Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, du har rett i det. :)

Jeg sov egentlig nokså godt i går, men tror det var spaserturen hjem fra helsestasjonen (halvannen time) som tok knekken på meg da. Jeg lå hjemme med sterk hodepine resten av dagen og kvelden etter den turen.

Tror derfor det var lurt å bare bli hjemme i dag, pluss at det ikke blir noen utflukt i morra heller. Tar meg heller en liten trilletur dersom været blir bra. Må ta vare på den skrale kroppen min. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Føler meg bedre i dag.

Men så sov jeg godt også. Junior våknet kl halv seks for mat, og sovnet i sin egen seng igjen etterpå. Han sov så til halv åtte. Deilig! :smilorange:

I dag har jeg bare surret rundt. Jeg har fått ordnet en del ting og tang i forhold til at vi har byttet bank, men utover det (pluss stell av Junior så klart) har jeg vært svært lite produktiv.

Jaja, noen dager er bare sånn. Håper jeg får gjort mer fornuftig i morra. Dessuten er jo ikke dagen over enda heller, men tviler egentlig på at det blir gjort så mye mer.. :sjenert:

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en veldig god natt. Junior våknet ikke for mat før rett før kl syv i dag morges! Tror det er ny rekord. Jeg måtte opp for å giham smokken to ganger mellom kl fem og syv da, men likevel. Jeg er kjempefornøyd! :smilorange:

I dag har jeg vasket klær, ryddet litt, tatt noen bilder av Junior og badet ham. Får se om jeg legger ut noen bilder på FB eller ikke. Vet at mannen ikke liker så veldig godt at jeg legger ut masse bilder der, og det har jeg forståelse for. Men jeg har jo litt lyst til å skryte også da. Er jo så stolt av den lille skjønne guttebassen min! :rødme:

Ellers kommer mannen hjem fra jobb om en times tid. Håper han ikke har noen planer for kvelden, slik at vi får spist middag sammen. Det har blitt så sjeldent i det siste.

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sovnet Junior, så da fikk jeg vasket enda mer klær, lagt sammen en del tørre klær, samt støvsugd 1.etasje.

Det er deilig å kjenne at formen min tillater mer nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en grei helg. Var en liten tur hos svigermor i går, slik at hun skulle få treffe Junior.

Fikk beskjed av min bror i går om at pappa har fått fast plass på sykehjem. Det var egenglit litt godt, for jeg tror han har hatt behov for det en stund. Jeg har ikke kontakt med ham, men regner med at en sykehjemsplass var det rette for ham nå. Da vet vi iallfall at han blir passet på og får litt folk rundt seg.

Nei, orker ikke snakke mer om ham nå.

Dagen i dag har jeg forløpig ikke lagt noen planer for. Dersom været holder seg skal nok jeg og Junior ut på trilletur. Vi er litt isolert akkurat nå, for alt regnet har gjort at deler av veien her er stengt. Så det blir ikke noen langtur akkurat. Men litt luft får vi da likevel. Blir vel en tur mot butikken og tilbake, tenker jeg. L urer på om jeg klarer å motstå å kjøpe sjokolade. Har min sterke tvil.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har regnet såpass altså!?! :hakeslepp:

Jeg satser på strålende sol i morgen, da har jeg en fridag og vil bruke den på skogen! :)

Godt din far blir passet litt på :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbaska møkkavær!! :sur:

Jeg og Junior skulle egentlig på besøk til bestevenninne med baby i dag, men snøen hindrer oss i det (vi skulle ta bussen til nabobyen). Jeg tør rett og slett ikke gå ut med vogna sånn som det er her nå (bor på en topp med mange bratte bakker). Dessuten er det kaos på veien, med biler og busser som ikke har vinterdekk på. Tror noen busser står også, så da er vi like langt.

Og vi som hadde gledet oss til dagen i dag! Vi skulle til og med kjøpe Beco bæresele i dag. Den hadde vært grei å ha allerede, for da hadde jeg nok tort å gå ut en tur med Junior i dag. Føler meg tryggere uten vogn.

Jeg holdt nemlig på å tryne skikkelig med vogna i forgårs. Skled på et blad midt i den bratte bakken vår og holdt på å miste vogna utfor. Hjertet mitt slo kjempehardt lenge etterpå, og jeg så for meg hvordan det kunne gått. Jeg ble skikkelig redd! Huff!!

Jaja, vi får gjøre det beste ut av dagen i dag da og heller prøve å finne på noe gøy inne. Heldigvis er ikke Junior så vanskelig å underholde enda. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har regnet såpass altså!?! :hakeslepp:

Jeg satser på strålende sol i morgen, da har jeg en fridag og vil bruke den på skogen! :)

Godt din far blir passet litt på :Nikke:

Ja, vi har en elv rett i nærheten her som flommer over når det regner mye. Da blir deler av fortauet stengt pga oversvømmelse, og vi kommer ingen vei til fots østover. Litt kjedelig det der.. :forvirret:

Håper du hadde en fin dag på skogen!

Hehe, kos deg med sjokolade ;)

Jeg klarte faktisk å la være. Gikk ikke inn på butikken i det hele tatt faktisk. *flink*

Men det hjalp lite når mannen likevel kjøpte sjokolade dagen etterpå. Den forsvant jo.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag får vi besøk av en fagmann som skal se på taket vårt. Lurer på hvordan det går nå som det har snødd så fælt. Håper han kan se det han skal se uansett.

Det var visst snakk om en pris på 800 kr pr kvadratmeter. Vet ikke hvor mange kvadrat taket vårt er på jeg, men det er jo en god del og det betyr MANGE penger.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morgen kl fem, gitt.. :Gjesp:

Vi skal til fotografen på visningstime i dag. Vi gleder oss til å se bildene, men gruer oss til valget vi må ta. Frykter det blir litt av et luksusproblem å velge hvilke bilder vi vil ha. Får kanskje spørre fotografen hvilke bilder hun er mest fornøyd med selv, så får vi se.

Gleder oss iallfall!!

Ikke glad for snøen? ;)

Håper ikke taket deres blir altfor dyrt!

:klem:

Jeg er ikke særlig glad for snøen nei. Jeg bor et sted som er veldig upraktisk i forhold til snø og is. Og det betyr at vi kommer oss lite ut når det er sånn. Håper at bæresele og brodder under skoa kan gjøre det lettere å komme seg ut etter hvert.

Fagmannen var og så på taket i går. Han virket som en veldig trivelig kar, så vi kommer til å bruke ham. Hantok en del notater og skulle regne på prisen. Så skulle han gi oss tilbakemelding i dag. Det blir spennende. Håper ikke det blir OVER 200.000,-.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tidlig oppe dere ja :fnise:

:kose:

En smule tidlig ja..

Synes alt før kl seks er natta. Men Junior var ikke enig i dag, og han er særdeles vanskelig å diskutere med så der kom jeg ingen vei. :ler:

Tidlig oppe, ja ;) Han er litt av en morgenfugl, han Junior!

Krysser fingrene for "billig" tak....

Han er en morgenfugl de gangene han ikke vil sove etter nattmaten. Jeg krysser fingrene hver morgen kl fem, men i dag var han ikke samarbeidsvillig. Han bare lå og skravlet høylytt, og da er det umulig for oss voksne å sove. Da står jeg heller opp med ham i stedet for å holde mannen våken. Han skal jo tross alt på jobb. *snill*

Har ikke hørt noe fra snekkeren enda. Håper han gir tilbakemelding på prisen snart, for jeg er så spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene hos fotografen ble kjempefine, og det var veldig vanskelig å velge. Men mannen tok regien på det, og tror vi kom frem til de bildene som var finest. Det blir et multibilde med fire bilder i ett som skal på veggen, et bilde til som skal på veggen (fikk inkludert i prisen), samt resten av de beste bildene i album. Vi blakker oss nesten totalt på dette her.. :sjenert:

Men det er jo minner for livet, og vi ville gjerne legge litt penger i det. Fotograferingen inkluderer dessuten en gratis fotografering innen utgangen av 2009, så det blir bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En smule tidlig ja..

Synes alt før kl seks er natta. Men Junior var ikke enig i dag, og han er særdeles vanskelig å diskutere med så der kom jeg ingen vei. :ler:

Hører han ikke på fornuft? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...