mette?", mens alle lå utover sofaen og stønnet av metthet ← Som å høre mormor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #1093 Del Skrevet 20. desember 2006 ..eller svigermor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. desember 2006 #1094 Del Skrevet 20. desember 2006 Tror det er en bestemor-greie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #1095 Del Skrevet 20. desember 2006 Men svigermor er ikke bestemor enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #1096 Del Skrevet 20. desember 2006 Men herreli, nå har klokka blitt mange! Jeg må rett og slett sparke meg i gang nå! *spark, spark, spark* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. desember 2006 #1097 Del Skrevet 20. desember 2006 Men svigermor er ikke bestemor enda.. ← Hun forbereder seg til rollen og vil gjerne vise at hun er klar da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 20. desember 2006 #1098 Del Skrevet 20. desember 2006 Hun forbereder seg til rollen og vil gjerne vise at hun er klar da ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #1099 Del Skrevet 20. desember 2006 Da har hun vært klar så lenge jeg kan huske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #1100 Del Skrevet 20. desember 2006 Nå har jeg fått svingt støvsugeren litt her. Nå må jeg komme meg i dusjen, slik at jeg blir presentabel nok til å stikke nesa på utsida huset.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå