Catus Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #5761 Del Skrevet 1. oktober 2008 God morgen! Det ble faktisk en veldig fin natt. Junior roet seg veldig fort, og han sov ganske bra gjennom hele natta. Jeg var oppe et par ganger for å gi ham smokken, men det er jo det vanlige det. Han våknet kl fem for mat, og sov ved siden av meg helt til halv åtte!! Så i dag føler jeg meg litt mer uthvilt. Det er deilig! Mannen slutter tidlig på jobb i dag. Vi skal ut på vift alle tre i ettermiddag. Vi blir nok litt for sene hjem til å rekke den vanlige leggetida til Junior, men håper det går bra. Synes vi har fått til en så fin rutine de siste par ukene nå, at det ville være synd om det ble krøll. Men en gang iblant gjør vel ingenting, så lenge rutinen blir fulgt sånn ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 1. oktober 2008 #5762 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det går sikkert helt bra Kos dere på vift i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 1. oktober 2008 #5763 Del Skrevet 1. oktober 2008 Her var det lenge siden jeg hadde vært!! Godt å lese at alt er bra med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5764 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det gikk helt fint med leggingen i går. Det ble litt på overtid, men han taklet det bra. Han var uvanlig stille og rolig før han ble lagt, så jeg nesten begynte å tro at han skjønte han var sent oppe. Ville ikke få oppmerksomhet i frykt for at han måtte legge seg. Natta gikk også veldig bra. Han sov godt og våknet halv fem for mat. Sovnet ved siden av meg og sov til kl syv. Jeg fikk imidlertid ikke sove igjen, så jeg har vært våken siden halv fem.. Men etter jeg tok en dusj føler jeg meg litt mer våken. Jeg kan ikke sove på dagen i dag uansett, for jeg og Junior skal besøke en tidligere kollega som bor i nærheten, og vi skal spise lunsj sammen. Kjempekoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5765 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det går sikkert helt bra Kos dere på vift i dag!! Ja, det gikk veldig bra! Takk, men det var ikke noe sånn kjempekoselig vi skulle. Men vi fikk iallfall gjort det vi skulle, og det gikk bra. Her var det lenge siden jeg hadde vært!! Godt å lese at alt er bra med dere! Så koselig du stikker innom! Jeg går stadig forbi der du vet, men ser ikke noe til deg. Men nå er jo veien et stykke unna der du oppholder deg, og det er ikke alltid så lett å se bak de høye gjerdene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5766 Del Skrevet 2. oktober 2008 Om to timer ligger mannen på operasjonsbordet. Håper alt går bra! *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 2. oktober 2008 #5767 Del Skrevet 2. oktober 2008 Å, må være rart å være hjemme og gå og vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5768 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja, det er litt rart. Særlig siden han skal opereres i en annen by, og må kjøre noen timer før han kommer hjem igjen. Han kjører ikke selv, altså. Og jeg kan ikke gjøre annet enn å vente.. Godt jeg skal på besøk i dag, så slipper jeg å gå og tenke hele tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 2. oktober 2008 #5769 Del Skrevet 2. oktober 2008 Uff ja, men det går bra skal du se Får bare håpe han slipper unna de verste vondtene de neste dagene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 2. oktober 2008 #5770 Del Skrevet 2. oktober 2008 Håper det går greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #5771 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det gikk veldig bra. Han har vondt og er rimelig tufs akkurat nå, men det går seg til i løpet av noen dager. Han er sykemeldt ut neste uke, så nå får vi iallfall vært litt sammen med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padda Skrevet 3. oktober 2008 #5772 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Go helg og god bedring til mannen Endret 3. oktober 2008 av Padda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 3. oktober 2008 #5773 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ja uff, det blir nok vondt et par dager, men så går det bare oppover etter det God bedring til mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 3. oktober 2008 #5774 Del Skrevet 3. oktober 2008 God helg til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5775 Del Skrevet 4. oktober 2008 Go helg og god bedring til mannen Takk, og takk! Ja uff, det blir nok vondt et par dager, men så går det bare oppover etter det God bedring til mannen Takk! Ja, det begynner allerede å bli litt mindre vondt. Han trenger ikke like mange av de sterke smertestillende lenger. Han er fortsatt tufs da, men det kommer seg det også. God helg til dere Tusen takk, og i like måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5776 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har faktisk fått gjort litt i dag. Det er så greit når mannen er hjemme, for da kan han holde et øye med Junior mens jeg gjør husarbeid. Det er så vanskelig å få til det når jeg er alene, for Junior har blitt så redd for støvsugeren. Jeg kan ikke støvsuge mens han ligger på teppet i stua, da blir han bare redd. Og ikke kan jeg gjøre det mens han sover, for da våkner han.. Men i dag fikk jeg støvsuget hele huset. I tillegg tok jeg og Junior en trilletur til butikken. Mannen kan ikke kjøre bil enda, så da måtte vi gå og handle det viktigste. Godt med en tur i finværet! Men været varte sannelig ikke lenge. Nå er det skikkelig møkkavær; det bøtter ned og blåser masse. Er glad jeg sitter inne i en varm stue nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 5. oktober 2008 #5777 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hadde dere også møkkavær i går ja, det spredte seg ganske langt forsto jeg. Godt mannen føler seg bedre allerede, gjør det jo lettere for deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 7. oktober 2008 #5778 Del Skrevet 7. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padda Skrevet 11. oktober 2008 #5779 Del Skrevet 11. oktober 2008 *venter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #5780 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei hei jenter! Jeg har hatt noen travle dager, derfor har jeg ikke hatt tid til å stikke innom her. Jeg har ikke tid til å fortelle noe særlig akkurat nå heller, men kommer sterkere tilbake - forhåpentligvis i morra eller senere i kveld. Navnefesten ble forresten veldig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå