Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da skal jeg bare vente på lønninga, så bestiller jeg kanskje noe derfra. Men dette gjør jeg kun for dere, altså! :ler:

Vi føler oss beæret :ler: Men jeg tror heller ikke du er veldig gravid, men plutselig er man 1-2 uker på vei vet du ;)

Men jeg liker ikke at Uri rakker ned på oss altså :tunge1:

du har fått en så veldig søt avatar. litt av en forandring fra den du hadde før  :ler:

håper alt fortsatt er bra med deg!  :klem:

Synes nå katten din er søt også jeg da...

Førjulstorsdags :klem:

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*nekter å si noe om graden av savn*

:tunge1::ler:

Det tolker jeg som jeg vil! :tunge1:

Den ene mer kostbar enn den andre!!!

Staposer!!!!

:ler:

:sjarmor:

Vi føler oss beæret :ler: Men jeg tror heller ikke du er veldig gravid, men plutselig er man 1-2 uker på vei vet du ;)

Men jeg liker ikke at Uri rakker ned på oss altså :tunge1:

Synes nå katten din er søt også jeg da...

Førjulstorsdags :klem:

Det er Uri i et nøtteskall. Jeg har en veldig mobbe- og ertetone med henne, men ingenting er vondt ment. Hun er egentlig utrolig morsom! Det er utrolig hva vi kan få oss til å skravle om, ofte ler jeg så jeg ligger langflat.. :ler:

Takk for at du liker katten min. Jeg har blitt glad i den, og kommer nok ikke til å ha noen annen avatar på leeenge (unntatt til jul da). :)

Stoor :klem: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Uri i et nøtteskall. Jeg har en veldig mobbe- og ertetone med henne, men ingenting er vondt ment. Hun er egentlig utrolig morsom! Det er utrolig hva vi kan få oss til å skravle om, ofte ler jeg så jeg ligger langflat.. :ler:

*rørt*

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tolker jeg som jeg vil! :tunge1:

:sjarmor:

Jeg tok det ikke så veldig tungt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme fra jobb. Har vært en helt grei dag. Har faktisk fått gjort ganske mye. :)

Det regner forresten fortsatt, og noe så voldsomt også. Det bøtter ned. Er så lei av det! Dritt-møkkavær! :sur:

Men jeg skal egentlig bare være glad at det ikke snør. Det hadde tross alt vært mye verre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg bare titte bittelitt her, så skal jeg ut på kjøkkenet. Tenkte å tilberede gourmetretten Joikakaker i dag.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lei regnet jeg også. Vil ha snø. :sur:

De joikakakene kan du forresten få ha for deg sjøl. :forvirret:

Ikke for at vår middag var så avansert. Pasta, kjøttdeig og et glass dolmio pastasaus... :sjenert:

Endret av Frida Frosk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, NOEN må jo like det.. *snurt*

:ler:

Ja, jeg vet det ikke er gourmetmat, men det er helt greit når man ikke gidder lage noe mer avansert. Lat i dag.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...