Gjest Spiss Skrevet 24. september 2008 #5721 Del Skrevet 24. september 2008 Kanskje det blir for mye for magen å jobbe med om natten? At det kunne vært fordelt ut over et par måltider i løpet av dagen? Okei, jeg beveger meg på tynn is nå, dette har jeg virkelig ikke peiling på! Men det er jo mange som ikke kan spise så mye før de skal legge seg, fordi de blir liggende våkne fordi mage/tarm jobber så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5722 Del Skrevet 24. september 2008 Ja, kanskje? Jeg har like lite peiling som deg, så jeg er på tynn is selv. Men han ligger jo ikke våken. Han sovner veldig fint på kvelden, og våkner jo ikke før mellom halv fire og fem. Etter litt mat sovner han jo igjen, selv om han sover veldig urolig. Det virker som han sover godt uansett, for han er jo helt uthvilt og i perlehumør når han våkner for godt. Det er heller mamma'n som ikke sover så bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5723 Del Skrevet 24. september 2008 Nei, nå skal jeg inn på soverommet og hente en liten tass som har vært våken i over et kvarter. Han har lagt og skravlet for seg selv, og kost seg riktig så godt. Men jeg tror det er rett før han mister tålmodigheten, for han er sikkert kjempesulten. Dermed henter jeg ham før han blir misfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5724 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) La meg bare si en ting: Sviskemosen han fikk i går fungerte som bare rakker'n! Endret 24. september 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. september 2008 #5725 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg føler vi nærmer oss et TMI-tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5726 Del Skrevet 24. september 2008 TMI?? :klø: *blond* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. september 2008 #5727 Del Skrevet 24. september 2008 Too Much Information Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5728 Del Skrevet 24. september 2008 Men jeg informerte ikke, bare antydet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. september 2008 #5729 Del Skrevet 24. september 2008 Det var derfor jeg sa vi nærmer oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5730 Del Skrevet 24. september 2008 Ja, da så! Men altså; jeg skal spare deg for detaljene. *snill og omtenksom* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 24. september 2008 #5731 Del Skrevet 24. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. september 2008 #5732 Del Skrevet 24. september 2008 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. september 2008 #5733 Del Skrevet 24. september 2008 Mens andre er veldig interesserte i hvordan man får "systemet i gang" Sviskemos-tipset notert! Ha en fin kveld, og sov godt i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 24. september 2008 #5734 Del Skrevet 24. september 2008 Hei Bippe Her er det jammen lenge siden jeg har vært. Håper alt står bra til her inne (jeg som var Gopia før) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. september 2008 Forfatter #5735 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Mens andre er veldig interesserte i hvordan man får "systemet i gang" Sviskemos-tipset notert! Ha en fin kveld, og sov godt i natt Godt noen synes Too Much Information er interessant! Men det er et godt tips ja, for det funker veldig bra. Jeg blander litt i grøten, og gir ham noen få teskjeer rent etterpå. Det virker som at han liker det veldig godt. Hei Bippe Her er det jammen lenge siden jeg har vært. Håper alt står bra til her inne (jeg som var Gopia før) Næmen! Det var da en uventet overraskelse! Jeg har lurt på hvor du ble av, så det var flott du kom tilbake! *ut på let etter ny dagbok* Endret 25. september 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. september 2008 Forfatter #5736 Del Skrevet 25. september 2008 Natta ble ikke så verst. Junior sov kjempebra frem til halv fem. Da våknet han og skulle ha mat. Så sov han ved siden av meg til kvart over syv. Han var ganske urolig på slutten, men det var jo uansett slett ikke verst at han sov såpass lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 25. september 2008 #5737 Del Skrevet 25. september 2008 *oppdatert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. september 2008 #5738 Del Skrevet 25. september 2008 Nei, for meg skal det MYE til før det blir "To much information" Så fint at sovinga går bra da. Sover han hele natta da, før han våkner kl 5? Det er jo kjempebra det. Legger du ham 8 eller noe da. Snart sover han nok enda lengre, så du slipper å ha ham i senga om morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5739 Del Skrevet 26. september 2008 *oppdatert* Velkommen hjem igjen! Nei, for meg skal det MYE til før det blir "To much information" Så fint at sovinga går bra da. Sover han hele natta da, før han våkner kl 5? Det er jo kjempebra det. Legger du ham 8 eller noe da. Snart sover han nok enda lengre, så du slipper å ha ham i senga om morgenen Han sover stort sett hele natta ja, før han våkner for mat. Men det er ofte at han er litt urolig i løpet av natta, slik at jeg må opp flere ganger for å gi ham smokken. Men heldigvis sovner han raskt igjen så snart den er på plass. I natt våknet han halv fem for å få mat. Så sov han helt til halv åtte (!) ved siden av meg etterpå. Og det gjorde godt for mor. Jeg håper vi slipper den samsovingen til slutt ja, selv om det er veldig koselig også. Men det går seg nok til i takt med opptrapping av grøt. I går fikk han forresten sin første fulle grøtporsjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 26. september 2008 #5740 Del Skrevet 26. september 2008 Så deilig å kunne sove litt ekstra!! God helg vennen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå