Catus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #841 Del Skrevet 13. desember 2006 Ok, da skjønner jeg at du spyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. desember 2006 #842 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg visste du kom til å forstå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #843 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg forstår da alt som har med pølser å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. desember 2006 #844 Del Skrevet 13. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #845 Del Skrevet 13. desember 2006 Er det i det hele tatt nødvendig å si ... tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #846 Del Skrevet 13. desember 2006 Ah! Det er godt å være tilbake i gamle tankebaner! Jeg har ikke fått skravla og tøysa så mye med dere her i det siste. Har virkelig savna det! Håper jeg får litt KG-tid i ferien min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. desember 2006 #847 Del Skrevet 13. desember 2006 Vi har planer om å holde deg her hele ferien din, sånn at du faktisk får muligheten til å slappe av litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #848 Del Skrevet 13. desember 2006 Høres bra ut, vimse! Men dere må nok gi meg litt tid til å handle ferdig julegavene innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. desember 2006 #849 Del Skrevet 13. desember 2006 Nja, det er bare såvidt Joda, juleforberedelser må til, men det er viktig å slappe av litt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. desember 2006 #850 Del Skrevet 13. desember 2006 Du kan da handle julegavet på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #851 Del Skrevet 13. desember 2006 Ja, jeg har store planer om avslapping. Men jeg har ikke lyst til å komme til mamma på julaften uten gaver, altså. Hadde jeg bare visst hva jeg skulle kjøpe til alle sammen, hadde det vært veldig enkelt. Jeg stresser like mye hvert år med hva jeg skal finne på til de forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #852 Del Skrevet 13. desember 2006 Du kan da handle julegavet på nettet ← Du har svar på det meste du, Daria! Men det begynner å bli litt vel sent å handle på nett nå, med tanke på at det sikkert er litt leveringstid på en del ting. Uansett vet jeg ike hvor jeg skal begynne å lete en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. desember 2006 #853 Del Skrevet 13. desember 2006 Bokkilden -her kan du handle fram til 17... Men det er jo koselig å faktisk gå i julepyntede butikker og handle da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #854 Del Skrevet 13. desember 2006 Tror ikke det blir bøker under treet i år, men takk for godt tips likevel Daria. Og jeg synes det er koselig å gå i butikkene så sant jeg vet sånn ca hva jeg skal ha. For jeg ender ofte opp med å løpe rundt i byen lille julaften, med panikk i blikket for å handle det siste. Og da er det ikke like koselig lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. desember 2006 #855 Del Skrevet 13. desember 2006 Nei, stress er aldri gøy... Er det nå jeg ikke skal nevne at jeg er nesten ferdig...? *slem Daria* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #856 Del Skrevet 13. desember 2006 Ja, slem Daria! Jeg har ikke begynt en gang! Dessuten må jeg bli ferdig med fire julegaver og en bursdagsgave innen jeg drar hjemover på lørdag/søndag. Lurer på om jeg kommer til å klare det? Åh, skulle ønske jeg hadde en julegavekjøper, som bare kunne gjøre det for meg. DET hadde vært fint det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. desember 2006 #857 Del Skrevet 13. desember 2006 Til lørdag? Da begynner det å haste ja... I verste fall kan du jo gå for gavekort -ikke så spennende å gi, men ganske kjekt å få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #858 Del Skrevet 13. desember 2006 Nja, vi får se. Jeg synes det er skikkelig kjipt å gi gavekort. Men det er jo en mulighet dersom jeg mot all formodning ikke finner noe annet. Skal iallfall prøve så godt jeg bare kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #859 Del Skrevet 13. desember 2006 Tenkte kanskje å ta meg en tur til byen i morra. De har visst såkalt "supernatt" da, med åpne butikker til klokka 23. Da har jeg iallfall litt tid på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. desember 2006 #860 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har virkelig slått til med gavekort i år jeg... Fant ut at det var kjekt, så kan de heller kjøpe noe de har lyst på/trenger, når de vil. De gavekortene jeg har kjøpt varer i et år, og kan brukes på vanvittig mange forskjellige butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå