Catus Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5741 Del Skrevet 26. september 2008 Ja, det var deilig! Takk, og ha en god helg du også! En smertefri sådan, håper jeg! Nå dupper Junior, og jeg tenkte jeg skulle utnytte tida og få i meg litt mat. Har pannekaker fra i går i kjøleskapet, og de er jo nesten like gode i dag de. Med sukker på. Mmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5742 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg kom på at jeg ikke hadde spist siden pannekakene, så nå sitter jeg med kveldsmaten. Mannen har ikke kommet hjem fra jobb enda, så det ble ikke middag i dag. Men ferskt brød med kokt skinke, tomat og agurk holder lenge det. Jeg lurer på hvordan natta blir. Junior var veldig urolig da han ble lagt. Han brukte 45 minutter på å sovne, og før det bare lå han og vred på seg og klynket. Men det kan jo bli bra da. Man vet jo aldri med babyer. De overrasker stadig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 26. september 2008 #5743 Del Skrevet 26. september 2008 Du er flink til å få i deg mat skjønner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5744 Del Skrevet 26. september 2008 Ja, stort sett er jeg det altså. Jeg er jo ikke fullstendig matvrak for ingenting! Men akkurat i dag gikk det litt i glemmeboken, gitt. Det ligner ikke meg, men jeg har tydeligvis vært opptatt av ymse andre ting. Men hva har jeg egentlig gjort i dag, bortsett fra å ta meg av Junior, gå på trilletur, rydde og vaske klær? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 26. september 2008 #5745 Del Skrevet 26. september 2008 Du har kanskje bare kost deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. september 2008 Forfatter #5746 Del Skrevet 27. september 2008 Ja, litt av det ble det nok også! Jeg er trøtt i dag. Det ble ingen god natt på meg. Junior sov godt frem til kl to, men da hadde han jaggu bestemt seg for å våkne. Han var helt lys våken og lå og skravlet høylytt for seg selv. Det nyttet ikke å få ham til å sove igjen, så jeg tok ham opp for å gi ham mat. Jeg klarte å legge ham over i sin egen seng igjen etterpå, og han sovnet faktisk. Jeg var kjempefornøyd med at det gikk så bra, men det varte ikke så lenge. Altså; han sov, men han var fryktelig urolig gjennom resten av natta. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg måtte opp for å enten putte inn smokken, snu ham eller bare holde ham i hånda for at han skulle roe seg. Og dermed ble det ingen god søvn på mor etter kl to. Morgen ble det kl 06:15, men det er i og for seg helt greit. Heldigvis fikk jeg sovet en halvtimes tid under duppen hans i stad. Jeg og Junior hadde egentlig tenkt oss ut på vift i dag, men vi får se hvordan formen min blir utover formiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 29. september 2008 Forfatter #5747 Del Skrevet 29. september 2008 Vi har hatt en fin helg. Jeg og Junior var på vift på lørdag, og dro innom mannen på jobb. Vi kjørte med ham hjem og tilbrakte store deler av kvelden sammen. På søndag gikk jeg, mannen og Junior på trilletur! Tro det eller ei! Det er faktisk første gangen mannen er med på trilletur, iallfall kun for turens skyld. Jeg ble sjokkert dfa han ville bli med, men selvsagt kjempeglad. Og det var jo så koselig! Endelig følte jeg at vi var en familie! Håper det blir flere turer snart! Ellers var vi bare hjemme hele helga og slappet av. Det er godt det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 29. september 2008 Forfatter #5748 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg var på shopping på lørdag og skulle handle ullbody fra Janus. Har jo hørt så mye bra om det merket. Endte opp med å kjøpe både body, sokker og stilongs i ull og var veldig fornøyd med innkjøpet. Helt til jeg kom hjem og pakket ut bodyen, for da så jeg at jeg hadde kjøpt feil. For ut av pakken dro jeg en feminin body med sløyfe i halsen og store blonder på armene... Tror jeg må prøve å få byttet den, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 29. september 2008 #5749 Del Skrevet 29. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. september 2008 #5750 Del Skrevet 29. september 2008 Det er da ikke så nøye -junior er ikke gammel nok til å reagere uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. september 2008 #5751 Del Skrevet 29. september 2008 han blir sikkert skjønn med jenteklær da. koselig å gå tur sammen. ikke ofte mannfolket blir med her heller. men desto gøyere når det faktisk skjer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. september 2008 Forfatter #5752 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Ja, sånn går det når man ikke leser godt nok på pakka.. Det er da ikke så nøye -junior er ikke gammel nok til å reagere uansett Nei, ikke han. Men hva med oss da? Jeg tror pappan nærmest hadde gått av hengslene dersom jeg hadde beholdt bodyen og kledd Junior opp i den. Ballerina neste, liksom.. han blir sikkert skjønn med jenteklær da. koselig å gå tur sammen. ikke ofte mannfolket blir med her heller. men desto gøyere når det faktisk skjer da Ja, han hadde sikkert vært litt søt i den, men ikke i mer enn et par minutter tror jeg. Hva er det med de mannfolkene, egentlig? Men nå skal jeg være forsiktig med å klage mer på en liten stund, for nå ble han jo faktisk med på tur! Endret 30. september 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. september 2008 Forfatter #5753 Del Skrevet 30. september 2008 Morgen kl 04:50 i dag! Det er litt tidlig.. Men jeg fikk sovet en liten time mens Junior duppet i stad, og det hjalp. Nå dupper han igjen, men denne gangen sitter jeg bare og slapper av litt. Deilig det også. Jeg har ingen planer i dag. Det regner en del, så jeg tviler sterkt på at det blir noen trilletur. Det blir vel heller til å bade Junior og gjøre litt smått av husarbeid. Ingen spennende dag, med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. september 2008 Forfatter #5754 Del Skrevet 30. september 2008 Sånn, nå er Junior lagt for natta. Han ligger og skravler for seg selv inne på soverommet. Regner med det tar minst en halvtimes tid før han sovner. Pleier som regel det. Mannen er sen hjem fra jobb som vanlig. Men nå skal han opereres til torsdag og da får han iallfall en ukes sykemelding i forbindelse med den, så da blir han jo "tvunget" til å være hjemme en stund. I kveld har jeg ikke de store planene. Mannen vil se fotball når han kommer hjem, så jeg tenkte egentlig å ta et tak på badet. Junior sprutet oljete badevann overalt da han badet tidligere i dag, så det trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 30. september 2008 #5755 Del Skrevet 30. september 2008 Blir spennende å se utfallet av operasjonen da. Gruer han seg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. september 2008 Forfatter #5756 Del Skrevet 30. september 2008 Ja, forståelig nok gruer han seg. Det er ikke noen veldig stor greie, men det er aldri gøy med operasjoner. Det er jo en viss risiko med alt. Men det kommer til å gå veldig bra, altså. Og forhåpentligvis vil det føre til at han får det bedre etter at alt er overstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. september 2008 Forfatter #5757 Del Skrevet 30. september 2008 Junior har ikke gitt en lyd fra seg etter at han sovnet. Nesten litt merkelig. Håper det fortsetter og at vi får en rolig natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. september 2008 Forfatter #5758 Del Skrevet 30. september 2008 Det der skulle jeg visst ikke ha sagt. Han våknet kort tid etterpå. Men heldigvis var det nok å gi ham smokken og snu ham rundt på siden, så sovnet han igjen. Nå skal jeg snart legge meg. Kjenner jeg er trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. september 2008 Forfatter #5759 Del Skrevet 30. september 2008 Nei, nå er han jaggu våken igjen! Dette kan bli en fin natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 30. september 2008 #5760 Del Skrevet 30. september 2008 Åh, håper det har roet seg!! Tenner på vei? Uff ja, det er jo aldri morsomt å operere, men dette klarer han bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå