Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

oi.. Tannlegen både onsdag og torsdag! :dåne:

Er det ekstreme tiltak eller noe sånt siden du skal begge dagene??

:dåne:

Får vondt bare jeg leser dette her.. :sjenert: Hadde det vært meg, hadde jeg dødt på meg for lenge siden!

Godt du har mammen din da til å passe Junior.. Er ikke så lett å ha disse småe med seg på slike gjøremål..

LYKKE TIL!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja ganske ekstreme tiltak, kan man si. Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på 4 år, så det var mye å gjøre. Blant annet en rotfylling. Men det var egentlig ganske smertefritt. Bare synd at det sto så dårlig til med tennene mine og at det er så dyrt.. :forvirret:

Nå er mamma rett rundt hjørnet her. Regner med hun er her innen 45 minutter. Blir koselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk:

Det er sånne ting jeg er redd skal skje meg og, derfor går jeg til tannlegen hvert år.. Det er en mare å vite at jeg skal til tannlegen, men jeg tørr ikke la være å gå.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal også gå hvert år nå. Jeg hadde vel et lite snev av tannlegeskrekk før, og derfor kom jeg meg liksom ikke av gårde. Men det gikk jo så fint denne gangen, selv om det var såpass mye å gjøre. Så nå føler jeg meg ikke redd lenger. Dermed tror jeg at det ikke vil bli noe problem å måtte gå en gang i året. Skal iallfall ikke avbestille innkallingen denne gangen.. ;)

Jeg er forresten helt ferdig hos tannlegen nå. Og det kjennes så deilig! Ingen flere hull! :hoppe:

-----

Mamma dro hjem igjen i går etter å ha vært her siden tirsdag. Det har vært veldig koselig å ha henne her, og det var godt med litt avlastning. Jeg kjente jeg trengte det, for jeg var nok litt sliten forrige uke.

Men denne uka har vært litt rar, for mannen skulle egentlig legges inn på sykehuset for en akutt operasjon på fredag. Men legen på sykehuset og fastlegen hans var ikke enige om hva som skulle gjøres, så han ble bare sendt hjem igjen uten at de gjorde noe. Stakkars mannen var jo forberedt på at han skulle opereres, og vi satt og ventet i over to timer for ingenting! :sur:

Han skal til fastlegen igjen i dag (som ikke skjønte hvorfor sykehuset sendte han hjem), så får vi se hva som skjer videre.

Det er ikke noe alvorlig altså, men det hadde jo i det minste vært greit om legene var enige om hva som skulle gjøres. Vi er lei av å gå rundt å ikke vite hva som egentlig skal skje. Man blir så usikker og kan ikke planlegge så mye fremover. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden flyr :dåne:

Så kjedelig med mannens operasjon -at ikke legene kan bli enige på forhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det kan du si..

Nå skal de bare se an hvordan det går i uka fremover, så får vi se hva det blir til. Forhåpentligvis slipper han unna operasjon i det hele tatt. :)

Det blir visst bare en liten snarvisitt i boka mi nå. Jeg er så trøtt og har litt hodepine. Jeg har sittet og sortert bilder på PC'en mens Junior har sovet, så jeg er helt ør i toppen.

Det er forresten nye bilder av Junior på FB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Jeg er så trøtt og sliten for tida. Tror jeg får for lite søvn. Jeg prøver å legge meg sånn i halv elleve-tida, men ikke alltid jeg får til det. Noen ganger har vi besøk som ikke går før etter det tidspunket, mens andre ganger kommer jeg meg bare ikke ut av sofaen og over i senga. Enkelte andre ganger jeg faktisk FÅR lagt meg, får jeg ikke sove med en gang og blir liggende og vri meg en stund.

Og Junior står jo tidlig opp uansett han. Tar ikke mye hensyn til en trøtt mamma, nei.. :fnise:

Det gjør han ikke på dagtid heller, for han har blitt ganske så krevende. Han klarer ikke å leke så mye på egen hånd, og maser, sutrer, griner og bokstavelig talt henger i buksene mine hele tiden dersom jeg ikke setter meg ned på golvet med ham. Det er ikke mye tid jeg får til meg selv om dagene.

Jeg setter ham i lekegrinda en stund om morgenen, etter han har spist grøten sin. Da får jeg sjansen til å spise min egen frokost i fred, men jeg kan jo ikke la ham sitte der i det uendelige heller.

Jaja, det er vel bare en periode vi skal igjennom. Men jeg blir veldig sliten av det, det kjenner jeg.

Men for all del; jeg elsker den lille klumpen høyere enn livet selv, og jeg koser meg veldig med ham selv om han er krevende. Tenk at han er min lille gutt, og selvagt er han jo verdens skjønneste! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funket! :sjarmor:

Men jeg har vært innom på KG mange ganger siden sist jeg skrev her altså. Jeg har bare ikke orket/giddet å skrive noe. Har litt skrivesperre for tida.

Men jeg har det bra. I dag fikk jeg f.eks. overraskelsesbesøk av to barndomsvenninner. Jeg har jo bursdag til tirsdag, så de troppet opp med både middag, kaker, blomster og gaver til meg. De hadde reist helt fra barndomsbyen min, så dette satte jeg stor pris på. De hadde avtalt med mannen min på forhånd da, sånn at de skulle være sikre på at jeg var hjemme.

Så jeg har hatt en fin dag i dag! I tillegg var det jo skikkelig vårvær ute, så jeg og Junior var ute og gikk tur rett etter gjestene hadde dratt. Det var kjempedeilig! Håper på sånt vær leeenge! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesnille venninner :jepp: Hørtes gøy ut!!

Nå nærmer det seg med stormskritt.... Spennende!! :ler:

Tenk neste runde tall etter i morgen er 40!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var kjempegøy! Og utrolig koselig at de ville gjøre det for meg. Det er så fint med gode venninner. :smilorange:

I dag har jeg og Junior vært på shopping. Han hadde nesten ikke klær igjen som passet og som ikke hadde flekker på seg (tomatsaus setter seg veldig på ullklær, gitt), så nå måtte jeg få kjøpt inn litt. Fikk kjøpt masse fint; jakker, bukse, bodyer og luer. Nå er han snart klar for våren. Må kanskje kjøpe et par ting til, men våren må veldig gjerne komme NÅ! ;)

Jeg kikket faktisk litt på vogner også, for vi trenger en ny en. Den vi har er for tung til at mamma klarer å trille den opp de bratte bakkene her (den er ekstra tung fordi den er så skeiv). Så dermed må vi få tak i en som er litt lettere. Det blir nok en ren sportsvogn. Mulig det blir denne. Koster 2.500,- og det synes jeg egentlig er overkommelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempesnille venninner :jepp: Hørtes gøy ut!!

Nå nærmer det seg med stormskritt.... Spennende!! :ler:

Tenk neste runde tall etter i morgen er 40!! :fnise:

Tja, spennende vet jeg ikke helt om det er.. :fnise:

Men jeg synes det er helt greit. Har ingenting i mot å bli 30 lenger. Og det er i grunnen litt befriende.

Neste runde tall blir 40 ja, men det er jo 10 år til! Og det er så langt frem at jeg ikke gidder å bruke energi på å grue meg! :ler:

Dagen skal forresten forbigåes i stillhet. Jeg har ingen planer om noen feiring, særlig ikke siden jeg, mamma og Junior har bursdag så tett på hverandre. Vi skal ha familieselskap her til Juniors bursdag, så det blir vel på en måte en slags samle-bursdag. Eller noe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, mine kjære venner! :hjerte:

Dagen i dag har i grunnen ikke vært annerledes enn andre dager. Jeg og Junior var ute på trilletur, samt at vi og mannen reiste til en naboby for å kjøpe en brukt sportsvogn. Det var noen bekjente som skulle kvitte seg med sin, så da kjøpte vi den. Vet ikke om jeg er helt overbegeistret, men jeg skal gi den en sjanse. Jeg var så innstillt på å kjøpe helt ny vogn og hade jo gledet meg til det, så jeg ble nesten litt skuffet da vi endte opp med brukt nok en gang. :fnise:

Men jeg skal som sagt gi den en sjanse. Vi betalte ikke så mye for den, så den kan jo brukes som sovevogn i barnehagen dersom vi finner ut av at den ikke er god nok som bruksvogn.

Resten av kvelden i dag skal brukes til å SLØVE! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagen her og ;):klem:

Og grattis med ny vogn! Blir nok stas for Junior å trille tur i sportsvogn.. Store fine gutten!! :rødme:

Håper du har hatt en fin sløvekveld på sofaen! :kose:

Endret av Sense
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...