Catus Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6001 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg er ufattelig sliten i kveld. Jeg tror jeg skal legge meg veldig veldig snart. Må bare hente en klesvsk og henge den opp før jeg hopper i køya. Krysser fingrene for at Junior sover godt i natt, slik at jeg får hvilt ut litt. Det trenger jeg! Føler meg totalt zombie.. Ellers i kveld har jeg faktisk pratet med Ghost på MSN. Det er veldig lenge siden jeg har sett noe til henne, så det var koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6002 Del Skrevet 2. januar 2009 Det er forresten noen nye bilder av Junior på Facebook for dem som vil se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #6003 Del Skrevet 4. januar 2009 Nå er Junior så og si frisk igjen. Utslettet er nesten borte, og han er i mye bedre form. Han er ikke så klengete lenger og kan ligge på gulvet og leke litt for seg selv. Det betyr litt mer frihet for meg, selv om jeg fortsatt ikke kan gå fra ham. Han racer over gulvet som en rakett, og plutselig er han på steder der han ikke får være. Å dra i ledninger og å rive CD'er ut fra stativet er slagere. Ellers snør det i dag! Det er jeg ikke fornøyd med, for vi blir så isolerte da. Dersom det er glatt er det vanskelig å komme med vogn opp og ned den bratte bakken vi har til huset. Da velger jeg heller å sitte inne. Tør ikke sette utfor i frykt for å skli og miste vogna ned bakken. *grøss* Jeg har jo brodder da, men føler meg ikke trygg nok likvel. *pingle* Men dersom det fortsatt er snø i morra, må jeg vel vurdere å ta en tur likevel. Vi kan jo ikke sitte inne i mange dager i strekk, stakkars Junior trenger litt frisk luft. Og jeg trenger visst trim etter jul- og nyttårsfeiring.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 4. januar 2009 #6004 Del Skrevet 4. januar 2009 Dere må finne på noe lurt med den bakken deres *jubler forsiktig over snøfallet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6005 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Ja, vi burde nok det. Har du noen lure idéer? Det snør iallfall ikke mer i dag, men det er KALDT! 11 kuldegrader! Brrr! Ellers fikk heldigvis servicemannen ordnet opp i parafinfyren i dag, så nå brenner den igjen. Det passer bra på en kald dag som denne. Junior var forresten veldig interessert i hva denne servicemannen holdt på med. Det var litt ekstra spenning i hverdagen for ham, tror jeg. Men han var veldig flink også, for det ble litt bråk både med støvsuger og dremel. Vanligvis er jo Junor veldig redd for slike lyder, men nå som han fikk sitte trygt hos meg reagerte han nesten ikke en gang. Kjempebra! Endret 5. januar 2009 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 5. januar 2009 #6006 Del Skrevet 5. januar 2009 Javisst, jeg er jo ALLTID et oppkomme av gode ideer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6007 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja, er du ikke det da? Jeg er seriøs nå, altså! Men vi bør absolutt prøve å løse det bakke-problemet på et vis. Det er ikke noe særlig å føle seg isolert i sitt eget hus. Vi skulle gjerne ha satt opp et rekkverk eller noe sånt, men murene er så dårlige at det spørs om de ville tåle det. Det er visst ingenting på tomta vår som er særlig bra bygd.. Men nå har vi jo et veldig godt tak, bra kleding på én vegg, to gode vinduer og en god verandadør da! Bedre enn ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6008 Del Skrevet 5. januar 2009 Hm, nå hører jeg at Junior begynner å vri på seg inne på soverommet. De siste nettene har han våknet sånn i ni-tida og vært helt fra seg. Det spørs vel om ikke vi får en runde i kveld igjen.. Men han er jo så snill ellers, så jeg skal slett ikke klage altså! Han er i grunnen ganske morsom for tida, for det gøyeste han vet akkurat nå er å rase over gulvet, og dersom jeg kommer etter ham mens jeg sier "nå kommer jeg og tar deg" ler han så han nærmest knekker seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 5. januar 2009 #6009 Del Skrevet 5. januar 2009 Så herlig! Jeg lekte sisten med lille snupp sist hun var her, vi krabbet rundt den ene lenestolen Næh, si det med rekkverk du, jeg tror søs og jeg får ta en tur og kikke litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6010 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja, det må dere gjøre! Kanskje dere finner på noe lurt! Jeg og Junior er stort sett bare hjemme vi, så kom når dere vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 5. januar 2009 #6011 Del Skrevet 5. januar 2009 Vi må jo ta en tur snart, nå har vi jo bare snakket om det og ikke gjort noe med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padda Skrevet 5. januar 2009 #6012 Del Skrevet 5. januar 2009 Vi må jo ta en tur snart, nå har vi jo bare snakket om det og ikke gjort noe med det Der har nå gjort noe med det, men jeg som er litt treg kanskje Løsning på bakken kan være.. Sånn mekanisme en har på gamle klesnorer. Først kjøres junior forsiktig ned bakken så kan du gå på broddene ned etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 5. januar 2009 #6013 Del Skrevet 5. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 5. januar 2009 #6014 Del Skrevet 5. januar 2009 Varmekabler!? Vil og besøke.... Og få besøk.... Men det er den der tiden altså... Var så og si sikker på at jeg skulle få meg en tur før jul, men så kom og gikk julen.... Og tiden før julen var jo så som så, og så ble jo ting som de ble, og vi visste ikke helt hvordan ting ville bli. ... Men nå tror jeg det blir fredelig, og og.... Når der ikke er fare for ekstreme snømengder kan jeg nok våge å hive meg i bilen sørover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 6. januar 2009 #6015 Del Skrevet 6. januar 2009 Regner med Sense betaler for varmekabelutgiftene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #6016 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Vi må jo ta en tur snart, nå har vi jo bare snakket om det og ikke gjort noe med det Ja, så absolutt! Der har nå gjort noe med det, men jeg som er litt treg kanskje Løsning på bakken kan være.. Sånn mekanisme en har på gamle klesnorer. Først kjøres junior forsiktig ned bakken så kan du gå på broddene ned etterpå Du treg? Kan jeg aldri tro.. Ja, god idé! Jeg kan lage en slags klessnor, og feste Junior i en sånn talje-sak på toppen av bakken. Så kan jeg bare fire ham trygt ned mens jeg aker meg ned bakken etterpå. Eller hva med en stolheis? Det måtte jo være helt genialt! Varmekabler!? Vil og besøke.... Og få besøk.... Men det er den der tiden altså... Var så og si sikker på at jeg skulle få meg en tur før jul, men så kom og gikk julen.... Og tiden før julen var jo så som så, og så ble jo ting som de ble, og vi visste ikke helt hvordan ting ville bli. ... Men nå tror jeg det blir fredelig, og og.... Når der ikke er fare for ekstreme snømengder kan jeg nok våge å hive meg i bilen sørover Varmekaber ja, det hadde jo vært helt topp! Lurer på om kommunen er interessert i sponse oss.. Ja, jeg vet hvordan det er med den tiden. Ikke bare-bare å få til når man må reise såpass langt. Men jeg håper vi får til noe før jeg må begynne på jobb igjen i april (jeg lurer på hvor mange ganger vi har sagt at "vi må få til noe før.." ett eller annet, jeg har kommet ut av tellinga..) Regner med Sense betaler for varmekabelutgiftene Ja, det må hun da kunne gjøre! I stedet for å pusse opp hjemme hos dem - IGJEN - så forventer jeg at de heller bruker pengene sine på oss og vår sikkerhet. Så får det heller være at kjøkkenet deres begynner å falle sammen.. *ikke kravstor i det hele tatt* Endret 6. januar 2009 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #6017 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har forresten påbegynt prosjekt "tilvenning av brødskiver til Junior." Jeg ga ham små smuler for første gang i forrige uke. Første gangen klarte han kun en liten smule, neste gang klarte han tre før han brakk seg. Gangen etter der klarte han kun en liten bit igjen, men i dag tror jeg han knakk koden. Han spiste hele ti små-små biter med leverpostei før det var nok. Og et virket som han koste seg med maten. Jeg må vel regne med et par tilbakeskritt her og der, men nå er han iallfall i gang. Jeg har jo grudd meg så veldig til dette, i og med at det er så lett å sette i halsen. Men det har hittil gått veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 6. januar 2009 #6018 Del Skrevet 6. januar 2009 Han er så stor nå at det går nok helt sikkert fint så sant ikke bitene er store Og så kan du bare glede deg til han blir så ivrig at han ikke har tid til å vente på deg, og så er det pålegg over alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #6019 Del Skrevet 6. januar 2009 Ja, hver alder har sin sjarm! Akkurat nå er han ikke så veldig sjarmerende. Han er nemlig illsint over å måtte ligge i senga si, og han vil IKKE sove. Han ble lagt kl syv og roet seg veldig fint. Men kl halv åtte bestemte han seg for at han ikke ville ikke ligge der mer. Og siden det har han vært sint som en bie. Han hyyyyler som en stukken gris og er dødsens fornærmet. Sukk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #6020 Del Skrevet 6. januar 2009 ENDELIG sovnet han! Det var to intense timer.. Håper det varer og at han sover godt resten av natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå