Catus Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #6121 Del Skrevet 24. februar 2009 Søs jobber bare, og jeg er lite god på å kjøre for tiden Men vi skal nok se hva vi kan få til Lite god på å kjøre? Er du dårlig i ryggen igjen? Huff, jeg føler meg så lite oppdatert for tida. Får jo ikke med meg noen ting nå som jeg ikke har tid til å sitte så mye på PC'en.. eeeh.. HALLO! Har du sakt A, må du si B og... Og du vet jo at personlig informasjon kan spres via andre kilder enn KG *absolutt IKKE sysgjerrig* Kan tenke meg det er herlig at snøen er på vei vekk ja.. Her hadde vi snø så det holdt forrige uke. Den er helt borte nå. Og trenger ikke tenke på å returnere igjen, for nå har jeg hatt nok snø, og vil at det skal bli vår. Helst sommer, men sånt tør jeg ikke håpe FOR mye på. Jeg jobber med saken med å finne andre måter å spre informasjon på. I will let you know! Jeg tror kanskje du håper på litt for mye dersom du vil ha sommer allerede. Men våren vil jeg gjerne ha nå, ja!! Bort med snø og kulde! Inn med sol og varmegrader! *melder meg i de unysgjerriges rekker* Sikkert.. Jeg er med, og nå må vi få det til altså!! Jaaaa!!! Den er grei! Møtte mammaen din på butikken i dag, men jeg så det ikke før jeg var kommet forbi og måtte bare komme meg i bilen og få satt meg ned med den skrøpelige kroppen min Så du er skrøpelig igjen, ja? Ikke sikkert mamma så deg heller. Men hun har egentlig en utrolig oppfattelses- og observasjonsevne, så du skal vel ikke se bort i fra at hun oppdaget deg, men ikke rakk å si hei før du styrtet videre. Gikk du og nabodama trilletur sånn i 11-tida i går? Og har nabodama di lyst, kort hår? Ja!! Da var det oss som gikk forbi. Du kjenner nok sønnen hennes som satt i vogna, vil jeg tro. Naboen pratet så fælt at jeg ikke rakk å kikke skikkelig inn til dere, så jeg la ikke merke til at du var der. Men tror egentlig ikke det hadde passet så godt å si hei akkurat da.. Hvilke dager er du der, forresten? Kjekt å vite til neste trilletur jeg legger ut på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 24. februar 2009 #6122 Del Skrevet 24. februar 2009 Hurra, endelig har jeg sett deg "live"!! Jeg så dere forresten ved den ene underganga. Jeg kjørte forbi dere der, var på vei ned til de andre avdelingene. Framover tror jeg at jeg kommer til å jobbe mandag, tirsdag og fredag. Kommer litt an på hva som kommer ut av neste legetimen min ang. videre sykemelding. (Håper han er enig i at jeg må fortsette å jobbe redusert ut svangerskapet jeg da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 24. februar 2009 #6123 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg vinka forresten også. Ikke til deg da. Hehe. For jeg skjønte jo ikke at det var deg før jeg så her at du hadde vært på trilletur med ei nabodame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #6124 Del Skrevet 24. februar 2009 Hurra, endelig har jeg sett deg "live"!! Jeg så dere forresten ved den ene underganga. Jeg kjørte forbi dere der, var på vei ned til de andre avdelingene. Framover tror jeg at jeg kommer til å jobbe mandag, tirsdag og fredag. Kommer litt an på hva som kommer ut av neste legetimen min ang. videre sykemelding. (Håper han er enig i at jeg må fortsette å jobbe redusert ut svangerskapet jeg da...) Mandag, tirsdag og fredag er nortert bak øret. Da skal jeg se ekstra godt etter når jeg går forbi de dagene. Du må bare fortelle legen hvordan du kjenner deg, og at du ikke føler at du er i stand til å jobbe fullt de ukene som gjenstår. Det er da ikke SÅ lenge igjen, og det vil jo bare bli tyngre og tyngre for deg fremover. Så legen er forhåpentligvis forståelsesfull. Det er viktig å ta vare på seg selv når man er gravid. Selv om det ikke er noen "sykdom," som mange sier, så er det jaggu ikke noen normaltilstand heller. Jeg vinka forresten også. Ikke til deg da. Hehe. For jeg skjønte jo ikke at det var deg før jeg så her at du hadde vært på trilletur med ei nabodame. Hm, jeg la ikke merke til deg en gang jeg. Men naboen vinka til så mange biler som kjørte forbi, så jeg tenkte ikke noe videre over det. Jeg trodde hun bare kjente en hel haug med andre naboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 24. februar 2009 #6125 Del Skrevet 24. februar 2009 Du altså, jeg styrtet ikke videre Men hvis hun sier noe om det er det fint om du sier at hun ble observert altså Jadda, det skjedde noe baki der igjen og jeg er ikke helt i slag enda, men det kommer seg sakte men sikkert, jeg er bare så lei av å smøre meg med tålmodighet og skynde meg langsomt Sånn! Da fikk jeg det ut også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #6126 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg skal si det til henne. Hun kommer faktisk på besøk til uka. Skal være fra tirsdag til fredag eller lørdag. Jeg trenger nemlig barnevakt mens jeg er hos tannlegen. Jeg hadde jo ikke vært hos tannlegen på fire år, så det var mye å gjøre nå. Heldigvis er jeg snart ferdig. Så synd å høre at du sliter med ryggen igjen! Jeg forstår veldig godt at du er lei, særlig etter så mange runder du har hatt. Jeg hadde vel gått på veggen jeg også, vil jeg tro. Men du er jo hakket mer aktiv enn meg, så jeg kan godt se for meg at du holder på å gå fra vettet. Håper bare du er flink til å passe på deg selv! For det er jo viktig, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #6127 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg og Junior var på trilletur igjen i dag. Kjempedeilig! Vi har vært ute hver dag siden søndag, og det er bare SÅÅ deilig når snøen nå har smeltet nok til at jeg kommer både opp og ned bakkene med vogna. Har hatt på meg brodder akkurat i bakken opp/ned til huset da, for ellers kunne jeg nok ha fått meg en festlig tur. Men i dag trengte jeg dem ikke, og det er et godt tegn! Ja til vår NÅ! *optimistisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. februar 2009 #6128 Del Skrevet 25. februar 2009 VÅR Ligger mye snø igjen her da, men det smelter masse hver dag. Dessverre legger smeltevannet seg som en tynn ishinne om morgenen. Brodder ja..... det burde man kanskje hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 25. februar 2009 #6129 Del Skrevet 25. februar 2009 Så deilig å komme seg ut!! Her går det an å gå ut til hovedveien, men ellers er det bare is... Et par dager til nå så er det forhåpentligvis spaserbart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #6130 Del Skrevet 25. februar 2009 Brodder er faktisk helt genialt, Skravla. Man kan enkelt ta dem på der det er isete, og ta dem av igjen der det har smeltet. Ikke ser man ut som en 80-åring lenger heller, for de har blitt ganske så diskrete med tiden. Det "klakker" bare litt for mye når man går rett på asfalten. Det er i grunnen det eneste jeg har å utsette på dem. ------------------- Da har kanskje dere mer snø enn oss, vimse. For her har det vært spaserbart i noen dager. Håper bare det holder seg nå! Forresten må du være ekstra forsiktig på glatta; du som er så skrøpelig for tida. *passer på deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 25. februar 2009 #6131 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Blir du bombadert med pm eller?? Jada, jeg er forsiktig Endret 25. februar 2009 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #6132 Del Skrevet 25. februar 2009 Ja, og du blir like bombardert, vil jeg tro! Nei, nå er det faktisk TV'n som venter på meg! Jeg skal se Ugly Betty og LOST. Osndag er TV'kvelden for meg. Tror jaggu jeg skal ha meg en (trolig to store ) porsjon is med masse sjokoladesaus på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 25. februar 2009 #6133 Del Skrevet 25. februar 2009 Ja det gikk vel litt begge veier en stund tror jeg, det er bakdelen med manglende msn Kos deg med is og tv! *sunn og spiser nøtter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 26. februar 2009 #6134 Del Skrevet 26. februar 2009 Hm.. Nå minner du meg på at jeg har verdens beste is i frysen (Dream is med belgisk sjokolade.. ).. Og jeg har påskeegg.. og pops.. og sjokoladepudding... Herlighet.. Tror jeg må komme meg ut av dette huset. Det er herlig at det går mot vår. Selv om jeg ikke er overbevist om at det ikke kommer et snøfall til. Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #6135 Del Skrevet 26. februar 2009 Tror jaggu jeg skal ha meg en (trolig to store ) porsjon is med masse sjokoladesaus på. Det ble jaggu meg resten av isen. Det vil si tre store porsjoner.. Ja det gikk vel litt begge veier en stund tror jeg, det er bakdelen med manglende msn Kos deg med is og tv! *sunn og spiser nøtter* Jeg har faktisk MSN på denne maskinen, tror jeg. Hmm, logge meg på neste gang kanskje? Hm.. Nå minner du meg på at jeg har verdens beste is i frysen (Dream is med belgisk sjokolade.. ).. Og jeg har påskeegg.. og pops.. og sjokoladepudding... Herlighet.. Tror jeg må komme meg ut av dette huset. Det er herlig at det går mot vår. Selv om jeg ikke er overbevist om at det ikke kommer et snøfall til. Håper du får en fin dag! Den isen har jeg ikke smakt, men det må jeg visst nå. Kom du deg ut av huset til slutt, eller lot du deg lede inn i fristelse i stedet? Det er ikke bare-bare å ha godis i skapet. Det blir aldri liggende lenge hos oss! Jeg tror heller ikke vi slipper unna enda et snøfall. Det trenger ikke nødvendigvis å bli så mye, men jeg regner med det vil falle litt til før vi kan juble for vår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #6136 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg og Junior har nettopp hatt en deilig trilletur i solskinnet! Det er kjempegodt å nyte noe som ligner på vår. Nå sitter jeg her og venter på at han skal sovne. Han sov ikke på turen, så jeg la ham i senga en liten stund etter vi kom hjem. Regner med at han sovner ganske snart nå. Jeg skal sitte her og kikke litt på nett etter diverse kjøreskoler. Jeg skal nemlig begynne på lappen! Mannen har spart opp litt penger til meg, og nå har jeg vel ingen unnskyldninger lenger for å ikke komme i gang. Jeg gleder meg overhodet ikke og jeg har slett ikke lyst, men jeg ser jo at det er nødvendig. Særlig om vi skal ha ett barn til etter hvert (for dere som lurer, er det ingen planer om det enda, altså! ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. februar 2009 #6137 Del Skrevet 26. februar 2009 Nå fikk jeg jo mye mindre lyst på is... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #6138 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har ikke mer is igjen, jeg.. ...for jeg tok jo knekken på alt i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. februar 2009 #6139 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg må uansett i butikken på vei hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #6140 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har alt vært på butikken jeg, men jeg kan ikke kjøpe is når jeg spaserer. Den ville smeltet på vei hjem. Men jeg kjøpte et par kokosboller da, og det hjelper jo betraktelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå