Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter! Beklager min fraværende galskap de siste dagene. Det har vært ganske så hektisk her. Men jeg lever, altså! :ler:

Men fått meg et liv? Tja, jeg vet ikke om jeg vil ta SÅ hardt i.. Det er mannen som har hatt mye besøk her. Og som den gode vertinna jeg er, sitter jeg ikke med nesa i skjermen. Jeg står heller på kjøkknet og steker vafler og slikt. *flink*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må forresten si jeg har saaaavnet dere her, hele gjengen! :grine:

Nå skal jeg lage middag, men MÅTTEjo bare innom og gi et livstegn fra meg først. Kan jo ikke risikere at mannen blir timeshare igjen.. :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg lage middag, men MÅTTEjo bare innom og gi et livstegn fra meg først. Kan jo ikke risikere at mannen blir timeshare igjen.. :sjenert:  :ler:

Trusler virker, med andre ord :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør visst det! :ler:

Nå er middagen fortært for lenge siden. Prøvde meg også på en liten dupp, men fikk ikke sove skikkelig. Stod heller opp for å få meg en aldri så liten dose KG. Mannen sover som et barn, og jeg regner ikke med at han våkner før klokka ringer i morra tidlig. Heldiggrisen..

Nå sitter jeg i sofaen under pleddet, og koser meg med varm kakao og en bitteliten bit daim-melkesjokolade. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du liker den dajm melkesjokoladen  ;)

Men guuud så god den er da  :sikle:

Ja, gjett om jeg liker den! Dessuten er ikke mannen noe glad i den, så jeg får den helt for meg selv! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hår:

:grine:  :grine:  :grine:

Jeg og reagerte slik  :legrine:

Fyyyyy fader!!!!!  :overrasket:

:ler:

Gjett om Uri kommer til å godte seg når hun kommer innpå og ser hun har klart å skremme noen! :ler:

Jeg er forøvrig veldig glad jeg hadde sett den før, for eller hadde jeg også blitt vettaskremt. Jeg liker ikke sånne linker jeg, er så redd av meg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Gjett om Uri kommer til å godte seg når hun kommer innpå og ser hun har klart å skremme noen! :ler:

Jeg er forøvrig veldig glad jeg hadde sett den før, for eller hadde jeg også blitt vettaskremt. Jeg liker ikke sånne linker jeg, er så redd av meg..  :sjenert:

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Men litt overraska over at de faktisk går inn på linken etter tilbakemld fra deg..

Nysgjerrigheten lenge leve.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å ha deg tilbake.. Du må slutte å være så god vertinne.. Mannen og kompisene kan steke vaflene sine sjøl mens du holder oss med selskap :sjarmor:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Godt å ha deg tilbake.. Du må slutte å være så god vertinne.. Mannen og kompisene kan steke vaflene sine sjøl mens du holder oss med selskap  :sjarmor:

;)

Ja, kan du bare overtale samvittigheten min til det også, så er du god! ;)

Men det er godt å være tilbake igjen her! Tar ikke lange tida før jeg savner dere veldig, vet du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan bytte litt, du får litt av min fraværende samvittighet, mens jeg får litt av din godt tilstedeværende samvittighet.. :ler:

Endret av uri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...