Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Husker vi hadde et ord vi ikke sa så fryktelig høyt i forrige dagboka til Bippe. (Når det var lenge siden Bippe hadde vært innom i dagboka og vi ville ha henne hit) Men jeg håper det ikke er det vimse spiser.  :overrasket:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Bippe.

Innom for å ønske deg en fin dag. Nå har du snart ferie!  :hoppe:

Bare 4,5 arbeidsdager igjen! :hoppe:

Jeg må si jeg er fryktelig nysgjerrig på hva ... er. Eller er det et forbudt ord her i galehuset?

Når vi skriver ... betyr det som regel noe som kan relateres til koffert-tenking. I dette tilfellet spiste vimse pølse. :legrine:

Du skjønner; vi er nokså barnslige på det punktet der, og klarer å vri det meste om til koffert. Men søren så gøy det er! :sjarmor:

Husker vi hadde et ord vi ikke sa så fryktelig høyt i forrige dagboka til Bippe. (Når det var lenge siden Bippe hadde vært innom i dagboka og vi ville ha henne hit) Men jeg håper det ikke er det vimse spiser.  :overrasket:

:overrasket:

:hoho::legrine::hoho:

For dere uinnvidde, kan jeg jo prøve å forklare litt rundt dette og hvorfor det ble så vittig. Det begynte med at jeg var borte fra KG en dag eller noe. Vimse og Uri prøvde å rope på meg her, for å få meg til å logge meg på. Da det ikke virket, prøvde de å lokke meg frem i stedet. Det gjorde de ved å bruke ordet kuk.

Tilfeldighetene ville ha det til at det ikke tok lange tida før jeg dukka opp, faktisk hele to ganger.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfeldighetene ville ha det til at det ikke tok lange tida før jeg dukka opp, faktisk hele to ganger.. :sjenert:

Tilfeldigheter og tilfeldigheter... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si jeg er fryktelig nysgjerrig på hva ... er. Eller er det et forbudt ord her i galehuset?

=

:hoho: Jeg ler så tårene triller :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt vi kan ha det gøy med små ting! :ler:

Eller små og små fru blom; det kommer vel helt an på hvem sin det er, det.. :sjarmor:

Beklager, men klarte ikke la være å kommentere meg selv! :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia vennene mine!

Hvordan går det med dere? Tenker på dere og savner å være her. dødskjipt å ikke ha internett-tilgang der vi bor nå...

Er hos mamma nå, måtte betale noen regninger på nettbank, så da stikker jeg innom her en tur også ;)

Har dere begynt å pynte til jul da? Jeg må innrømme at det klør fælt i fingrene på å ta frem alt av julepynt nå som jeg har eget hus. Men jeg skal holde meg en uke til ihvertfall.

Ellers står alt bra til hos meg, gutten er 15 dager gammel idag og lagt på seg en halvkilo. Storesøstera har blitt veldig mamma-sjuk da, men vi hadde jo reknet med at det kom til å bli ett eller annet.

imorgen skal jeg og mannen til byen for å forhåpentligvis handle de siste julegavene. Tenk at jeg fikk med meg han til byen!? :overrasket: Tror han er der kun en gang i året på shopping. og det er til julegavehandel. :ler:

Håper alt er bra med dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H! :hoppe:

Du må se å få deg nett hjemme :fy_fy: Godt at alt er bra med liten og stor, at storesøster er litt oppmerksomhetssyk er kanskje ikke så uvanlig nei... Blir det mye søvnløse netter?

Har julepyntet litt hist og her, men jeg skal jo hjem til jul... :hoppe: Halvannen ukes juleferie i Oslo blir bra :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennene mine!

Hvordan går det med dere? Tenker på dere og savner å være her. dødskjipt å ikke ha internett-tilgang der vi bor nå...

Er hos mamma nå, måtte betale noen regninger på nettbank, så da stikker jeg innom her en tur også ;)

Har dere begynt å pynte til jul da? Jeg må innrømme at det klør fælt i fingrene på å ta frem alt av julepynt nå som jeg har eget hus. Men jeg skal holde meg en uke til ihvertfall.

Ellers står alt bra til hos meg, gutten er 15 dager gammel idag og lagt på seg en halvkilo. Storesøstera har blitt veldig mamma-sjuk da, men vi hadde jo reknet med at det kom til å bli ett eller annet.

imorgen skal jeg og mannen til byen for å forhåpentligvis handle de siste julegavene. Tenk at jeg fikk med meg han til byen!? :overrasket:  Tror han er der kun en gang i året på shopping. og det er til julegavehandel.  :ler: 

Håper alt er bra med dere!  :klem:

Heiiiiiiiiiii snuppa!! Så morsomt, turbo og jeg snakket om deg i går kveld, for det var så lenge siden du hadde vært innom, og så kom du i dag :)

Godt å høre at det går bra, er det slitsomt?

Og når kommer internettoppkoblingen da? Hmmm... :ler:

Kos deg med julehandel og en dag i shoppingmodus med mannen :ler:

:klem: på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søvnløse netter det det ikke så mye av nei, han sover hele natten, bare våkner opp 2-3 ganger med noe småklynk om at han vil ha litt mat..., verre med storesøstera da... ho kan vi legge i åtte-tiden og fortsatt stå opp halv seks-seks hver morgen... forstår ikke hvorfor ho absolutt skal opp så tidlig hver dag?!

Internett tilkobling ja... vi tenkte vi skulle se om vi greide oss uten, å heller låne maskinen til våres foreldre når vi måtte ha bruk for det, men nå må vi vel bare innse at det ikke går så bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Og gratulerer!!! Tror ikke jeg har sagt det heller jeg. Godt å høre at lillemann er rolig om natta da. Enda verre om begge skulle holdt dere våken!

God julehandel!!!

Og god arbeidsdag til Bippe! 3,5 arbeidsdag igjen til helg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiiiiiiiiiii snuppa!! Så morsomt, turbo og jeg snakket om deg i går kveld, for det var så lenge siden du hadde vært innom, og så kom du i dag :)

Godt å høre at det går bra, er det slitsomt?

Så kos å lese at dere tenker på meg da.... :klem: *snufs* *rørt* :klem:

Er ikke så slitsomt nei, verst når jeg skal hente vesla i barnehagen.. da kan d hope seg opp litt. for da skal ho ha oppmerksomhet, en vil ha pupp, mannen kommer hjem fra jobb å vil ha middag... så da kan jeg nok svette litt, men ellers er alt bare fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...