Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Uri skremte vannet av meg.. Den der hadde nemli ikke jeg sett, og nyvåken er jeg.  :legrine:  Knallbra. Mannen våkna og  ;)

Det er sikkert ikke siste gang hun våkner deg, altså. Uri har våknet meg mange ganger.

Eller; det er vel kanskje rettere sagt at hun HOLDER meg våken. Det er vanskelig å gå å legge seg av og til når vi skravler som verst her inne..  :sjenert:

:sjarmor::sjarmor: og litt :twisted:

:ler:

Kos deg i byen snubbis :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noe liv her i kveld da... Kjeder meg litt jeg, og hos Bippe så pleier det jo å være litt liv da :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp! I går var det veldig koselig på café med venninnene mine. Et par av dem har jeg ikke sett på lenge, så det var gøy!

Og det ble ikke noe shopping, smile. Når man ikke har noe å shoppe med, så går det som regel greit å la være.. :sjenert:

Ellers tror jeg Galehuset er en veldig passende tittel, ja. Vi lever opp til det navnet alle som en, tror jeg. :ler:

Jeg sov nok søtt jeg, Shatika. Sover gjerne til rundt kl ti i helgene, dersom jeg ikke har noen planer. Må jo utnytte det mens jeg enda kan, vet du! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Egentlig er det ganske koselig synes jeg, det er slitsomt å flytte, men det sosiale rundt, dèt setter jeg pris på.

Edit: setningsoppbygging er noe vanskelige greier innimellom...

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo begynne litt forsiktig, som med en julesang

:nisse:

HAH! Den har jeg heldigvis sett før! :ler:

vel, det hadde ikke jeg - og jeg sitter dermed her med hjertet i halsen :overrasket:

grattis med ny dagbok!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...