Impala Skrevet 7. desember 2006 #741 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Bare innom og legger igjen ett spor slik at du også kommer på mine innlegg Endret 7. desember 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turboguri Skrevet 7. desember 2006 #742 Del Skrevet 7. desember 2006 Akkurat ja! Jeg visste det måtte være noe! ← Nå= helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 8. desember 2006 #743 Del Skrevet 8. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #744 Del Skrevet 8. desember 2006 jeg liker joikakaker, jeg... ← Endelig noen som ikke spyr! Jeg hadde din favoritt til middag i dag da Bippe, med potetstappe, remulade og sprøstekt løk ← Nå er det min tur til å Men jeg liker potetstappe og sprøstekt løk da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 8. desember 2006 #745 Del Skrevet 8. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #746 Del Skrevet 8. desember 2006 Bare innom og legger igjen ett spor slik at du også kommer på mine innlegg ← Så hyggelig! Jeg kommer nok innom deg flere ganger. Nå= helg ← Ja, nå nå er det bare 5,5 timer igjen til jeg kan gå fra jobb! ← Hei snuppaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #747 Del Skrevet 8. desember 2006 Der var du vimse! Jeg må bare hoppe litt ekstra for fredda'! Hopper du sammen med meg? :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 8. desember 2006 #748 Del Skrevet 8. desember 2006 :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. desember 2006 #749 Del Skrevet 8. desember 2006 jeg vil også :hoppe: :hoppe: :hoppe: litt for freddan!! -og litt for joikakaker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. desember 2006 #750 Del Skrevet 8. desember 2006 :hoppe: ENDELIG helg ja!! Ååå dette har jeg lengtet lenge etter altså.. Ha en strålende helg snuppelupp.. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #751 Del Skrevet 8. desember 2006 Så mye hopping det var her da! Koselig med litt selskap! Nå er det bare tre timer igjen til jeg kan gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. desember 2006 #752 Del Skrevet 8. desember 2006 Fredag Skal gå om en halv time jeg benytter meg av fleksistiden for å få unna litt julehandling -deilig å slippe å gjøre det på lørdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #753 Del Skrevet 8. desember 2006 Heldig du da! Jeg skal gjøre unna julehandelen i ferien min jeg, i uke 51. Kan nesten ikke vente med å ha halvannen uke sammenhengende fri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. desember 2006 #754 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg vil også :hoppe: for helg! Den har jeg ventet på i to laaaange uker... Fredags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. desember 2006 #755 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Klart jeg er med på og :hoppe: for helg! Blir nok litt overtid på meg idag da Det er ikke alltid like ålrait, men ... Endret 8. desember 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 8. desember 2006 #756 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg vil også hoppe for helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 8. desember 2006 #757 Del Skrevet 8. desember 2006 Kan jeg åpne alle lukene på kalenderen med en gang eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 8. desember 2006 #758 Del Skrevet 8. desember 2006 Kake hos meg i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. desember 2006 #759 Del Skrevet 8. desember 2006 Heldig du da! Jeg skal gjøre unna julehandelen i ferien min jeg, i uke 51. Kan nesten ikke vente med å ha halvannen uke sammenhengende fri! ← Det blir deilig Om to uker er jeg i Oslo -og på julekonert Kan jeg åpne alle lukene på kalenderen med en gang eller??? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #760 Del Skrevet 9. desember 2006 Nå er jeg trøtt! Har trasket rundt i byen i flere timer. Det var så mange folk at jeg nesten fikk helt klaus. Hater å være i byen når det er folk over alt, så jeg vet egentlig ikke helt hvorfor jeg gadd. Jo, det var egentlig fordi jeg skal på julebord til tirsdag, og manglet en brun bukse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå