Catus Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #701 Del Skrevet 5. desember 2006 Der har du sneket deg innom ja.. Jei er så gla at jei ikke kan la være å håppe Sjampis hos mei.. ← Noen som er glade for å være ferdig med oppussing, eller? Hun der over her er ikke helt god i hodet i dag, tror malingslukta har gjort noe der i gården... ← Jeg vet! Malingslukt og champagne er ikke nødvendigvis en heldig kombinasjon... ← Nemlig! på en tirsdag. ← tilbake til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #702 Del Skrevet 5. desember 2006 Du avhengig?? Jeg og Du tilfredstiller nyskjerrigheten min og en del ved å ta en test altså *krysser fingrer for deg altså* stor ← Hei snuppa! Ikke verst at vi er på samtidig! Du mener jeg bør teste, ja? Tenkte meg at du også var nysgjerrig! Men jeg har ingen tester liggende (det sier vel sitt om hvor realistisk jeg er). Kanskje jeg skulle bestille tester på nett, da. Synes de på apoteket er så dyre. Hvor er det best å bestille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. desember 2006 #703 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg er da ikke nyskjerrig.... Jo kanskje litt.. Jeg liker best å bestille på www.billigeteste.dk jeg Billigt og rask levering. Tar bare 2 - 3 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #704 Del Skrevet 5. desember 2006 Da skal jeg bare vente på lønninga, så bestiller jeg kanskje noe derfra. Men dette gjør jeg kun for dere, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 5. desember 2006 #705 Del Skrevet 5. desember 2006 Har egentlig slått meg til ro med at du ikke er gravid jeg.. Og så lenge som det har gått nå, burde du jo ha begynt å kjenne noe.. Kvalm, eller ømme bryster el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #706 Del Skrevet 5. desember 2006 Ja, jeg er helt enig med deg Uri. Jeg vet jeg ikke er gravid. Men gjør nesten hva som helst for å lindre nysgjerrigheten til de snuppene over her. Så når jeg viser til den negative testen, kan de slappe av på mine vegne! Snill jeg, vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2006 #707 Del Skrevet 5. desember 2006 Det finnes jo de som ikke merker at de er gravide før de ligger på fødestua... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 5. desember 2006 #708 Del Skrevet 5. desember 2006 Ja, jeg er helt enig med deg Uri. Jeg vet jeg ikke er gravid. Men gjør nesten hva som helst for å lindre nysgjerrigheten til de snuppene over her. Så når jeg viser til den negative testen, kan de slappe av på mine vegne! Snill jeg, vet du! ← Alt for snill!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #709 Del Skrevet 5. desember 2006 Det finnes jo de som ikke merker at de er gravide før de ligger på fødestua... ← Tror jeg er nokså på nett når det gjelder sånt. Regner med at jeg kommer til å "lete" etter symptomer så snart systemet mitt kommer i orden. Alt for snill!! ← Alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #710 Del Skrevet 5. desember 2006 Mannen har lagt seg allerede. Han var visst veldig trøtt. Det er litt tidlig for min del, dessuten har jeg en klesvask som må bli ferdig før jeg legger meg. Passer meg bra å sitte her og kose meg en times tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turboguri Skrevet 6. desember 2006 #711 Del Skrevet 6. desember 2006 RISE AND SHINE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. desember 2006 #712 Del Skrevet 6. desember 2006 du har fått en så veldig søt avatar. litt av en forandring fra den du hadde før håper alt fortsatt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. desember 2006 #713 Del Skrevet 6. desember 2006 Titter innom får å ønske deg en strålende dag, snuppa stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #714 Del Skrevet 7. desember 2006 RISE AND SHINE ← Jeg var våken jeg altså. Holdt vel på å stelle meg på badet akkurat da, for å gjøre meg klar til jobb. Men jeg er overrasket over at DU var våken så tidlig.. du har fått en så veldig søt avatar. litt av en forandring fra den du hadde før håper alt fortsatt er bra med deg! ← Jeg må jo være litt snill i jula, og da kan jeg ikke se så muggen ut. Men i januar blir jeg sur igjen, så nyt synet av en søt Bippe mens du kan! Jeg har det bra jeg. Det er jo snart helg! Titter innom får å ønske deg en strålende dag, snuppa stor ← Tusen takk for det! Håper du også har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. desember 2006 #715 Del Skrevet 7. desember 2006 Næmmen jøss!!!! DU... HER!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 7. desember 2006 #716 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Bippe bedriver lureri For at vi ikke skal glemme henne kommer hun med noen få linjer sånn helt plutselig, akkurat nok til at vi savner henne litt... Endret 7. desember 2006 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #717 Del Skrevet 7. desember 2006 Næmmen jøss!!!! DU... HER!?! ← Jupp! Innom og sniker litt på jobb.. Bippe bedriver lureri For at vi ikke skal glemme henne kommer hun med noen få linjer sånn helt plutselig, akkurat nok til at vi savner henne litt... ← Bare LITT??? *snurt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. desember 2006 #718 Del Skrevet 7. desember 2006 pft. Du VET eksakt hvor mye vi savner deg, så ikke komme her å leke kostbar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #719 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg visste dere savner meg masse. Måtte bare høre deg si det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 7. desember 2006 #720 Del Skrevet 7. desember 2006 *nekter å si noe om graden av savn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå