Gjest vimse Skrevet 15. desember 2006 #921 Del Skrevet 15. desember 2006 Søstrene mine blir sure om jeg gir penger til jul.. Ikke at jeg har nevnt noe om at jeg kunne tenke meg å gi penger til jul, men far gjør det, og de er veldig flinke til å klage på hvor sløvt det er å gjøre det på den måten.. Men i bursdagsgaver har jeg begynt å gi penger, ungene er så store nå at de vet hva de vil ha, så da kan de spare og kjøpe selv. ← Hmmm, de som får penger av oss er unger, og hadde foreldrene klaget så hadde jeg blitt sur... Jeg har lyst til å gi ungene gaver, men jeg har ikke lyst til å bidra til at de skal få ting som bare er helt feil, da er det mye bedre at de finner noe selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 15. desember 2006 #922 Del Skrevet 15. desember 2006 Hmmm, de som får penger av oss er unger, og hadde foreldrene klaget så hadde jeg blitt sur... Jeg har lyst til å gi ungene gaver, men jeg har ikke lyst til å bidra til at de skal få ting som bare er helt feil, da er det mye bedre at de finner noe selv. ← Er helt enig i tankegangen din altså.. Og regner med at søstrene mine og blir det med tiden.. Nå spør jeg hva de ønsker seg, så blir det noe av det som står på ønskelisten! Mellomste søs er rimelig fjern når det gjelder gaver da, de siste åra har jeg sakt at vi IKKE ønsker leker til ungene, men hva kjøper hun??? LEKER!!! Og hun bommer alltid.. Bare tull og fjas som tilslutt havner i bosset.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 15. desember 2006 #923 Del Skrevet 15. desember 2006 Og jentene har helt sikkert ikke nok leker fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 15. desember 2006 #924 Del Skrevet 15. desember 2006 Åneida, ikke i det hele tatt... Prøver å kaste litt etter litt med jevne mellomrom.. De merker det ikke engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #925 Del Skrevet 15. desember 2006 NÅ ER DET JULEFERIE!!!! Men først skal jeg på personalfest. Skal bare hjem å stelle meg, før jeg drar ut igjen. Ha en fabelaktig fredag, alle som stikker nesa innom Galehuset! :-D Jeg kommer sterkere tilbake senere. Ta-ta så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. desember 2006 #926 Del Skrevet 15. desember 2006 Så deilig med ferie!!! Kos deg på festen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. desember 2006 #927 Del Skrevet 15. desember 2006 Kos deg på fest, og med ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turboguri Skrevet 15. desember 2006 #928 Del Skrevet 15. desember 2006 NÅ ER DET JULEFERIE!!!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 16. desember 2006 #929 Del Skrevet 16. desember 2006 Så deilig med ferie da :-D Nyt det masse Håper du hadde det kjek på personalfesten! Natti natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 16. desember 2006 #930 Del Skrevet 16. desember 2006 Festen tok av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. desember 2006 #931 Del Skrevet 16. desember 2006 Grattis med juleferie!!!! Det fortjener du! Bra i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 16. desember 2006 #932 Del Skrevet 16. desember 2006 Er du og shopper fortsatt eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 16. desember 2006 #933 Del Skrevet 16. desember 2006 EKKO ekko ekko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 16. desember 2006 #934 Del Skrevet 16. desember 2006 Ville bare minne om: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 16. desember 2006 #935 Del Skrevet 16. desember 2006 Nemlig! Bra vannmelonen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. desember 2006 #936 Del Skrevet 16. desember 2006 Ville bare minne om: ← Diskre og fin måte å hinte på :nikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #937 Del Skrevet 17. desember 2006 Så søte dere er jenter! Jeg har ikke glemt dere, altså! Jeg har bare ikke hatt mulighet til å stikke innom her før nå. På fredag var jeg som sagt på personalfest hjemme hos en kollega. Det var kjempekoselig, og for et hus han har. Det er et diiiiigert gammelt hus fra 1700-tallet, med bakerovn (steinovn) i kjelleren. Det var der både middagen og brødet vi hadde til ble laget. Tre retters middag (forrett laks, hovedrett lam og dessert moltekrem), og med medbrakt drikke. Jeg hadde med meg en rødvin jeg ikke hadde smakt før (kjøpt på danskebåten i sommer), men jeg orka ikke mer enn halvparten. Dårligere vin er det lenge siden jeg har smakt. Men det var da kjempekoselig likevel! Var hjemme igjen sånn i halv to tida på natta. I går tilbrakte jeg dagen på shopping. Hadde en rolig morgen, der jeg satt og koste meg lenge med frokost og kaffe. Mannen var på jobb og hadde tatt med seg PC'n, så jeg fikk ikke kommet innom her da heller. Dro ut på Sørlandssenteret sånn i to tida, og litt på grunn av mye venting på busser var jeg ikke hjemme igjen før klokka var halv åtte. Da kasta jeg i meg litt mat, så på Deal or no Deal på TV, før jeg hoppa i seng da klokka var halv ti. Var helt utslitt. Men jeg fikk da kjøpt litt gaver. Har bare mannen pluss min eldste bror igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #938 Del Skrevet 17. desember 2006 Nå sitter jeg her og er gørrtrøtt og tung i hodet, så jeg vet egentlig ikke helt hvorfor jeg ikke ligger i senga og snorker i stedet. Men jeg skal reise østover til mamma i dag, og har en del jeg skal gjøre av pakking av gaver og sånt før jeg drar. Og jeg må gå herfra sånn i halv ett tida. Så jeg tror konklusjonen er nokså enkel og grei; jeg sitter vel her fordi jeg ville innom her før jeg drar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 17. desember 2006 #939 Del Skrevet 17. desember 2006 Redd du var gått glipp av noe kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #940 Del Skrevet 17. desember 2006 Ja, det skjer jo alltid noe når jeg ikke er her. Måtte jo inn å sjekke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå