Petra Prøvedokke Skrevet 18. desember 2006 #961 Del Skrevet 18. desember 2006 juleferie høres veldig deilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. desember 2006 #962 Del Skrevet 19. desember 2006 Har du komt hjem eller???? *roper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 19. desember 2006 #963 Del Skrevet 19. desember 2006 Hallo Hallo, Kor du e`???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #964 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg er her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. desember 2006 #965 Del Skrevet 19. desember 2006 *minner Bippe om forskjellen på JULE-ferie og KG-ferie...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. desember 2006 #966 Del Skrevet 19. desember 2006 Det var du jo *trekker tilbake forrige post* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #967 Del Skrevet 19. desember 2006 Så koselig med så masse besøk her mens jeg var borte. :-D Godt dere savner meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 19. desember 2006 #968 Del Skrevet 19. desember 2006 Der var du jo, fikk ikke noe forsvarsel via MSN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #969 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har savnet dere også. Vimse: Det ble dessverre ikke tid til å besøke deg denne gangen. Jeg hadde egentlig tenkt å bli til i dag og besøke deg da, men jeg måtte ta med meg noe for mannen som han MÅTTE ha i dag tidlig. Så derfor gikk det ikke. Men jeg håper det dukker opp flere sjanser om ikke så lenge! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #970 Del Skrevet 19. desember 2006 Der var du jo, fikk ikke noe forsvarsel via MSN ← Liker å snike meg innpå! Men det er fikset nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 19. desember 2006 #971 Del Skrevet 19. desember 2006 Altså, du er jo på disse kanter innimellom, så det går helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #972 Del Skrevet 19. desember 2006 Vimse: Tusen takk for det flotte julekortet! Jeg ble like overrasket nå som da Uri sendte. Du har tegnet det selv, ikke sant? Og da må jeg bare si at du er vanvittig god til å tegne! Skulle ønske jeg hadde arva tegne-genene etter mamma, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 19. desember 2006 #973 Del Skrevet 19. desember 2006 Jo jeg tegnet selv, men har gode maler å kikke etter da Min mamma var en skrekkelig god porselensmaler, hun malte de mest fantastiske ting, men det genet arvet ikke jeg nei... Hadde vært morsomt å ha porselensmalt sitt eget servise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #974 Del Skrevet 19. desember 2006 Selv om jeg har gode maler å kikke etter, ser ikke min tegning sånn ut etterpå.. Porselensmalt sitt eget servise? Ja, det hørtes flott ut! Men jeg kan ingenting av sånt jeg. Ser ut som en tiåring har tegnet det jeg tegner. Men jeg var forresten god på å tegne hest da jeg var liten. Var vel forholdsvis flink, men den kunsten har jeg også glemt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 19. desember 2006 #975 Del Skrevet 19. desember 2006 Den ligger der nok Sløvedag i dag, eller er det full rulle og tjo og hei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. desember 2006 #976 Del Skrevet 19. desember 2006 Vimse: Tusen takk for det flotte julekortet! Jeg ble like overrasket nå som da Uri sendte. Du har tegnet det selv, ikke sant? Og da må jeg bare si at du er vanvittig god til å tegne! Skulle ønske jeg hadde arva tegne-genene etter mamma, ja.. ← Der røpte du overraskelsen.. Tror ikke vimse har fått det enda!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. desember 2006 #977 Del Skrevet 19. desember 2006 Men sånn ellers, Kooooselig å ha deg tilbakeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #978 Del Skrevet 19. desember 2006 Sløvedag i dag, eller er det full rulle og tjo og hei? ← I dag blir det nok litt sløvedag. Litt husarbeid inniblant da, men jeg orker ikke de store utskeielsene. Har styret en del den siste tida, så nå ser jeg frem til en dag i sofaen. Der røpte du overraskelsen.. Tror ikke vimse har fått det enda!!! ← Ånei! Huff, det var ikke meningen.. Men sånn ellers, Kooooselig å ha deg tilbakeeee ← Takk for det! Koselig å være tilbake også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. desember 2006 #979 Del Skrevet 19. desember 2006 Det gjør da ingen verdens ting!! Gjort er gjort, spist er spist!! Men det er ganske rart hvor stor forskjell der er på leveringa da.. Jeg sendte samme dag, du fikk det på lørdag.. Kanskje jeg har skrivd på feil adr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #980 Del Skrevet 19. desember 2006 Eller så sliter posten med å finne postkassa hennes uti skogen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå