Gjest uri Skrevet 7. desember 2006 #721 Del Skrevet 7. desember 2006 Den ene mer kostbar enn den andre!!! Staposer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. desember 2006 #722 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Da skal jeg bare vente på lønninga, så bestiller jeg kanskje noe derfra. Men dette gjør jeg kun for dere, altså! ← Vi føler oss beæret Men jeg tror heller ikke du er veldig gravid, men plutselig er man 1-2 uker på vei vet du Men jeg liker ikke at Uri rakker ned på oss altså du har fått en så veldig søt avatar. litt av en forandring fra den du hadde før håper alt fortsatt er bra med deg! ← Synes nå katten din er søt også jeg da... Førjulstorsdags Endret 7. desember 2006 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #723 Del Skrevet 7. desember 2006 *nekter å si noe om graden av savn* ← Det tolker jeg som jeg vil! Den ene mer kostbar enn den andre!!! Staposer!!!! ← Vi føler oss beæret Men jeg tror heller ikke du er veldig gravid, men plutselig er man 1-2 uker på vei vet du Men jeg liker ikke at Uri rakker ned på oss altså Synes nå katten din er søt også jeg da... Førjulstorsdags ← Det er Uri i et nøtteskall. Jeg har en veldig mobbe- og ertetone med henne, men ingenting er vondt ment. Hun er egentlig utrolig morsom! Det er utrolig hva vi kan få oss til å skravle om, ofte ler jeg så jeg ligger langflat.. Takk for at du liker katten min. Jeg har blitt glad i den, og kommer nok ikke til å ha noen annen avatar på leeenge (unntatt til jul da). Stoor tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #724 Del Skrevet 7. desember 2006 Usj! Datatrøbbel! Må restarte maskinen, tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. desember 2006 #725 Del Skrevet 7. desember 2006 Det er Uri i et nøtteskall. Jeg har en veldig mobbe- og ertetone med henne, men ingenting er vondt ment. Hun er egentlig utrolig morsom! Det er utrolig hva vi kan få oss til å skravle om, ofte ler jeg så jeg ligger langflat.. ← *rørt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #726 Del Skrevet 7. desember 2006 Ooops! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. desember 2006 #727 Del Skrevet 7. desember 2006 Det tolker jeg som jeg vil! Det er Uri i et nøtteskall. Jeg har en veldig mobbe- og ertetone med henne, men ingenting er vondt ment. Hun er egentlig utrolig morsom! Det er utrolig hva vi kan få oss til å skravle om, ofte ler jeg så jeg ligger langflat.. ← Jeg tok det ikke så veldig tungt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #728 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg regnet ikke med at du gjorde det Eeyore, men jeg måttte bare helgardere meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. desember 2006 #729 Del Skrevet 7. desember 2006 Ooops! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turboguri Skrevet 7. desember 2006 #730 Del Skrevet 7. desember 2006 Men jeg er overrasket over at DU var våken så tidlig.. ← Det hadde seg vel sånn at noen ikke hadde sovet hele natta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #731 Del Skrevet 7. desember 2006 Akkurat ja! Jeg visste det måtte være noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #732 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg er hjemme fra jobb. Har vært en helt grei dag. Har faktisk fått gjort ganske mye. Det regner forresten fortsatt, og noe så voldsomt også. Det bøtter ned. Er så lei av det! Dritt-møkkavær! Men jeg skal egentlig bare være glad at det ikke snør. Det hadde tross alt vært mye verre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #733 Del Skrevet 7. desember 2006 Nå skal jeg bare titte bittelitt her, så skal jeg ut på kjøkkenet. Tenkte å tilberede gourmetretten Joikakaker i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #734 Del Skrevet 7. desember 2006 Uffja.. så lei regn jeg også... Savner faktisk snø! Sikkert fordi jeg ikke har bil lengre......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. desember 2006 #735 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Lei regnet jeg også. Vil ha snø. De joikakakene kan du forresten få ha for deg sjøl. Ikke for at vår middag var så avansert. Pasta, kjøttdeig og et glass dolmio pastasaus... Endret 7. desember 2006 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 7. desember 2006 #736 Del Skrevet 7. desember 2006 Også joikakaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #737 Del Skrevet 7. desember 2006 Ja, NOEN må jo like det.. *snurt* Ja, jeg vet det ikke er gourmetmat, men det er helt greit når man ikke gidder lage noe mer avansert. Lat i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. desember 2006 #738 Del Skrevet 7. desember 2006 De joikakakene kan du forresten få ha for deg sjøl. ← Også joikakaker ← *støtter overnevnte talere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. desember 2006 #739 Del Skrevet 7. desember 2006 jeg liker joikakaker, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 7. desember 2006 #740 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg hadde din favoritt til middag i dag da Bippe, med potetstappe, remulade og sprøstekt løk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå