Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk for det! Stor gutt nå, ja! :)

Vi har ikke fått svar om barnehageplass enda, men jeg venter spent hver dag. Kanskje jeg får brevet i dag? Håper det, sånn at jeg slipper å gå og lure så hele tida. Jeg gir deg et lite vink når jeg vet hvor han havner. ;)

Og du da; som bare har 35 dager igjen til termin! Svangerskapet ditt har bare gått så utrolig fort! Hvor ble tiden av? :dåne:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der sovnet visst Junior. Tror jeg skal benytte sjansen til å ta meg en dusj. Ikke så lett å få til det ellers. Mannen er jo på jobb, som vanlig. Så her er det nok bare å hive seg rundt slik at jeg rekker å bli ferdig til Junior våkner igjen. Han liker nemlig ikke å se meg med håndkle på hodet. Det virker som at han blir litt redd for meg, faktisk. Jeg hadde forventet at han skulle vokse det fort av seg (han har vært sånn hele tida), men det har han ikke gjort.

Redd for sin egen mamma.. Raringen! :ler:

Skrevet

Han er litt rar han der du :ler:

I dag er det storselskap her gitt, må jo feire hun som ble gammel i går :ler:

Håper været er bra hos deg også, her satser jeg på at solen skinner i hele dag ;)

:klem:

Skrevet

Ja, han er litt rar på mange områder. Kanskje ikke så merkelig egentlig; med DE foreldrene.. :ler:

Ja, hun overlevde å bli gammel altså? Jeg sendte sms til henne i går, men regner med at alzheimeren slo inn, for jeg fikk ikke noe svar. :fnise:

Håper dere får en knallgøy fest! Kose dere masse!

Her er det dessverre ikke sol lenger, nei. Den skinte så flott frem til kl 07:30 i dag, men så forsvant den. De har meldt opphold ut ettermiddagen, men så skulle det visst bli litt regn til kvelden. Men det er meldt finere hos dere enn her altså, så dere slipper sikkert unna. :)

Skrevet

Ja hun overlevde :ler: Tror ikke hun fikk svart på så mange meldinger, det tikket inn jevnt og trutt fra 00.01 og utover hele dagen :ler:

Vi hadde DET været!! Gikk i knebukse og tynn tunika og satt ute til klokken var over syv, helt fantastisk deilig vær!! I dag derimot, rimelig grått og trist :forvirret:

Skrevet

Så flott da! Her var det grått stort sett resten av dagen, samt litt småregn i natt. I dag er det omtrent like grått (men uten regn), men vi håper på mer sol i morra! :)

Så bra at dere koste dere! Og godt å høre at hun overlevde.

Regnet nesten med at hun hadde fått mange meldinger, men jeg MÅTTE jo bare få sagt det om alzheimeren. Ikke bare-bare å bli gammel, vet du! :fnise:

Skrevet

Nei, jeg vet jo alt om det å bli gammel... :lol:

Skrevet

Gratulerer med 1-åring :hoppe:

Skrevet

Har han blitt 1 år allerede?? :dåne:

Takk for hyggelig mlld på FB! :klem:

Skrevet

Her har jeg visst ikke vært på et år eller noe. Har du en ettåring alt, altså? Tida går fort... Litt usikker på om du hadde fått sist jeg var her. Håper du har det bra :)

Skrevet
:flekke:

:hoho:

Gratulerer med 1-åring :hoppe:

Tusen takk! :smilorange:

Har han blitt 1 år allerede?? :dåne:

Takk for hyggelig mlld på FB! :klem:

Ja, tenk at han allerede har blitt ett år!

Jeg kan ikke tro det selv..

Bare hyggelig! :klem:

Her har jeg visst ikke vært på et år eller noe. Har du en ettåring alt, altså? Tida går fort... Litt usikker på om du hadde fått sist jeg var her. Håper du har det bra :)

Næh, Vannmelon!! Så lenge siden! Men så koselig at du endelig stikker innom igjen! :hoppe:

Ja, tenk at jeg har en ettåring. Synes ikke det er lenge siden vi kom hjem fra sykehuset med en liten bylt i armene. Helt merkelig hvor fortere tida går når man har små.

Håper du også har det bra! Regner med tvillingene holder dere i full vigør. He he.. ;)

Skrevet

I kveld er jeg sliten igjen - som vanlig.. :sukk:

Junior har vært ekstra sutrete i dag; lurer på om det kan være flere tenner på gang snart? Jeg har ikke sett noen flere enda da, men det var faktisk mannen som tok tannpussen i kveld så jeg fikk ikke sett ordentlig etter.

Dersom det ikke er tenner, hadde han vel kanskje bare en dårlig dag. Det har plaskregnet hele dagen, så kanskje han var litt rastløs fordi han ikke kom ut? Tja, mange muligheter.. ;)

Jeg har styrt litt med den ene katta også. Hun kom inn på morran i dag med masse avføring hengende fast i pelsen bak. Kastet henne rett ut gjen etter jeg oppdaget det, men hun er av den hjemmekjære typen som henger i vinduet og vræler etter 10 minutter. Hun blir gaske desperat etter hvert dersom hun ikke kommer inn og hun gir seg ikke med den såre gråtingen.

Jeg fikk så vondt av henne til slutt, så jeg slapp henne inn. Jeg hadde lagt et utbrukt dynetrekk over sofaen, slik at hun fikk ligge på det. Hun sloknet momentant etter å ha spist og vasket seg litt og hun sov så i mange timer. Fikk klippet bort det meste av møkka etter den hadde tørket, og har nå kastet henne ut igjen for natta. Håper resten er borte til hun kommer inn i morra tidlig.

Jaja, det er ikke bare-bare med disse barna.. :fnise:

..og ikke er det så lett å passe på en aktiv og klengete ettåring samtidig som man skal passe på at katten ikke legger seg noen andre steder enn på dynetrekket. Men det gikk nå bra! :)

Skrevet

Usj.. og kattemøkk som ikke lukter noe heller da.... :spy: Men de er til gjengjeld veldig søte da!!! Er de langhårete eller?

Skrevet

Nei, det lukter ikke akkurat parfyme.. :eeeh:

Men jaggu kom hun ikke hjem i dag morges med mer bæsj i pelsen. Ikke så mye denne gangen, men likevel. Da var det bare å finne frem et nytt utbrukt dynetrekk og la henne ligge der. Nå er hun ute for natta, og jeg håper resten forsvinner innen hun kommer inn igjen i morra tidlig. Skjønner ikke dette, for hun har aldri pleid å være så uheldig før. Dette er første gangen det har skjedd, og så to dager rett etter hverandre. Den andre katta har kommet hjem med bæsj på seg mange ganger, men hun har enda lengre pels.

Jaja, det går jo greit til slutt, da. Bare kjipt med det ekstra styret. :forvirret:

Begge er langhårede ja, smile. Veldig langhårede og veldig veldig søte! :)

Tror det ligger et par bilder av dem på FB dersom jeg ikke husker helt feil. Men de er nok ganske gamle. Kanskje på tide å ta et nytt for å legge ut? Må jo få med alle barna i skryte-galleriet, vet du.. :ler:

Skrevet

Jeg har faktisk hatt uvanlig mye energi i kveld. Først slo jeg til med god middag; marinerte koteletter med fløtegratinerte poteter, stekesky og salat.

Deretter har jeg ryddet kjøkkenet, satt over oppvaskmaskin, satt over vaskemaskin, brettet nyvasket tøy, byttet sengetøy i tillegg til litt annet småtteri.

Det høres kanskje ut som en vanlig kveld for noen av dere, men dette er jaggu ikke verst til å være meg for tida, og jeg måtte jo utnytte det så lenge jeg følte det sånn. For gudene vet hvor lenge det blir til neste gang! :fnise:

Men Junior har vært ganske "snill" i dag i tillegg, så kanskje han ikke har "stjålet" så mye energi som han pleier. Han har faktisk kunnet leke litt på egen hånd i dag, og det har vært helt fantastisk. Jeg har fortsatt sittet mye på golvet, men han har klart å leke uten at jeg har måttet underholde ham konstant. Håper han fortsetter sånn! :smilorange:

Skrevet

Siden det tydeligvis er reunion her så sier jeg hei jeg også :hallo:

Tenk at lillegutt er 1 år allerede! Snart er han voksen og flytter hjemmefra... :dåne:

Skrevet

Flytte hjemmefra??!

Nei huff, ikke si sånt da! *panikk*

:ler:

Så koselig det var å se deg igjen, Eeyore! Jeg har ofte lurt på hvordan det går med deg. Håper alt er bra på alle områder av livet.

Håper også du stikker innom litt oftere. ;)

:klemmer:

Skrevet (endret)

I dag har jeg ikke så store planer. Jeg må gjøre unna litt husarbeid, det er det eneste. Siden Junior sover burde jeg egentlig støvsuge nå i stedet for å sitte her, men jeg må bare litt.. :ler:

Jeg får besøk av en venninne med en 3 mnd gammel baby i morra; det er derfor jeg må gjøre husarbeid. Men jeg vet hun ikke er så opptatt av at det skal være strøkent til en hver tid, så jeg tar det ikke så alt for tungt. Hun hadde ikke støvsuget sist jeg var hos henne, og det gjør litt godt å se at andre også kan ha det litt støvete av og til. ;)

--------------

Den ene pusen kom hjem skadet i dag. Hun så ut til å ha fått et stort kutt på den ene forlabben, og hun halter. Nå ligger hun bare og sover, og jeg fikk ikke lov til å se på labben hennes i stad. Men jeg håper jeg får lov når hun har fått sovet ut litt etter natta. Håper iallfall ikke det er såpass at vi må til veterinæren med henne.

Stakkars lille pusejenta vår.. :(

Endret av Bippe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...