Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Ja, det finnes sånne her også. Ett du kan bruke i de fleste butikker i byen, og ett du kan bruke på hele Sørlandssenteret. Dersom jeg ikke finner noe annet, blir det nok det. Men som sagt, skal jeg først prøve å vri hjernen for å finne noe mer konkret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*ut på kjøkkenet for å lage eggerøre i microen*

*mens jeg venter på eggerøra smetter jeg ned på vaskerommet og setter over en klesvask*

Ble plutselig så ulidelig effektiv! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! Du svinger deg da stadig med både mopp og vaskeklut du. Jeg får helt hetta av og til av hvor effektiv du er. ;)

Mens jeg derimot, håper på at dette varer lenge nok til at jeg gidder å henge opp de nyvaskede klærne.

Neida, det var satt litt på spissen. Men bare litt.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo bare å slenge noen egg i en bolle det, sammen med bittelitt vann eller melk, piske det sammen og krydre etter smak. Så setter du bollen med et lokk løst over inn i microen, setter den på fullt og "steker" i ca 4 minutter (varierer sikkert fra ovn til ovn). Og vips! Så har du ferdig eggerøre (i litt fast konsistens da, men veldig god synes jeg).

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm..

Har dere forresten sett denne siden?

Den er fryktelig barnslig, men i det rette humøret kan man le seg skakk i hjel! :ler:

Man må se på det grønne feltet øverst, velge norsk språk og skrive inn en nettadresse i det hvite feltet (f.eks KG). Så vil du se en utgave av nettsiden du aldri har sett før. Jeg tror aldri dagboka mi har vært så morsom..

(Sikkert langt i fra alle som synes dette er morsomt, men.. :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelsen av at det er mindre oppvask kanskje? :ler:

Nå tror jeg faktisk jeg skal legge meg :overrasket: Eller i alle fall begynne å planlegge det :ler:

Natt Natt når den tid kommer!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp og hei Bippe :vinke:

Jeg har planer om å bli ferdig med gavehandlingen denne uken jeg også, så slipper jeg kaoset til neste uke. Det er nok folk ute og handler allerede...

Lykke til med shoppingen din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legge deg, vimse? :overrasket:

Det var ulikt deg!

Men du må sove godt da! Så skravles vi mer senere!

Nattinatt! :klem:

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp og hei Bippe :vinke:

Jeg har planer om å bli ferdig med gavehandlingen denne uken jeg også, så slipper jeg kaoset til neste uke. Det er nok folk ute og handler allerede...

Lykke til med shoppingen din :klem:

Hei Eeyore!

Jeg tror det er litt ambisiøst av meg å tro jeg blir ferdig med julegavene denne uka. Men i løpet av neste uke, bør jeg vel være i mål.

Hvis ikke, har jeg i grunnen et problem! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ehm..

Har dere forresten sett denne siden?

Den er fryktelig barnslig, men i det rette humøret kan man le seg skakk i hjel! :ler:

Man må se på det grønne feltet øverst, velge norsk språk og skrive inn en nettadresse i det hvite feltet (f.eks KG). Så vil du se en utgave av nettsiden du aldri har sett før. Jeg tror aldri dagboka mi har vært så morsom..

(Sikkert langt i fra alle som synes dette er morsomt, men..  :sjenert: )

Jeg skjønte den ikke.. :sjenert:

Eller, altså.. Det ble jo helt likt.. :forvirret:

Hva gjør jeg feil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant? :hoho:

Men man må helst være litt overtrøtt for at det skal være morsomt. Akkurat sånn som jeg føler meg nå, jeg har ledd så tårene har sprettet i kveld! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...