Catus Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #761 Del Skrevet 9. desember 2006 Traska rundt på sørlandssenteret i noen timer i går også. Merker kroppen min ikke har tålt det helt, for det verker i skuldre, hode og jeg er skikkelig sliten.. Men nå er det sofa resten av kvelden! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 9. desember 2006 #762 Del Skrevet 9. desember 2006 Fant du noen brun bukse da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #763 Del Skrevet 9. desember 2006 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #764 Del Skrevet 9. desember 2006 Men jeg passet dessverre ikke de jeg aller mest hadde lyst på. Jeg har ikke den enkleste rompa å finne bukse til, har jeg skjønt for lenge siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 9. desember 2006 #765 Del Skrevet 9. desember 2006 Det er så typisk... Jeg ser ørtenfjørten bukser jeg kan tenke meg, men ikke tale om de passer mine kvinnelige former Kos deg i sofaen i kveld og nyt frihelg!! Ikke lenge igjen til ferie vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #766 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har kvinnelige former både her og der, og det er sannelig ikke lett nei! Nei, nå er det bare en uke igjen til ferie! Gjett om jeg gleder meg! Tror nesten jeg skal forberede meg til halvannen ukes sløving i med en gang jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 9. desember 2006 #767 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei Bippe! Takk for hilsen i dagboka mi, det var hyggelig. Ser at vi begge har sjokolade som lidenskap Håper på flere besøk i dagboka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #768 Del Skrevet 9. desember 2006 Bare koselig det! Jeg kommer nok igjen, skal du se! Jeg håper på å bli gravid snart jeg også, selv om jeg ikke har dagbok blant dere prøvere. Boka mi handler om så mye annet galskap enn prøving, så jeg synes det passer best å ha den her blant de generelle. Som en oppdatering for deg, går jeg og venter på første mens etter pilleslutt. Har venta i 109 dager nå, og begynner å bli mildt sagt frusrtert.. Men den kommer vel når den kommer. Forhåpentligvis slipper jeg å vente i 109 dager til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. desember 2006 #769 Del Skrevet 9. desember 2006 Nei, nå er det bare en uke igjen til ferie! Gjett om jeg gleder meg! ← Skal du ha ferie så tidlig? Det er da to uker til jul... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 9. desember 2006 #770 Del Skrevet 9. desember 2006 Det er vel TO uker du mener?? *gledesdreper* Kose deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #771 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Skal du ha ferie så tidlig? Det er da to uker til jul... :klø: ← Ja, du telte riktig. Må jobbe i romjula, så da var jeg heldig å fikk fri uka før. Neste år er det min tur til å ha fri romjula. Vi bytter på hvert år. Og de som jobber romjula, får fri førstkommende påske. Så da skal jeg også ha fri! Endret 9. desember 2006 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #772 Del Skrevet 9. desember 2006 Det er vel TO uker du mener?? *gledesdreper* Kose deg i kveld ← Nei, EN uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 9. desember 2006 #773 Del Skrevet 9. desember 2006 Så herlig med så masse fri da :-D Heldig du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #774 Del Skrevet 9. desember 2006 Ja, jeg gleder meg en smule kan man si! Men du har da en del fri du også? Eller du får det iallfall når mini skal begynne i barnehage? Kan tenke meg at du gleder deg bittelitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 9. desember 2006 #775 Del Skrevet 9. desember 2006 jo altså.. Jeg er nok ikke en av de som skal klage, men, når jeg tenker på fri, så er det FRI... Slik jeg er nå! Jeg gleder meg sykt til hun begynner i barnehagen ja :-D Jeg skal gjøre veldig veldig mye, eller veldig veldig lite.. Akkuratt slik jeg vil, når jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #776 Del Skrevet 9. desember 2006 Høres herlig ut! :-D Hadde jeg hatt råd til det, skulle jeg gjerne jobbet deltid slik at jeg hadde mer fritid. Kunne absolutt tenke meg å redusere til 80% stilling. Det hadde betydd en ekstra fridag i uka. Men det er dessverre uaktuelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 9. desember 2006 #777 Del Skrevet 9. desember 2006 Det er jo desverre slik at det ikke alltid er anledning til å redusere stillingen.. Men din tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. desember 2006 #778 Del Skrevet 10. desember 2006 Så deilig med en uke fri før jul da. Masse tid til å kose seg med juleforberedelser. 80% stilling må jo være genialt ja. Kunne jeg tenkt meg når jeg er ferdig med å studere også. Men du, ang den syklusen din som egentlig ikke er noen syklus enda. Tror jeg hadde prøvd akupunktur om jeg var deg.Utrolig hva de kan hjelpe med, og har hørt om flere som har gått til akupunktør og fått regelmessig syklus etterpå. Bare et lite tips. Ikke meningen å mase... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. desember 2006 #779 Del Skrevet 10. desember 2006 Ja, du telte riktig. Må jobbe i romjula, så da var jeg heldig å fikk fri uka før. Neste år er det min tur til å ha fri romjula. Vi bytter på hvert år. Og de som jobber romjula, får fri førstkommende påske. Så da skal jeg også ha fri! ← Ah, sånn å forstå Så deilig da, masse tid til juleforberedelser og mulighet til julegaveshopping mens det er lite folk i butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. desember 2006 #780 Del Skrevet 10. desember 2006 Lenge siden jeg har vært her nå! Huff, den syklusen din er jo helt på utur! 109 dager siden jeg også hadde mensen da!!! Jeg ville også ha prøvd akkupunktur som Frida Frosk sier! Ferie snart!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå