Catus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #861 Del Skrevet 13. desember 2006 Ja, det finnes sånne her også. Ett du kan bruke i de fleste butikker i byen, og ett du kan bruke på hele Sørlandssenteret. Dersom jeg ikke finner noe annet, blir det nok det. Men som sagt, skal jeg først prøve å vri hjernen for å finne noe mer konkret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #862 Del Skrevet 13. desember 2006 *ut på kjøkkenet for å lage eggerøre i microen* *mens jeg venter på eggerøra smetter jeg ned på vaskerommet og setter over en klesvask* Ble plutselig så ulidelig effektiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. desember 2006 #863 Del Skrevet 13. desember 2006 Det var jo ikke måte på heller, og så så seint på kvelden da gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #864 Del Skrevet 13. desember 2006 Nei, det kan du si. Men jeg må sannelig utnytte det mens det varer, for det varer sikkert ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. desember 2006 #865 Del Skrevet 13. desember 2006 Høres kjent ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #866 Del Skrevet 13. desember 2006 Pøh! Du svinger deg da stadig med både mopp og vaskeklut du. Jeg får helt hetta av og til av hvor effektiv du er. Mens jeg derimot, håper på at dette varer lenge nok til at jeg gidder å henge opp de nyvaskede klærne. Neida, det var satt litt på spissen. Men bare litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. desember 2006 #867 Del Skrevet 13. desember 2006 Men du, hvordan lager du eggerøre i micro`en da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #868 Del Skrevet 13. desember 2006 Det er jo bare å slenge noen egg i en bolle det, sammen med bittelitt vann eller melk, piske det sammen og krydre etter smak. Så setter du bollen med et lokk løst over inn i microen, setter den på fullt og "steker" i ca 4 minutter (varierer sikkert fra ovn til ovn). Og vips! Så har du ferdig eggerøre (i litt fast konsistens da, men veldig god synes jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #869 Del Skrevet 13. desember 2006 Ehm.. Har dere forresten sett denne siden? Den er fryktelig barnslig, men i det rette humøret kan man le seg skakk i hjel! Man må se på det grønne feltet øverst, velge norsk språk og skrive inn en nettadresse i det hvite feltet (f.eks KG). Så vil du se en utgave av nettsiden du aldri har sett før. Jeg tror aldri dagboka mi har vært så morsom.. (Sikkert langt i fra alle som synes dette er morsomt, men.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. desember 2006 #870 Del Skrevet 13. desember 2006 Egentlig veldig kjekt og enkelt, men jeg tror jeg bruker mindre tid på å ta det i panna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #871 Del Skrevet 13. desember 2006 Ja, man gjør kanskje det. Det er vel bare meg som innbiller meg at det er så mye enklere i micro'n? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. desember 2006 #872 Del Skrevet 13. desember 2006 Følelsen av at det er mindre oppvask kanskje? Nå tror jeg faktisk jeg skal legge meg Eller i alle fall begynne å planlegge det Natt Natt når den tid kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. desember 2006 #873 Del Skrevet 13. desember 2006 Hopp og hei Bippe Jeg har planer om å bli ferdig med gavehandlingen denne uken jeg også, så slipper jeg kaoset til neste uke. Det er nok folk ute og handler allerede... Lykke til med shoppingen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #874 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Legge deg, vimse? Det var ulikt deg! Men du må sove godt da! Så skravles vi mer senere! Nattinatt! Endret 13. desember 2006 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #875 Del Skrevet 13. desember 2006 Hopp og hei Bippe Jeg har planer om å bli ferdig med gavehandlingen denne uken jeg også, så slipper jeg kaoset til neste uke. Det er nok folk ute og handler allerede... Lykke til med shoppingen din ← Hei Eeyore! Jeg tror det er litt ambisiøst av meg å tro jeg blir ferdig med julegavene denne uka. Men i løpet av neste uke, bør jeg vel være i mål. Hvis ikke, har jeg i grunnen et problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. desember 2006 #876 Del Skrevet 13. desember 2006 Ja i og med at julaften er i neste uke ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 13. desember 2006 #877 Del Skrevet 13. desember 2006 Ehm.. Har dere forresten sett denne siden? Den er fryktelig barnslig, men i det rette humøret kan man le seg skakk i hjel! Man må se på det grønne feltet øverst, velge norsk språk og skrive inn en nettadresse i det hvite feltet (f.eks KG). Så vil du se en utgave av nettsiden du aldri har sett før. Jeg tror aldri dagboka mi har vært så morsom.. (Sikkert langt i fra alle som synes dette er morsomt, men.. ) ← Jeg skjønte den ikke.. Eller, altså.. Det ble jo helt likt.. Hva gjør jeg feil?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 13. desember 2006 #878 Del Skrevet 13. desember 2006 uhm.. Jeg så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 13. desember 2006 #879 Del Skrevet 13. desember 2006 Velkommen gjest ( Logg inn | Kuksuger ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #880 Del Skrevet 13. desember 2006 Ja, ikke sant? Men man må helst være litt overtrøtt for at det skal være morsomt. Akkurat sånn som jeg føler meg nå, jeg har ledd så tårene har sprettet i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå