Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Synes bare det var så deilig at noen yngre enn meg følte seg gammel :ler:

Muffins ja, jeg har vært sunn og spist brødskive til kvelds!

*stoltesen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har jo under 2 mnd igjen av 20-åra, så jeg kan vel få lov å føle meg litt smågammel. Hi hi.. :fnise:

Flink du, som har spist brødskive!

Jeg tror kanskje jeg skal ha meg en muffins til jeg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt di to siste mnd.. Deretter går det bare nedover...

:tunge1:

:ler:

Nei altså.. Hva vet vel jeg... ?

Jeg har enda 1 år og 7 dager igjen, så jeg prøver å nyte det så godt jeg kan.

Kjenner at jeg klarer meg fint uten å bli 30.... :forvirret:

Blir hæla i taket og stor ståhei når du runder 30 eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt di to siste mnd.. Deretter går det bare nedover...

:tunge1:

Nei altså.. Hva vet vel jeg... ?

Jeg har enda 1 år og 7 dager igjen, så jeg prøver å nyte det så godt jeg kan.

Kjenner at jeg klarer meg fint uten å bli 30.... :forvirret:

Blir hæla i taket og stor ståhei når du runder 30 eller??

He he.. Vimse har sagt til meg at det er mye som skjer med både kropp og hode etter man fyller 30, men at det langt i fra er negative ting som skjer. Og det burde jo hun vite, som har vært i 30-årene en stund allerede. Så jeg tror jeg tar det med fatning. :ler:

Det blir neppe noen stor feiring på bursdagen min nei. Jeg er ikke så "festete" av meg når det gjelder å feire meg selv. Dersom det blir noe, blir det helst å invitere noen gode venner på en rolig middag. Vi får se. Det er jo fortsatt en stund igjen. ;)

Oi, så spennende med 30-års bursdag. Blir det fest eller?

Nei, det gjør nok ikke det. Jeg har i grunnen ikke for vane å feire bursdagen min. Tror faktisk ikke jeg har gjort det siden jeg var helt i begynnelsen av 20-åene. Jeg liker mye bedre å ta en helt rolig kveld sammen med gode venner; skravle og spise god mat. Det er livet det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Junior har vært på en liten spasertur med bæreselen i dag. Vi gikk bare rundt i nabolaget, men det var deilig å komme ut litt. Han har vært litt småsur i dag, så jeg tenkte det ville gjøre godt med frisk luft. Vi har ikke vært ute på noen dager på grunn av snø i bakken, så det trengtes nok.

Nå ligger han i senga si for å ta dagens siste dupp, og jeg hører han ligger og lager skikkelige koselyder der inne. :hjerte:

Jeg skal utnytte den lille pausen til å få i meg litt mat; kjenner jeg er veldig sulten. Så skal jeg hente en klesvask og sette over en ny. Ellers rekker jeg vel ikke stort mer før Junior våkner igjen. Kanskje finne ut av hva vi skal ha til middag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he.. Vimse har sagt til meg at det er mye som skjer med både kropp og hode etter man fyller 30, men at det langt i fra er negative ting som skjer.

Ser du hvor glatt jeg fjernet den setningen om at jeg har vært en stund i 30-årene? :tunge1::fnise:

Og, jeg må bare :ler: av bekymringene om å bli 30, det skjer ikke noe spesielt den dagen altså :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luringen! :ler:

Jeg er ikke bekymret over å bli 30 altså. Kanskje det kunne høres sånn ut, men jeg tenker ikke stort på det. Det var faktisk verre å tenke på det da jeg var yngre, enn nå som jeg faktisk er rett rundt hjørnet. Det plager meg ikke i det hele tatt. Jeg har jo rukket å få et barn, og jeg har fast jobb, mann, hus og bil i tillegg. Alt på stell. :fnise:

Men du; jeg kunne gjerne fått en link til den bloggen din, altså! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vel, jeg gruer meg mer til å bli 40, men det er nok ikke så ille når det nærmer seg det heller :fnise:

Skal sende deg en mail eller noe, du er jo så flink på msn :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg til å bli 30, for da er det neste 40...

Prøver å tenke at jeg er fortsatt ung i hodet, så 30 blir bare et tall.. Men....

Tror ikke jeg heller skal feire med stor stårhei og sånt.. Kjenner dagen kan gå forbi i stillhet.. Vil heller feire det stort i år :ler: Bedre å feire 29 enn 30 liksom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeps, de snek seg innpå gitt :roll::fnise:

Nå vet jeg grunnen til at jeg føler meg så vakker, jeg har mer kontroll over drikkevanene mine... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vel, jeg gruer meg mer til å bli 40, men det er nok ikke så ille når det nærmer seg det heller :fnise:

Skal sende deg en mail eller noe, du er jo så flink på msn :roll::ler:

Nei, jeg tror heller ikke det blir så ille.

Takk for mail! Jeg har vært inne og kikket litt. Fine bilder! :)

Og jeg må vel kanskje få installert den MSN'en snart ja..

Jeg gruer meg til å bli 30, for da er det neste 40...

(...)

Jeg gidder ikke å grue meg til å bli 40 enda. Det er jo over 10 år til! :ler:

30 var fælt.... 40 gikk mye greiere. *gammel dame som fremdelse er 29* :ler:

Ja, der ser man! Det er sikkert ikke så galt å bli 40. Men jeg skal fokusere på å bikke 30 først da, så får vi se. ;)

Ja, da kan jeg vel forvente å plutselig bli veldig vakker i mars! Fint å kunne glede seg til det! :fnise:

(...)

Nå vet jeg grunnen til at jeg føler meg så vakker, jeg har mer kontroll over drikkevanene mine... :hoho:

Jeg vet nå ikke det. Jeg minnes en god latter jeg fikk da jeg leste samtalen du hadde med deg selv etter bursdagsfesten din. :tunge1:

Du holder deg godt, vettu Bippe :kose: Da er det jo ikke noe stress!

Det at du sier at "jeg holder meg godt" gjorde faktisk at jeg følte meg litt gammel nå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter og venter på at rørleggeren skal komme. Varmtvannsberederen sa nettopp takk for seg. Den lekker vann over hele gulvet på vaskerommet, og det kunne egentlig gått litt galt siden lekkasjen er rett ved strømuttaket. Det kunne faktisk blitt brann av det dersom vi hadde vært skikkelig uheldige. :overrasket:

Men vi hadde virkelig ikke behov for en så stor utgift akkurat nå, rett etter vi har skiftet hele taket pluss diverse.. :sukk:

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers går det bra her. Jeg og Junior var på besøk hos ei venninne i går, og det var veldig koselig. Det var kjempegodt å komme seg ut litt! :)

Junior har forresten blitt vrang på brødspisingen. Han begynte jo så bra, og endte opp med å kunne spise en halv skive (kun med leverpostei på da, men likevel!). Men de siste to dagene har han nektet plent å spise brødet. Han nesten brekker seg og bare spytter det ut igjen. Jeg som håpet at han hadde lært seg det nå. Jaja, det er vel bare å prøve og prøve igjen. Men kanskje jeg skal la være et par dager og heller prøve igjen etter det? :klø:

Vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt så uflaks dere har med hus og hjem for tiden da -synes dere har håndverkere nesten hver uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - beklager! Det var godt ment da :ler:

Vi sliter litt med brødskivespising til tider vi også. Ikke lett det der. Her liker han best makrell i tomat... Men spiser som regel ikke mer enn en halv skive uten skorper, så det blir jo ikke rare måltidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...