Catus Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #6081 Del Skrevet 30. januar 2009 Voldsomt så uflaks dere har med hus og hjem for tiden da -synes dere har håndverkere nesten hver uke? Ja, det kan du si. I går hadde vi elektriker som satte opp en ekstra kontakt til den nye varmtvannsberederen (han fikset også en del annet småplukk), i dag hadde vi rørlegger og i morgen kommer snekkeren for å gjøre ferdig noen småting. PUH! Dette huset har ikke gitt oss annet enn bekymringer og slit i de 3,5 årene vi har bodd her. Hadde ikke boligmarkedet vært som det er, hadde vi vurdert å selge huset allerede nå. Men vi blir nok stuck her i noen år til. Jaja, det kan jo hende at vi vil trives bedre når vi nå får fikset ting for ting. Det føles kanskje ikke like mye som ei rønne da.. Haha - beklager! Det var godt ment da Vi sliter litt med brødskivespising til tider vi også. Ikke lett det der. Her liker han best makrell i tomat... Men spiser som regel ikke mer enn en halv skive uten skorper, så det blir jo ikke rare måltidet. Helt i orden! Det ble bare litt morsomt. Ja, det er ikke bare-bare med den tilvenningen til forskjellig typer mat. Her er det kun leverpostei som er spisendes på brødet. Makrell i tomat brakk han seg av, og han spyttet ut både kremost og primulaost. Håper han blir mindre kresen etter hvert. Jeg hadde jo håpet at jeg ikke får et barn som "ikke liker det og ikke liker det og iallfall IKKE liker DET.." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #6082 Del Skrevet 30. januar 2009 Nå er forresten den nye varmtvannsberederen på plass! Godt å få det gjort! Den burde iallfall holde i 30 år fremover! *optimistisk* Den gamle holdt i 40 år, så jeg skal vel egentlig ikke klage over den. Bare typisk at det skjedde akkurat NÅ.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #6083 Del Skrevet 31. januar 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=390315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #6084 Del Skrevet 31. januar 2009 Snekkeren har talt; vi har altså et møkkahus. Akkurat nå som jeg tenkte at "nå har vi jo fått fikset ting litt hist og pist, så nå virker ikke huset like fælt lenger." Yeah, right! Det er jo verre enn noensinne jo! Huff, må bare få ut litt gørr. Det er så frustrerende å ikke føle det er noen ende på alle problemene. Jeg lurer på hva jeg og mannen har gjort for å få så dårlig karma, for dette huset har ikke medført annet enn elendighet for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 31. januar 2009 #6085 Del Skrevet 31. januar 2009 Uff Men det er sikkert verd et forsøk med forsikringen da, dere har vel ikke stort å tape på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #6086 Del Skrevet 31. januar 2009 Nei, ikke annet å tape enn krefter vi ikke har.. --------------- Du klarte forresten ikke å holde deg unna de blå stjernene? He he, det er fint at du fortsatt er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #6087 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Men jeg synes du skal få deg en avatar nå, altså. Du ser nemlig litt naken ut. Endret 31. januar 2009 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 31. januar 2009 #6088 Del Skrevet 31. januar 2009 Innom og titter Følger jo med i ny og ne Kjedelig med problemhus Vi må også drenere litt til sommeren, men det er ikke så mye, håper vi slipper billig unna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 1. februar 2009 #6089 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg kan bidra med litt krefter jeg hvis det trengs <- *avatar på plass, måtte bare komme hjem først* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. februar 2009 #6090 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Så kjedelig med så mye husrot Vet ingenting om sånt jeg, men hva med å ta kontakt med huseierforeningen? Endret 1. februar 2009 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. februar 2009 #6091 Del Skrevet 1. februar 2009 Huff da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 2. februar 2009 #6092 Del Skrevet 2. februar 2009 Huff.. Så kjedelig å få en slik beskjed da.. Det er en prosess som kan ta tid og krefter ja, men sånn alt i alt så er det kanskje verdt det!? Ganske dårlig gjort av selger å ikke opplyse slike feil da huset ble solgt, men desverre er der slike folk over alt.. Jeg ville nok kontaktet forsikringsselskap evt en advokat.. For nå må jo noe bli gjort.. Det ordner seg nok til slutt!! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 6. februar 2009 #6093 Del Skrevet 6. februar 2009 Har du glemt meg helt?? Må jeg hviske stygge ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. februar 2009 #6094 Del Skrevet 6. februar 2009 Prøv -det har vært effektfullt før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #6095 Del Skrevet 6. februar 2009 Argh!!! Jeg hadde skrevet et langt innlegg som bare forsvant!! Jeg HATER denne maskinen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #6096 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg kan ikke sitere med denne maksinen, og jeg kan heller ikke svare på annet enn hurtigsvar. Noe så tungvindt! Mannen har drept den bærbare PC'en, så jeg er forvist ned i kjelleren for å bruke den stasjonøre. Og den er ikke helt stabil.. Det er delvis derfor jeg ikke har vært så aktiv her i det siste. Men det har også vært veldig travelt. Jeg har hatt besøk av mamma noen dager, jeg har vært hos tannlegen igjen pluss at jeg og Junior har vært på besøk hos venninner. Så jeg har ikke glemt deg, vimse! Jeg har bare ikke hatt tid og mulighet til å komme innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. februar 2009 #6097 Del Skrevet 6. februar 2009 Det holdt faktisk å true med å hviske stygge ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #6098 Del Skrevet 6. februar 2009 F*en, f*en, f*en!!! Nok et langt innlegg forsvant! Nå gidder jeg ikke mer. Jeg hadde skrevet et svar til hver av dere, men jeg orker ikke å skrive det for tredje gang.. Et av svarene skulle være at stygge ord ikke biter på meg, Daria.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #6099 Del Skrevet 6. februar 2009 Jaja, og der våknet Junior. Da var denne kosestunden over. Eller, kosestund og kosestund Fru Blom. Jeg har i grunnen brukt mesteparten av tiden til å banne over PC'en.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 6. februar 2009 #6100 Del Skrevet 6. februar 2009 Det holdt faktisk å true med å hviske stygge ord Ja Jaja, og der våknet Junior. Da var denne kosestunden over. Eller, kosestund og kosestund Fru Blom. Jeg har i grunnen brukt mesteparten av tiden til å banne over PC'en.. Uff Et tips hvis du sitter med gammel versjon av nettleser kan være å oppgradere den Men det var godt å se deg her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå