Gjest imli Skrevet 12. oktober 2008 #5781 Del Skrevet 12. oktober 2008 Der var du ja. Spent på å høre om navnefesten deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padda Skrevet 12. oktober 2008 #5782 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ble nesten litt redd det hadde skjedd noe, men heldigvis var alt bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #5783 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Neida, det har ikke skjedd noe. Det ble bare så fryktelig travelt, pluss at mamma var på besøk noen dager. Men jeg tror jaggu ikke jeg orker å skrive noe særlig i dag heller. Jeg har nemlig blitt syk, og Junior bruker opp de kreftene jeg har. Endret 13. oktober 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 13. oktober 2008 #5784 Del Skrevet 13. oktober 2008 Vi venter tålmodige vi God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #5785 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tusen takk! Jeg håper bare ikke Junior blir smittet nå. Vi har nemlig time hos fotograf til fredag. Tror ikke det vil gå særlig bra med syk og sutrete unge. Jaja, krysser fingrene! Nei, nå våknet han. Så da får jeg gå og hente gullungen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. oktober 2008 #5786 Del Skrevet 14. oktober 2008 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #5787 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tusen takk for det. Jeg knasker paracet, og føler meg kanskje litt bedre i dag. Jeg har til og med klart å sette på et par klesvasker. Så jeg håper at dette slipper taket snart. Det er utrolig kjedelig å være syk, og anstrengende i og med at jeg må ta meg av Junior samtidig. Men ellers går det bra. Jeg har som sagt vært veldig travel den siste uka. Mamma kom på onsdag og ble helt til søndag. Hun hjalp meg med å gjøre alt klart til navnefesten på lørdag. Det var deilig med litt hjelp, for det er alltids en del som skal gjøres i forbindelse med en slik fest. Nå skulle vi ha det veldig enkelt og uformelt da, men likevel. Festen ble veldig koselig. Seremonien var fin, med musikk, sang, tale og utdeling av navnetavle og en liten gave. Vi fikk min bror til å filme seremonien, slik at vi har minner derfra. Jeg, mannen og Junior måtte nemlig opp på scenen og ta i mot navnetavla og gaven (som var en barnebok), og da kunne vi jo ikke ta bilder eller filme selv. Seremonien varte i ca 45 minutter. Jeg synes fortsatt det var sinnsykt dyrt, men verken jeg eller mannen angrer på at vi ble med. Det var fint å kunne feire at vi har fått Junior. Etter seremonien dro vi hjem og spiste middag og kake. Det var veldig fint å ha nesten hele familien samlet. Vi manglet bare niesa og nevøen vår, de var hos sin mor den helga slik at de ikke kunne være med. Men de kommer på besøk til lørdag, så da får vi jo se dem likevel. Junior oppførte seg ekseplarisk hele dagen. Han er så snill og god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #5788 Del Skrevet 14. oktober 2008 Junior har forresten fått to tenner! Det er fortennene nede som har dukket frem. Oppdaget dem forrige mandag. Forløpig har de ikke kommet så langt opp, så han har fortsatt til gode å bite meg. Ellers hjalp mamma oss med å ommøblere i stua. Jeg var jo ikke særlig fornøyd med sånn det sto før, så det var en lettelse å få fikset på det. Nå er faktisk både jeg og mannen fornøyde, og det er sannelig ikke verst. Noen bilder har vi også fått hengt opp nå som vi vet at møblene står der vi vil ha dem. Det føles litt mer som et hjem nå, selv om jeg fortsatt vil bytte ut noen bilder og får opp gardiner etter hvert. Men det har iallfall bedret seg veldig, og det er en god følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 14. oktober 2008 #5789 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Gratulerer med vel overstått navnefest Bippe. Dyrt men hyggeligt, er det ikke så det heter. Barn de biter. Husker noen hyl da min eldste testet tennene under ammingen. Endret 14. oktober 2008 av Toro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. oktober 2008 #5790 Del Skrevet 14. oktober 2008 Gratulerer med vel overstått fest Fint å få feire ungen sin ja. Min har også bare to små tenner, men han biter! Au, au. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padda Skrevet 14. oktober 2008 #5791 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vet du i dag drikker jeg den lokale julebrusen Det er veldig tidelig, men jeg klarte ikke la være.. Den er jo best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 14. oktober 2008 #5792 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja den var ikke så verst Høres ut som en fin navnfest, kommer det bilder eller? Håper formen bedrer seg snart, kjipt å gå og knaske piller for å holde seg oppe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #5793 Del Skrevet 15. oktober 2008 Gratulerer med vel overstått navnefest Bippe. Dyrt men hyggeligt, er det ikke så det heter. Barn de biter. Husker noen hyl da min eldste testet tennene under ammingen. Dyrt men hyggelig ja, det var korrekt beskrivelse. Gleder meg ikke til den bitingen, altså.. Gratulerer med vel overstått fest Fint å få feire ungen sin ja. Min har også bare to små tenner, men han biter! Au, au. Takk! Huff, biting.. Jeg er glad tennene ikke har kommet så langt opp enda. jeg får nyte det så lenge jeg kan, for før eller siden vil det vel bli au au hos meg også.. Vet du i dag drikker jeg den lokale julebrusen Det er veldig tidelig, men jeg klarte ikke la være.. Den er jo best Den lokale julebrusen er best ja, uten tvil! Men jeg synes det er en smule tidlig jeg altså! Dessuten er jeg ikke overbegeistret for brus generelt. Gi meg heller en eplemost, det er så mye bedre uten den kullsyra! Ja den var ikke så verst Høres ut som en fin navnfest, kommer det bilder eller? Håper formen bedrer seg snart, kjipt å gå og knaske piller for å holde seg oppe... Tror ikke det kommer bilder, dessverre. Jeg var så travel den dagen at jeg helt glemte å ta noe særlig med bilder. Men vi filmet jo seremonien da, og det er jo nesten enda bedre. Må bare kle Junior opp i skjorta og buksa en dag og ta bilder av den stilige gutten vår. Glemte jo å ta bilder av det også.. Det sier kanskje litt om hvor travel og stresset jeg var. Dessuten var jeg jo i ferd med å bli syk i tillegg, så jeg skylder litt på det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 15. oktober 2008 #5794 Del Skrevet 15. oktober 2008 Uff altså, men jeg må litt av deg også. Godt dere har det på film, er veldig koselig det!! Jeg har dvd fra konfirmasjonen min, den er knallgøy å ha, selv om den ikke varer mange minuttene. Er formen bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 15. oktober 2008 #5795 Del Skrevet 15. oktober 2008 Trodde ikke du kunne stresse, jeg.. Men... Gratulerer så mye med vel overstått navnefest Kan tenke junior var en flott liten kar i finstasen sin Er du travelt opptatt i helgen eller?? Husbonden skal i "nabolaget" ditt og bygge garasjetak eller noe i den duren, og jeg trenger selv å komme meg vekk litt... Så.... Tenker litt om jeg skal vende snuten sørover jeg og.... En liten dagstur med jentene.... Men bare om det passer for deg, om du/dere er i form og sånt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #5796 Del Skrevet 16. oktober 2008 Uff altså, men jeg må litt av deg også. Godt dere har det på film, er veldig koselig det!! Jeg har dvd fra konfirmasjonen min, den er knallgøy å ha, selv om den ikke varer mange minuttene. Er formen bedre? Ja, du må bare le av meg! Jeg gjør det selv, og legger til litt hoderisting på toppen. Formen min er så som så. Den er litt bedre altså, men jeg fortsatt ikke frisk. Spiser paracet og kommer meg gjennom dagen. Etter Junior har lagt seg har jeg ikke så mye energi igjen, så da sitter jeg i sofaen helt til jeg legger meg selv. Men i morgen har vi time hos fotograf, så da må jeg jo ut uansett. Regner med det går bra. Håper bare ikke at Juinior blir syk i løpet av natta. Trodde ikke du kunne stresse, jeg.. Men... Gratulerer så mye med vel overstått navnefest Kan tenke junior var en flott liten kar i finstasen sin Er du travelt opptatt i helgen eller?? Husbonden skal i "nabolaget" ditt og bygge garasjetak eller noe i den duren, og jeg trenger selv å komme meg vekk litt... Så.... Tenker litt om jeg skal vende snuten sørover jeg og.... En liten dagstur med jentene.... Men bare om det passer for deg, om du/dere er i form og sånt!! Tusen takk! Men jeg KAN faktisk stresse ja. Det er ikke så vanskelig, egentlig.. Åh, det hadde jo vært knallgøy å treffe deg og jentene! Hvilken dag hadde dere i tilfellet tenkt å komme? Vi får besøk av broren min og barna på lørdagen, men forløpig ser søndagen ledig ut for min del. Vet ikke om mannen har lagt noen spreke planer for oss da, men jeg tviler sterkt. Kan du ikke sende meg melding på mobilen, så er vi sikre på at vi begge ser beskjedene? Ikke alltid jeg har tid til å komme innom her, så greit å avtale slikt på annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #5797 Del Skrevet 16. oktober 2008 *ser på Prison Break* Fikk litt hetta da TV-signalene forsvant sånn i åtte-tida i kveld. Jeg syntes det varte og varte, og panikken steg. Jeg ble redd for at jeg ikke skulle få se PB i dag, har jo venta på den hele uka! *avhengig før det i det hele tatt har begynt* Men heldigvis kom signalet tilbake i god tid før det begynte. Jeg pustet lettet ut da, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #5798 Del Skrevet 17. oktober 2008 Argh, hvorfor måtte Junior bestemme seg for at kl fire er et fint tidspunkt å våkne på akkurat i dag? Synes det er en smule tidlig altså. Jeg har ikke sovet særlig godt i natt, så jeg er TRØTT! Jeg gadd ikke å ta morgenstellet på Junior da vi sto opp, jeg gjør det heller etter neste dupp. Heldigvis sover han jo ofte, så kl halv seks kan jeg legge ham igjen. Da skal jeg også legge meg, og forhåpentligvis sover Junior lenger enn sine vanlige 45 minutter. *krysse fingrene* Men jeg bare VET at det ikke blir min dag i dag. Junior har aldri hatt sovesveis før, men i dag som vi skal til fotografen har han selvsagt det (han har mye hår). Håret står opp i en bølge på toppen av hodet, og det ville jo vært litt søtt dersom vi ikke skulle noe da. Men i og med at han skal bli tatt bilde av må jeg nesten nødt til å gjøre håret hans vått akkurat der og forsøke å få det ned igjen. Krysser fingrene for at det også vil gå fint. Men dersom han har arvet håret til enten meg eller mannen spørs det om det fungerer særlig bra. Makan til egenrådig hår på oss begge skal man lete lenge etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. oktober 2008 #5799 Del Skrevet 17. oktober 2008 Håper du fikk sove mer! Og lykke til hos fotografen i dag, til tross for dårlig hårdag hos guttungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 17. oktober 2008 #5800 Del Skrevet 17. oktober 2008 Spennende med fotograf da.. Blir nok fine bilder, uansett hvordan håret ligger Hva syns du om sesongens første episode av PB da?? *vet veldig mye mer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå