Catus Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5901 Del Skrevet 8. november 2008 Tusen takk! Ja, tenk at han har blitt så stor! Helt utrolig! Men om tre timer er jo din også 7 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5902 Del Skrevet 8. november 2008 Nå drikker jeg kaffe og spiser melkesjokolade. Det er helt ubeskrivelig godt! Mannen har tatt seg en tur på vift, så jeg må jo kose meg med noe mens jeg sitter her alene. Junior sover søtt, og jeg satser på at han fortsetter sånn helt til han skal ha mat sånn i fem-tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5903 Del Skrevet 8. november 2008 Uh.. Jeg har visst spist for mye sjokolade og drukket for mye kaffe. METT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 8. november 2008 #5904 Del Skrevet 8. november 2008 Har også spist sjokolade, og jaja, det var den kindernissen i dag også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5905 Del Skrevet 8. november 2008 *noterer kindernisse på handlelista og håper de har den på Kiwi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 8. november 2008 #5906 Del Skrevet 8. november 2008 Det har de helt sikkert Forøvrig er den pakningen med tre små nisser greiere enn den med en stor. For det er nemlig litt vanskeligere å bli kvalm av en liten enn en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2008 #5907 Del Skrevet 8. november 2008 Har også spist sjokolade, og jaja, det var den kindernissen i dag også... Har du spist den flere ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5908 Del Skrevet 8. november 2008 Det har de helt sikkert Forøvrig er den pakningen med tre små nisser greiere enn den med en stor. For det er nemlig litt vanskeligere å bli kvalm av en liten enn en stor Men det er sikkert litt billigere å kjøpe den store enn den lille? *fornuftig* På den andre side blir sikkert den store spist like fort opp som den lille, så i praksis er det vel ikke stort å spare på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5909 Del Skrevet 8. november 2008 Har du spist den flere ganger? Den samme nissen, mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 8. november 2008 #5910 Del Skrevet 8. november 2008 Har du spist den flere ganger? Men det er sikkert litt billigere å kjøpe den store enn den lille? *fornuftig* På den andre side blir sikkert den store spist like fort opp som den lille, så i praksis er det vel ikke stort å spare på det. Det er tre små i en pakke... Og nei, de forsvinner ikke så fort som den store, for jeg tar bare med meg en av gangen. Og det er laaaaaaaaangt å gå fra sofaen og ut til skuffen på kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5911 Del Skrevet 8. november 2008 Det er tre små i en pakke... Og nei, de forsvinner ikke så fort som den store, for jeg tar bare med meg en av gangen. Og det er laaaaaaaaangt å gå fra sofaen og ut til skuffen på kjøkkenet Lurt! For da forbrenner du jo kinder-kaloriene på den laaaange turen ut til kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 8. november 2008 #5912 Del Skrevet 8. november 2008 Ja det er jo lov å håpe! Men jeg er flink da, har bare spist en liten, og jeg tror ikke jeg har lyst på fler heller. At mannen plutselig mistet noen bamsemums fra sin pose har jo selvfølgelig ingenting med saken å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5913 Del Skrevet 8. november 2008 Nei, selvsagt ikke! Kjempeflink er du! Jeg har sikkert spist over en halv 200-grams melkesjokolade i kveld, pluss drukket minst en halvliter kaffe. *ikke fullt så flink* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 8. november 2008 #5914 Del Skrevet 8. november 2008 Men du spiser jo ikke sjokolade så ofte lengre så da gjør det jo ingenting om du fråtser en gang i blant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5915 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Men du spiser jo ikke sjokolade så ofte lengre så da gjør det jo ingenting om du fråtser en gang i blant Eeeh... Nå tror jeg du har misforstått noe.. Jeg har nemlig IKKE vært særlig flink siden jeg fikk Junior. Har spist masse sjokolade den siste tida. Hadde jeg ikke ammet, hadde jeg nok sett ut som en ball nå tror jeg. Endret 8. november 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 8. november 2008 #5916 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Å Jeg trodde du hadde fortsatt i samme tralten som før du ble gravid jeg. Der ser du hvor godt jeg tror om deg Endret 8. november 2008 av Spiss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5917 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg har jo ambisjoner om å bli flink igjen innen jeg slutter å amme, men jeg tør ikke love noen ting. Verken overfor meg selv eller andre. Vet nemlig ikke om jeg finner viljestyrken igjen, for denne gangen har jeg jo ingenting som motiverer utover det å holde meg slank. Og den motivasjonen har ikke holdt godt nok tidligere. Men vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 8. november 2008 #5918 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg kan motivere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5919 Del Skrevet 8. november 2008 Ja, all motivasjon mottas med takk! Huff jeg skravler meg helt bort i kveld, for klokka har jo blitt mye. Egentlig burde jeg legge meg nå, for jeg vet jo aldri når jeg må stå opp. Men jeg vet jeg må både vaske og koke pumpa samt pumpe meg før jeg kan legge meg, og det frister så lite akkurat nå. Akk... Trenger visst litt motivasjon til både det ene og det andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. november 2008 Forfatter #5920 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Joda, jeg fant giret til slutt og fikk da omsider lagt meg. Men da våkna selvsagt Junior og var LYS våken. Han lå og skravlet, kasta på seg, banket med smokken på senga, skrapte med neglene og endte opp med å hyle i protest over å måtte ligge i senga si. Til slutt fikk han mat (hadde egentlig ikke tenkt til å gi ham det, for jeg vil ikke at han skal bli vant til to nattmåltider igjen), og da roet han seg til slutt. Men det tok da en halvtime det også, så til sammen holdt han på i ca to timer. Og selvsagt våknet han jo halv syv på morgenen for mer mat. Heldigvis sovnet han greit igjen etter det (det hadde jeg ikke trodd), men da var det meg som ikke fikk sove. Var så tett i nesa at det var så vidt jeg klarte å puste. Nesesprayen tok en stund før den begynte å virke, og jeg lå bare der og brukte opp dyrebar tid jeg ellers kunne brukt til soving. Jeg sovnet til slutt, men Junior våknet jo halv åtte igjen og da var det tid for å stå opp. Han ble trøtt igjen for ca en times tid siden og jeg la ham i senga si for en dupp, men han nektet selvsagt å sove. Jeg prøvde alt, men måtte kapitulere og ta ham opp igjen. Nå ligger han på stuegolvet og leker og koser seg. Tror jeg fikk til sammen 4,5 times søvn i natt, og jeg hadde tenkt å sove sammen med ham i stad, men det ble det jo ikke noe av. Trenger jeg å si at jeg er trøtt i dag.. Endret 9. november 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå