Gjest imli Skrevet 9. november 2008 #5921 Del Skrevet 9. november 2008 Kjedelig når disse små ikke er i takt med mamma! Er sånn her også noen ganger. I kveld skal jeg legge meg tidlig (helt sikkert ) Du får prøve på det du også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. november 2008 #5922 Del Skrevet 9. november 2008 Det hørtes slitsomt ut, får håpe du får sovet litt i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 10. november 2008 #5923 Del Skrevet 10. november 2008 Det er tøft mens det står på, men det går fort i glemmeboka.. Her får vi sove lenge i helgene om vi vil nå, og det er herlig Men kan ikke sove så fryktelig lenge for da er jo hele dagen gått og det er jo og litt kjipt. Men godt å slippe å stå opp før fuglene fiser iallefall.. Prøv å få den en dupp når Junior hviler.. Skal ikke så mye til for å komme seg oppå igjen.. Håper formen er stigende og alt vel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 11. november 2008 Forfatter #5924 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Skulle ønske jeg kunne si at det er Juniors skyld at jeg ikke får sove for tida. Men det er det ikke. Han er litt urolig på nettene nå da, det skal jo sies. Men han sovner jo igjen, og da ville det vært fritt frem for meg også å sove godt. Men den gang ei. I tre døgn har jeg hatt problemer med å sove. Jeg ligger bare og vir meg om natta. Klarer ikke slappe av i hodet, tankene bare svirrer. Ikke noe spesielt jeg tenker på altså (skulle nesten ønske det, slik at jeg kunne legge skylden ett eller annet sted). Jeg har prøvd å sove når Junior sover på dagtid, men heller ikke det går. Håper det bare er en periode jeg er inne i, og at den ikke varer for lenge. Da blir jeg zombie til slutt.. Men sånn ellers er alt bra. Mannen har fri hele denne uka, så jeg håper vi får litt familietid sammen. Han er ute på vift akkurat nå da, men kommer vel hjem igjen før natta. Så kommer jo mamma på besøk til torsdag. Det blir koselig! Endret 11. november 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. november 2008 #5925 Del Skrevet 11. november 2008 Så kjedelig å ikke få sove Jeg hadde jo en sånn periode for ikke lenge siden jeg også. T sov jo kjempefint, men jeg lå bare og vred meg. Utrolig slitsomt! Håper det går over snart og du får sove skikkelig igjen! Godt å lese at alt er bra ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 11. november 2008 #5926 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Det finnes jo mange gode søvntips, et jeg synes er godt er å prøve den siste halvtimen før du skal legge deg til å slappe av og roe ned kroppen. Ikke gjøre en hel masse husmorting som fint kan vente til dagen etterpå Endret 11. november 2008 av Spiss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 11. november 2008 Forfatter #5927 Del Skrevet 11. november 2008 Ja, det er kjempekjedelig. Man blir så utrolig sliten av det. Men jeg føler meg ikke så trøtt i dag som jeg gjorde i går og forgårs. Kanskje kroppen begynner å bli vant til det? :klø: Junior fikk smake potet for første gang i dag, blandet med bittelitt MM og matolje. Han gapte villig, men brakk seg nesten og grøsset da han svelget. Tror konsistensen var litt uvant. Men likevel ville han gjerne ha mer. Han spiste noen skjeer før jeg sa det var nok. Det skulle jo bare være en smaksprøve. Jeg vil at magen hans skal venne seg til det før han får større porsjoner. Skal heller prøve å gi ham mer i morra, og øke mengden litt etter litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 11. november 2008 Forfatter #5928 Del Skrevet 11. november 2008 Det finnes jo mange gode søvntips, et jeg synes er godt er å prøve den siste halvtimen før du skal legge deg til å slappe av og roe ned kroppen. Ikke gjøre en hel masse husmorting som fint kan vente til dagen etterpå Men det har jeg ikke gjort heller, så jeg vet ikke hvorfor det har blitt sånn.. :klø: Jeg har sittet i sofaen og slappet av nesten hele kvelden, bare pumpet meg og gått rett i seng etterpå. Nå hadde vi besøk i går kveld da, men jeg stresset jo ikke rundt heller.. Jaja, det går nok over. Må vel bare være tålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 11. november 2008 #5929 Del Skrevet 11. november 2008 Hvordan gikk det forresten hos legen? Var ikke det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 11. november 2008 Forfatter #5930 Del Skrevet 11. november 2008 Nei, det er ikke før til torsdag. Jeg har time kl halv elleve, og jeg skal møte mamma rett etter det. Så jeg tror ikke det blir noe særlig oppdateringer på meg før hun har dratt hjem igjen. Det vil si søndag eller mandag. Men du skal få beskjed på annen måte dersom det er noe alvorlig galt med meg, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 11. november 2008 #5931 Del Skrevet 11. november 2008 Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. november 2008 #5932 Del Skrevet 11. november 2008 Ikke se på TV eller sitte foran PC'en før leggetid synes jeg er et godt tips... Jeg merker i alle fall at jeg blir sliten i øynene av det og dermed får vanskeligere for å sovne. Og så ikke drikke noe koffeinholdig! Så moro med potet til bebisen da! Vi skal begynne med middags-smaksprøver snart vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. november 2008 Forfatter #5933 Del Skrevet 17. november 2008 Sånn, da var jeg tilbake! Mamma dro i går, men vi fikk besøk av en kompis på kvelden så det ble ikke noe nett-tid på meg. Legetimen gikk bra den, Spiss. Hun mente det bare var tilfeldig av jeg hadde fått blåmerker på leggen. Det trengte ikke å bety noe, og det skulle SVÆRT mye til før det ville være symptom på vitaminmangel. Ellers tok jeg blodprøver for å sjekke kolesterol og blodsukker. Regner med kolesterolet er litt for høyt, for jeg har ikke vært så flink med kostholdet den siste tida. Men det får jeg fikse på senere. Junior fikk også en henvisning til blodprøve på sykehuset. Han skal sjekkes om hanhar har arvet pappans helseproblemer. Det er 50-50 sjanse, så vi krysser fingrene for at det går bra. Jeg skal ta ham med til sykehuset en av de nærmeste dagene for å få det unnagjort. Gleder meg ikke til han skal stikkes i igjen.. :fovirret: Ellers gikk det kjempebra da mamma var barnevakt på lørdag. Jeg og mannen var på kino, og mamma skulle legge Junior mens vi var borte. Hun hadde jo allerede vært hos oss et par dager, og hun hadde hatt ansvaret for legginga hver kveld så Junior skulle bli vant til det. Og det gikk jo så bra! Han la seg uten problemer og var kjempesnill! Men de siste par dagene har han vært sutrete på dagtid. Jeg vet ikke helt hva som går av ham. I går kunne jeg nesten ikke legge ham fra meg før han ble sur og sint. Får håpe det bare er en periode som snart går over.. Vi måtte forresten senke sengebunnen hans på lørdag. Han kravler rundt og rundt oppi senga nå, så vi følte oss ikke trygge på at han ikke kunne falle ned. Han åler seg også frem på golvet nå, løfter rompa høyt og prøver å få beina under seg. Jeg frykter at det ikke er så lenge før han krabber.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. november 2008 Forfatter #5934 Del Skrevet 17. november 2008 Ikke se på TV eller sitte foran PC'en før leggetid synes jeg er et godt tips... Jeg merker i alle fall at jeg blir sliten i øynene av det og dermed får vanskeligere for å sovne. Og så ikke drikke noe koffeinholdig! Så moro med potet til bebisen da! Vi skal begynne med middags-smaksprøver snart vi også. Jeg har heldigvis sovet bedre de siste nettene. Junior har vært forholdsvis rolig også, så det har vært deilig. Kaffe biter forresten ikke på meg. Jeg kan drikke masse kaffe rett før leggetid uten at det påvirker meg. Potet har ikke falt helt i smak hos Junior enda. Jeg har blandet litt potet og gulrot med olje og MM og most det med stavmikseren. Men han er litt skeptisk, for jeg fikk visst ikke ut alle klumpene. Så han brakk seg og grøsset da han fikk klumper i munnen. Han klarer visst ikke det helt enda. Jeg vurderer å blande potetmosen med litt middagsglass for å se om det hjelper. Jeg må jo bare prøve meg frem, for han må jo lære seg å spise kumpete mat til slutt. Men jeg tar det sakte, slik at han ikke skal føle seg tvunget til å spise. Det kommer det jo ikke noe godt ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 17. november 2008 #5935 Del Skrevet 17. november 2008 Godt du husket å snakke med legen om blåmerkene da Og så bra at dere fikk kost dere i helgen, det var sikkert deilig å komme seg ut litt alene? Har du prøvd brødskive med leverpostei? Kan være det er lekre saker Det er morsomt å lese om Junior, for han og tantes lille gull er ganske jevne i hva de holder på med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. november 2008 #5936 Del Skrevet 17. november 2008 Der var du tilbake! Godt det ikke var noe feil med deg da Håper ikke Junior har arva pappas helseproblemer heller! Hva innebærer de da? (hvis du vil skrive om det her da ) Vi har også måttet senke sengebunnen. De blir stadig mer mobile disse småtassene.... Potet ble ingen umiddelbar favoritt her heller, for å si det sånn Men middag er jo mer forskjellig fra melkesmaken enn grøt, som tross alt er veldig "melkeaktig", så det tar kanskje lengre tid å venne dem til middag enn grøt (innbiller jeg meg). Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5937 Del Skrevet 18. november 2008 ... Og så bra at dere fikk kost dere i helgen, det var sikkert deilig å komme seg ut litt alene? Har du prøvd brødskive med leverpostei? Kan være det er lekre saker Det er morsomt å lese om Junior, for han og tantes lille gull er ganske jevne i hva de holder på med Ja, det var kjempedeilig å komme seg ut alene. Jeg stoler jo helt på mamma, så jeg klarte å slappe av ganske bra også. Nå sendte vi et par meldinger frem og tilbake da, for jeg måtte jo vite om han la seg uten å være vanskelig. Og det gjorde han. Var så flink atte! Så da tror jeg at jeg skal klare å slappe av når jeg og mannen skal på julebord i desember også. Mamma stiller som barnevakt. Jeg har ikke prøvd brød enda, for det tør jeg ikke. *pingle* Junior må bli mer vant til klumper i maten før jeg takler å gi brød. Jeg var fæl til å sette i halsen da jeg var lita, og jeg frykter at det samme skal skje her. Jeg synes det er fryktelig skummelt! Men før eller siden skal han få smake brød altså. Må bare få innført middagen skikkelig først. ... Godt det ikke var noe feil med deg da Håper ikke Junior har arva pappas helseproblemer heller! Hva innebærer de da? (hvis du vil skrive om det her da ) ... Potet ble ingen umiddelbar favoritt her heller, for å si det sånn Men middag er jo mer forskjellig fra melkesmaken enn grøt, som tross alt er veldig "melkeaktig", så det tar kanskje lengre tid å venne dem til middag enn grøt (innbiller jeg meg). Ha en fin uke Jeg har ikke så lyst til å skrive om helsa hans her. Jeg har i grunnen lovet ham at jeg ikke skal si så mye om ham i det hele tatt. Men jeg kan gi deg en PM. Ja, middag er jo veldig forskjellig fra grøt. Jeg prøver også å skylde på det. Jeg forsøkte å blande hjemmelaget potet- og gulrotmos oppi litt middagsglass i går, men det var heller ikke så populært. Han spiste kun noen få små skjeer før han brakk seg. Tror det har litt med klumpene å gjøre, for i dag prøvde jeg ren middag fra glass og det gikk litt bedre (han spiste litt flere skjeer, og syntes til og med det smakte litt godt). Men han brakk seg igjen til slutt, så jeg må nok ta dette veldig sakte fremover så han ikke blir skremt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5938 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg fryser i dag! Jeg gikk på trilletur i ettermiddag og har fryst siden. Fikk visst skikkelig frosten i meg. Det er jo tross alt 24 grader i stua, og det burde ikke være nødvendig med ullsokker og treningsjakke på da.. Jaja, det går vel over. Jeg tok forresten i bruk sportsdelen på vogna for første gang i dag. La bort dyna som jeg tror blir litt for kald nå, og fant heller frem voksiposen. Og med den får ikke Junior plass i vognbagen. Jeg har ikke hatt lyst til å skifte ut bagen, for i sportsvogna blir Junior plutselig så "stor". Jeg vil ikke misten den lille babyen min!! Men han trivdes godt oppi der, og jeg tror ikke han merket forskjell engang siden han var godt pakket inn i posen. Det så faktisk veldig deilig ut å ligge der. Var nesten litt misunnelig på ham der han lå og koste seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. november 2008 #5939 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg har ikke hatt lyst til å skifte ut bagen, for i sportsvogna blir Junior plutselig så "stor". Jeg vil ikke misten den lille babyen min!! Minner om at det du får istedet er et barn som med tid og stunder spiser selv, er stuerein og sover om natten. Vil du fortsatt ha en evig baby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5940 Del Skrevet 18. november 2008 Minner om at det du får istedet er et barn som med tid og stunder spiser selv, er stuerein og sover om natten. Vil du fortsatt ha en evig baby? Nja... Neida, ikke evig. Men bare LITT til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå