Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Nett må man ha... ;)

Skjønner det blir travelt innimellom -du får sette mannen på middagstjeneste ;) Og å stå opp halv seks er fullstendig unødvendig, det kan du hilse vesla fra meg og si :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he, skal si det til henne! ;)

Men mannen på middagstjeneste????..... :sjenert: tja, vel.... da blir det fiskeboller i hvit saus hver dag... (siden det er kun det han kan lage) :ler:

Uff, så jeg savner å sitte her å skrive tull med dere .. :grine:

at man kan bli så glad i noen uten å ha møtt dem.. d er litt rart. Men d sier en del om dere da :)

Nei, nå må jeg nok dra hjem til huset uten bredbånd :sur:

Vi snakkes igjen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå må jeg nok dra hjem til huset uten bredbånd :sur:

Satser på at det snart blir huset med bredbånd ;)

God jul da, hvis du ikke er innom før :nisse:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 4,5 arbeidsdager igjen! :hoppe:

Når vi skriver ... betyr det som regel noe som kan relateres til koffert-tenking. I dette tilfellet spiste vimse pølse. :legrine:

Du skjønner; vi er nokså barnslige på det punktet der, og klarer å vri det meste om til koffert. Men søren så gøy det er! :sjarmor:

:overrasket:

:hoho:  :legrine:  :hoho:

For dere uinnvidde, kan jeg jo prøve å forklare litt rundt dette og hvorfor det ble så vittig. Det begynte med at jeg var borte fra KG en dag eller noe. Vimse og Uri prøvde å rope på meg her, for å få meg til å logge meg på. Da det ikke virket, prøvde de å lokke meg frem i stedet. Det gjorde de ved å bruke ordet kuk.

Tilfeldighetene ville ha det til at det ikke tok lange tida før jeg dukka opp, faktisk hele to ganger.. :sjenert:

Aha... Da er jeg nok litt bedre forberet neste gang :)

En kjapp :klem: før jeg må ile videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha... Da er jeg nok litt bedre forberet neste gang :)

En kjapp :klem: før jeg må ile videre.

Ja, neste gang kan du le sammen med oss (dersom du har like barnslig humor som oss da, vel og merke.. :sjenert: )

:klem: til deg også!

:klem:  på en tirsdag. Har du det bra?

Vannmelon! :klem:

Joda, jeg har det fint jeg. Bortsett fra at jeg fortsatt er på jobb. Mye å gjøre før jeg tar ferie til fredag. Irriterende at man må jobbe overtid for å ha tid til å ta ferie.. Men sånn er det nå bare, og jeg gleder meg noe voldsomt til å ha fri! :hoppe:

halluuuu. alt bra med bippe i dag?

-sett noe til den tanta forresten??

:klem:

Nei, jeg har dessverre ikke sett antydning til mensen. Er vel på dag 113 i dag. :tristbla:

Men sånn ellers har jeg det veldig fint! :klem:

----------------------------------------------------

Dessuten har jo H vært innom! :hoppe:

Bare synd jeg ikke fikk skravla med deg. Dere må se å få dere nettilgang i huset. Kan ikke ha sånt tull, at jeg ikke ser deg oftere enn hvert jubelår.. :forvirret:

Men uansett var det kjempekos å høre fra deg, og så godt at dere har det bra alle fire! Stoooooor :klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå vil jeg hjem! Mannen er på vift, så vi får se om PC'en venter på meg, eller om det blir en TV-kveld på meg i steden.

Men nå: :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er nok ikke noe spennende på TV i kveld. Men jeg visste ikke om PC'n sto her hjemme eller om mannen hadde den med seg. Derfor skrev jeg at jeg ikke visste om det ble TV-kveld eller ikke.

Menne.. Dere trodde vel ikke at jeg vurderte å prioritere TV'n over dere? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nysgjerrige dere var på maten min da..

Men jeg har ikke noe spennende å fortelle; tvert i mot. Jeg sitter nemlig her med en porsjon nudler.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kjenner jeg ikke blir mett, så jeg må vel ha noe attåt tenker jeg. Men hva det blir, er en annen sak. Tror neppe jeg har så mye interessant i verken kjøleskap eller skap.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:kvalm:

:ler:

Takk! :tunge1:

Det er visst galt enten jeg spiser nudler eller joikakaker. Det er noen som spyr av meg uansett.. :forvirret:

Jeg skjønner jeg ikke er noen gourmet, ja.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...