Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Vi bruker bagen ja, så det er derfor han ikke har fått sett seg rundt enda. Jeg har ikke latt ham sitte oppi den, for han sitter ikke sikkert nok der.

Jeg kjøpte en Beco bæresele, og med den er det ikke tungt i det hele tatt. Kjenner så vidt at jeg har ham på magen. Du har BabyBjørn ikke sant? Jeg klarte ikke å bruke BB jeg, for det var for tungt for meg allerede da Junior var helt liten. Så de to selene kan nok ikke sammenlignes. Beco anbefales! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kylling skrev:
Vurderer å kjøpe meg brodder, for nå som jeg er :gravid: tør jeg ikke å ta noen sjanser.

Gratulerer! :) Har fått med meg litt her og der at du har slitt lenge, så det var flott å høre :jepp:

Bippe skrev:
Hah! Der sovnet han.

Jeg vant! :sjarmor:

:hoho:

Hverdagens små triumfer... :fnise: Hvordan er formen i dag? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, formen kommer seg sakte med sikkert. Jeg er ikke helt høy i hatten, men det hjelper seg litt etter litt. Nesesprayen er min gode venn. :)

Vi skal få svar fra banken om lånet i dag, så jeg sitter litt på nåler. Regner med det går i orden, men man kan jo aldri være 100 % sikker i disse finanskrise-tider. Dessuten har jeg ikke lyst på så stort lån! Hersens tak!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gikk heldigvis bra. Vi skal inn til uka for å undertegne, så skal snekkeren sette i gang så snart han har tid. Skulle avtales nærmere til mandag. Forhåpentligvis er det kun en liten uke eller to før han kan sette i gang. Det skal bli SÅ deilig å få det unnagjort! :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til junior med 7 mnd, herreli han er blitt SÅ stor! :gratulerer:

Kommer du "hjemover" om en fjorten dagers tid da eller? :lur:

Endret av Spiss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke sikkert enda. Mamma kommer til oss nå til torsdag og skal være noen dager. Mannen har bursdag og hun skal sitte barnevakt en kveld mens jeg og han er på kino og spiser middag. :)

Men jeg sier i fra så fort jeg vet om vi kommer hjemover. Jeg håper det blir sånn, for jeg regner ikke med at det blir lett for Junior å sove mens noen spikrer og bråker på taket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, en snurt Spiss kan vi ikke ha noe av! :ler:

Ja, det skal bli kjempedeilig å få en kveld for oss selv. Det kommer til å bli veldig rart å være uten Junior og jeg kommer nok til å tenke mye på ham, men jeg gleder meg. Jeg og mannen trenger litt tid alene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 24,5 gradet i stua, og jeg småfryser! :overrasket:

Jeg har vært litt frysen av meg de siste dagene, selv om det har vært 26 grader her. Mannen har holdt på å forgå av varme når han har kommet hjem fra jobb, men et par ganger har jeg vært nødt til å ta på meg en ekstra treningsjakke.

Visst er jeg ikke helt i form, men det er da måte på..

Jeg oppdaget forresten at jeg hadde fått noen stygge blåmerker på leggen i går. Jeg skjønner ikke hvordan de har kommet dit, for jeg har da ikke skadet meg. Sånn som de ser ut, tilsier det at jeg hadde måttet slått meg kraftig. Ser ut som om noen har slått meg eller noe.

Håper bare ikke det er åreknuter som ikke går bort igjen! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiss skrev:
Det er klart det blir rart, du er jo vant til at dere er sammen, men du og mannen har nok godt av litt kjærestetid helt alene også :Nikke:

Ja, vi har nok veldig godt av det.

Vi både gir Junior mat og legger ham før vi går. Og jeg vet jo at mamma tar seg godt av ham dersom han skulle våkne mens vi er borte.

Dessuten er vi jo ikke langt borte heller dersom det skulle være noe. Jeg klarer nok å slappe av når dagen kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Spiss skrev:
Får du i deg det du skal av vitaminer og sånt? B-vitaminmangel kan gi utslag i blåmerker.

Sier du det? Det visste jeg faktisk ikke.

Det har nok blitt litt for lite frukt og grønt de siste ukene, så det kan faktisk være sannsynlig at det har med det å gjøre.

Jeg har noen multivitaminer stående, og jeg kan jo begynne å ta dem og se om det hjelper. Uansett skal jeg til legen til torsdag, så om de ikke forsvinner kan jeg spørre henne da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiss skrev:
Det verste som kan skje er at han våkner, og da er jo sutringa mammaen dins problem, ikke deres :fnise:

Ja, ikke sant? He he..

Men han pleier å være veldig snill om natta, så jeg tror det vil gå nokså knirkefritt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bippe skrev:
Uansett skal jeg til legen til torsdag, så om de ikke forsvinner kan jeg spørre henne da. :)

Lurt, og eventuelt ta en blodprøve, bare for å se :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...