Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kan du ikke brekke foten eller noe, slik at du bir sykemeldt og kan sitte her hele dagen?? :idesmil:

:ler:

:ler: Uri -med løsninger på det meste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke brekke foten eller noe, slik at du bir sykemeldt og kan sitte her hele dagen?? :idesmil:

Jeg har faktisk hatt en periode nå der jeg er så lei av jobben, at jeg har grudd meg til å gå på jobb. Da har jeg faktisk ønsket å bli syk eller noe, bare for å slippe. Det er i grunnen ikke noen god føelse.. :tristbla:

Men brekke beinet? Tja, kanskje ikke så dumt? Får bare vente på snøen da, sånn at jeg kan skli på glatta og brekke noe! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk hatt en periode nå der jeg er så lei av jobben, at jeg har grudd meg til å gå på jobb. Da har jeg faktisk ønsket å bli syk eller noe, bare for å slippe. Det er i grunnen ikke noen god føelse..  :tristbla:

Uff da, det er ikke noe gøy å ha det sånn :klem:

Men du trenger jo ike investere i brodder med det første... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk hatt en periode nå der jeg er så lei av jobben, at jeg har grudd meg til å gå på jobb. Da har jeg faktisk ønsket å bli syk eller noe, bare for å slippe. Det er i grunnen ikke noen god føelse..  :tristbla:

Men brekke beinet? Tja, kanskje ikke så dumt? Får bare vente på snøen da, sånn at jeg kan skli på glatta og brekke noe! :ler:

Usj, det er pyton å ha det sånn, forhåpentligvis går det over ganske snart :)

:klem: på!

Uff da, det er ikke noe gøy å ha det sånn  :klem:

Men du trenger jo ike investere i brodder med det første... ;)

Sant! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...