Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Hører han ikke på fornuft? :ler:

Nei, han gjør ikke det. Jeg skjønner ikke hvorfor! :ler:

Legger du ut bilder en eller annen vei eller må jeg vente til jeg får surret meg bortover?

*nysgjerrig*

Jeg kommer sikkert til å ta bilde av noen av fotograf-bildene og legge dem ut på FB, men bildene er ikke ferdige enda. Det var bare råbilder vi så på i dag, slik at vi skulle bestemme hvilke vi ville ha. De endelige bildene får vi ikke før om ca en måneds tid. Det tar lang tid med sånne fotograf-bilder må jeg si.. Men resultatet blir bra da! :smilorange:

Jeg legger sikkert ut noen nye vanlige bilder av Junior på FB snart. Må vel oppdatere litt der.

Men det betyr jo ikke at du ikke må surre deg ut hit altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er godt noen av oss legger ut bilder innimellom :fnise:

Nei, må jo ta turen snart, men det er litt hektisk for tiden, og denne sjåføren min jobber jo bare :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger Junior på gulvet og ser på Drømmehagen på NRK3. Han følger fascinert med!

Og jeg sitter på KG.. *dårlig mor*

:sjenert:

Å ja fy skam! :fy_fy:

:legrine:

*liker mammaer som kan legge fra seg bebisen innimellom for å gi seg selv et lite pusterom*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt noen av oss legger ut bilder innimellom :fnise:

Nei, må jo ta turen snart, men det er litt hektisk for tiden, og denne sjåføren min jobber jo bare :ler:

Ja, når skal du legge ut bilder? Må jo det! :)

Jeg skjønner at det er hektisk for tida. Du har jo ikke akkurat vært i form heller. Så det har jeg full forståelse for. Vi tar det bare en gang det passer for alle.

Men dersom jeg og Junior skal bo hos mamma den uka det jobbes på taket, kan vi jo treffes da. Det er ikke 100 % sikkert vi drar altså, men dersom hvis atte.. ;)

Å ja fy skam! :fy_fy:

:legrine:

*liker mammaer som kan legge fra seg bebisen innimellom for å gi seg selv et lite pusterom*

Godt du sier det. De må jo kunne leke litt alene også av og til. Dessuten sitter jeg jo rett ved siden av ham, sånn at han kan se meg. :)

Men jeg tror de fleste lar de små se litt på TV i blant. Dessuten er jo Drømmehagen laget for de aller minste. Det er sånt Teletubbies-lignende. Rimelig teit, men de små liker det jo! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere skal bo hos mammaen din da, så sees vi jo selvfølgelig!! Jeg har heldigvis ikke så lange dager at kveldene blir ødelagt ;)

Nei uff, jeg er litt sær med å legge ut bilder jeg... Jeg fant noen, men så kokte det vekk i kålen :fnise:

Ja, jeg håper jo de fleste mammaene lar bebisene ligge litt for seg selv innimellom, jeg tror ikke de har vondt av det, hverken mammaen eller bebisen :ler:

Siktes det til noen her eller? :ler:

Ka du tru`!?!?

:hoho:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Men jeg har det jo bra i jobben min, så jeg må få lov til å jobbe litt ;)

Har ikke nektet deg å jobbe jeg, jeg bare konstaterer fakta, nemlig at du jobber mye! :ler:

Og, jeg er veldig glad for at du trives :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men egentlig så jobber jeg ikke så veldig mye.. Men jobber bare på mange rare tidspunkt som gjør at jeg ikke er så mye sosial.. Men har vært bedre etter at jeg fikk fast da :)

Jeg også :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe ;)

Men en må yte litt sånn den første tiden i jobben da, og jeg har jo fri i dag :sjarmor:

Ja, jeg forstår den. Jeg er også sånn at jeg jobber på spreng når jeg er ny i jobben. Må liksom vise hva jeg er god for. Men du må ikke legge lista så høyt i starten at alle forventer at det er det som er normalen for deg. ;)

Godt å høre at du trives!!

Hvis dere skal bo hos mammaen din da, så sees vi jo selvfølgelig!! Jeg har heldigvis ikke så lange dager at kveldene blir ødelagt ;)

Nei uff, jeg er litt sær med å legge ut bilder jeg... Jeg fant noen, men så kokte det vekk i kålen :fnise:

Ja, jeg håper jo de fleste mammaene lar bebisene ligge litt for seg selv innimellom, jeg tror ikke de har vondt av det, hverken mammaen eller bebisen :ler:

Ka du tru`!?!?

:hoho:

;)

Så bra da! Håper vi flytter den uka, men dersomn det ikke blir så mye bråk ut av takarbeidet blir vi nok hjemme. Vi får se. Det er uansett minst to uker til. Jeg gir beskjed!

Jeg var også sær med å legge ut bilder på FB i starten. Men det var vel kanskje før jeg fikk noe å skryte av. ;)

Bilder av meg selv er jeg fortsatt svært forsiktig med å legge ut. Ingen festebilder eller andre lite flatterende situasjoner. :ler:

Legger jo ikke ut hva som helst av Junior heller. Kun uskyldige portrettbilder som ikke kan misbrukes på noe vis. Tror ikke man skal bli helt overhysterisk heller, og ikke legge ut noenting av frykt for at en eller annen pedofil skal komme over bildene og manipulere dem. Liten sjanse for det, tror jeg. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bebisen her sovner heldigvis etterpå hvis han får frokost kl 5. Skal kanskje ikke skrive det, for da ender han vel med å kjøre samme opplegg som Junior... :fnise:

Så moro at bildene ble vellykka! Er det lov å spørre hvor mye dere betalte, og hvor mange bilder dere fikk da? Her har vi ikke fått tid til å hente bildene våre ennå... :sjenert: Men har lyst til å bruke dem som julegaver til besteforeldrene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo litt å skryte av føler jeg :fnise: Men er litt skeptisk allikevel :sjenert:

Det tar lang tid å satt i gang med taket ja? Mye som må tørke/skiftes ut eller?

Endret av Spiss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa! Jeg skjønner jeg må innom FB og se om det er kommet noen bilder. Jeg husker jo han som nyfødt og med veldig pene trekk!!!

Håper alt er vel med dere! Når kommer nr.2 her da?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen kl fem igjen i dag. :Gjesp:

Men jeg fikk en dupp sammen med Junior fra syv til åtte, og det hjalp litt.

Bebisen her sovner heldigvis etterpå hvis han får frokost kl 5. Skal kanskje ikke skrive det, for da ender han vel med å kjøre samme opplegg som Junior... :fnise:

Så moro at bildene ble vellykka! Er det lov å spørre hvor mye dere betalte, og hvor mange bilder dere fikk da? Her har vi ikke fått tid til å hente bildene våre ennå... :sjenert: Men har lyst til å bruke dem som julegaver til besteforeldrene hans.

Vet du, jeg har ikke helt oversikt over hvor mye vi har betalt enda. Vi fordeler betalingen i tre ganger, og skal betale resten når vi henter bildene. Men selve fotograferingen koster 1700,-, samt at vi må betale for bildene vi vil ha. Inkludert i prisen var det et forstørret bilde samt en gratis fotografering innen utgangen av 2009.

Jeg kan heller komme tilbake til prisen når jeg har regnet ut hva det ble totalt. *grøsser ved tanken på hvor mange penger det er snakk om*

Jeg har jo litt å skryte av føler jeg :fnise: Men er litt skeptisk allikevel :sjenert:

Det tar lang tid å satt i gang med taket ja? Mye som må tørke/skiftes ut eller?

Ja, klart du har noe å skryte av! :smilorange:

Det tar litt tid å komme i gang ja. Vi fikk prisen fra snekkeren. Kr 150.000,- koster det å få skiftet taket, men vi ble rådet til å ta opp 50.000,- ekstra i og med at det alltid dukker opp noe ekstra som må tas. Så dermed blir det 200.000,-.

Nå må vi bare vente på tilbakemelding fra banken.

Det er mye som skal skiftes ja. Alt av takstein, lektere, sløyfer, papp, vindskeier og vannbord. Muligens noen bjelker og isolasjon innvendig også, samt at det skal monteres snøstoppere. Ikke rart det koster.. :(

Hei snuppa! Jeg skjønner jeg må innom FB og se om det er kommet noen bilder. Jeg husker jo han som nyfødt og med veldig pene trekk!!!

Håper alt er vel med dere! Når kommer nr.2 her da?? :ler:

Smile! :hoppe:

Det var jammen lenge siden! Håper alt står bra til hos dere!

Jeg har ikke fått rota meg til å legge ut flere bilder på FB enda, men det kommer etter hvert.

Alt er vel her! Vi har det veldig bra, og jeg koser meg glugg i hjel med Junior. Det er herlig å være mamma! :hjerte:

Nr. 2 tror jeg vi venter en stund til med. Jeg kunne tenke meg at Junior er 2-3 år gammel når neste mann kommer, men det er jo ikke bare opp til meg. Så vi får se hva som skjer. Ingen planlegging enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var hos mamma fra lørdag til søndag. Pappa har som sagt flyttet på sykehjem, og vi har vært og flyttet ham ut av den gamle leiligheten. Godt å få det gjort!

Ellers begynner Junior å bli litt forkjølet tror jeg. Han har snufset og vært litt småtett de siste to dagene. Håper ikke har får den samme forkjølelsen som jeg hadde, for da blir det langvarig. :forvirret:

I dag har jeg ikke noen klare planer. Dersom det ikke er så glatt i dag skal vi sikkert ut på en liten tur, men ser det itt an. Jeg er så fryktelig nervøs for å gå tur på glatta. Og for dere som vet hvor jeg bor, så er ikke den bakken opp til huset vårt særlig vognvennlig når det er litt glatt. Den er rett og slett fææææl!!

Jeg måtte la vogna stå nede ved søppeldunkene her om dagen fordi jeg ikke kom opp med vogna. Hadde heldigvis vært og kjøpt bæresele den dagen, så jeg tok Junior i den og gikk opp bakken uten vogn. Mannen måtte ta opp vogna da han kom hjem fra jobb.

Huff, jeg er lei av å bo her jeg bor! Det er så tungvindt! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...