Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Minner om at det du får istedet er et barn som med tid og stunder spiser selv, er stuerein og sover om natten. Vil du fortsatt ha en evig baby? :fnise:

:Nikke::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Engel?? Hvor har du fått det fra? :ler:

Nei, han var slett ingen engel da han var liten og ung. Han skjerpet seg da han traff meg. *har god innflytelse* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en Teutonia Spirit, tror det er en 2006-modell (vi kjøpte brukt).

Den er ganske liten i bagen i forhold til vogna di, Imli. Regner med du sikkert kan bruke bagendin en stund til. Men jeg tror som sagt ikke at Junior merket forskjell, i og med at han lå så godt innpakket i posen. Det så skikkelig deilig ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig tenkt å besøke jobben i dag (spise lunsj med dem), men jeg ombestemte meg. Jeg er skikkelig frysen i dag også, så det fristet ikke med en lengre gåtur i kaldt vær så tidlig på dagen.

Jeg satser på å ta den turen til fredag i stedet. Da spiser de nemlig is på slutten av dagen.. :sjarmor:

Men jeg må vel prøve å få til en tur ut i dag. Må bare vente til det blir LITT varmere først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! :ler:

Jeg er veldig glad i is.. :sikle:

Dessuten er det ikke sikkert jeg er frysen på fredag. Men er jeg det, vil jeg sikkert helt fint klare å spise litt is likevel. Man klarer det man vil klare. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lagt Junior for en dupp. Forløpig ligger han og skravler for seg selv og slår på senga med smokken, men jeg regner med han sovner om en liten stund. Da skal jeg benytte anledningen til å få i meg litt mat, sortere klesvask og sette på en maskin, samt legge sammen haugen med sokker og boksere jeg tok ut fra vaskemaskinen i går. De kom visst aldri lenger enn til stuebordet.. :sjenert:

I dag gikk det kjempefint med Juniors middag! Han spiste 1/3 glass og han brakk seg ikke i det hele tatt. Han syntes faktisk det smakte kjempegodt, og han ville sikkert klart å spise mer. Men jeg sa stopp der, for jeg vil ikke gå for fort frem. Han kan heller få litt mer i morra.

Jeg håper at han snart kan prøve hjemmelaget potet-og gulrotmos igjen, men jeg venter litt til slik at han blir mer vant til middagssmaken uten klumper før jeg prøver på nytt med litt klumper i. Man må være tålmodig med disse søte små. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, han var kjempeflink! Det er så gøy når de liker det de får servert. :)

------------------

Herreli, som det blåser her i dag! :overrasket:

Det blir nok ingen trilletur. Vi får heller finne på noe her hjemme. Han synes uansett det er kjempegøy å ligge på ryggen i vår seng og sprelle mens jeg står over ham og lager grimaser og kiler ham. Han er lett å underholde..forløpig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er lett å underholde..forløpig. ;)

Når det er sagt, er det visst utrolig hvor gøy man kan ha det med lokket til skittentøyskurven.. :fnise:

Han lå på golvet i stad og storkoste seg med den - lenge.

Det enkle er ofte det beste! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreli, som det blåser her i dag! :overrasket:

Og verre og verre blir det visst! Hagebordet vårt fløy faktisk bort for en stund siden! Hørte bare et brak på utsiden, og vips så var bordet bare vekk!

Jeg tok en liten tur ut for å se etter det i stad, og det ligger laaangt nede i skråningen vår. Jeg tør ikke klatre ned der alene i mørket, med Junior sovende alene innendørs. Må nok vente på at mannen kommer hjem, så kan vi kanskje få fisket det opp sammen. Håper bare ikke at det er skadet. Det hadde jo vært typisk.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...