Catus Skrevet 20. september 2008 Forfatter #5701 Del Skrevet 20. september 2008 Den gule posen er jo helt fantastisk Ja, den er det! Men den er egentlig farlig god, for jeg klarer jo ikke å stoppe.. Jeg studerte den gule posen i butikken i dag og tenkte på deg Det er godt du husker på meg, men jeg er ikke helt sikker på om det er slik jeg har lyst til å bli minnet.. Hadde du en plan her eller? Her tror jeg du bare må gjøre som søstra di sier, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 20. september 2008 Forfatter #5702 Del Skrevet 20. september 2008 I dag skal jeg og Junior til byen. Vi skulle egentlig ha besøk av venninna mi og babyen, men vi tar en bytur sammen i stedet. Junior trenger litt ullklær, så det er egneltig like greit. Dessuten må jeg nesten se om jeg kan finne et antrekk han kan ha på seg på navnefesten. Hva kler man dem i da, tro? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 20. september 2008 #5703 Del Skrevet 20. september 2008 Pentøy? Og, jeg kan passe junior jeg, er ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 20. september 2008 Forfatter #5704 Del Skrevet 20. september 2008 Det var ikke ment sånn, altså! Barnevakt skal vi nok kunne skaffe dersom det skulle bli behov for det. Men hva er pentøy for en baby? :klø: Jaja, jeg finner vel ut av noe. Nå dupper Junior igjen, så nå skal jeg løpe i dusjen. Begynner nesten å få litt dårlig tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 20. september 2008 #5705 Del Skrevet 20. september 2008 Pentøy nei, det er ikke lett, men du finner nok noe skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 20. september 2008 Forfatter #5706 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg fant en fin skjorte og en tøff bukse, men jeg syntes det var litt dyrt. Så jeg kjøpte det ikke. Jeg har allerede en stripet skjorte liggende som jeg har arvet, men som jeg ikke har prøvd på Junior enda. Lurer på om den kan passe nå. Sammen med en tøff bukse kan det bli bra. Gidder ikke å kjøpe noe nytt dersom det ikke er nødvendig. Dessuten gulper han det sikkert ut etter kort tid uansett, så store deler av festdagen vil han sikkert bruke vanlige klær. *fornuftig* Jeg har forresten hatt en veldig koselig dag i dag. Jeg og venninne pluss babyer var først i byen, og deretter dro vi hjem til meg. Vi var sammen helt fra halv elleve til halv ni i kveld. Mennene våre var nemlig på guttetur til Sverige. De kom hjem med masse kjøtt, godteri og diverse. Så da har vi kost oss alle mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 20. september 2008 Forfatter #5707 Del Skrevet 20. september 2008 Junior har vært eksemplarisk i dag. Han var en engel mens vi var i byen. Han sov en del i vogna, men når han ikke sov lå han bare og tittet og smilte til meg. Han var snill som et lam da vi kom hjem også. Han smilte og var storfornøyd nesten hele tida. Grøten gikk som vanlig ned på høykant og han var blid som ei lerke etterpå. Han la seg uten protest både da han skulle duppe og da han skulle legge seg for natta. Han er bare så herlig! :rødme: Jeg håper bare på en rolig natt. Han var litt urolig i natt, så jeg sov ikke kjempegodt. Men men, det er en liten pris å betale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. september 2008 Forfatter #5708 Del Skrevet 21. september 2008 Morgen kl seks i dag. Men det var egentlig helt greit. Alt fra seks og utover er bra synes jeg. Har ingen planer i dag. Håper på å få tilbringe litt tid med mannen. Dette er siste fridagen hans frem til neste søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 21. september 2008 #5709 Del Skrevet 21. september 2008 Da får han værsågod holde seg hjemme og kose seg sammen med dere! Hilsen Spiss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. september 2008 Forfatter #5710 Del Skrevet 22. september 2008 ..og det gjorde han. Han var ikke helt i form da, så dagen og kvelden ble tilbrakt i sofaen. Men han var iallfall hjemme hos oss. I dag er jeg trøtt og energiløs kjenner jeg. Tenkte å ta Junior med på trilletur etterpå. Det er jo tross alt fint vær! Må bare samle litt krefter først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 22. september 2008 #5711 Del Skrevet 22. september 2008 Jaja, dere fikk i alle fall vært sammen litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. september 2008 Forfatter #5712 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Ja, vi gjorde det. Mannen fikk lekt og herjet en del med Junior i går kveld også. De var så søte. Natta har vært nokså grei. Jeg hadde nok forventet at Junior skulle sove litt bedre, for han fikk MYE mat før leggetid i går. Først ammet jeg ham, så fikk han grøt og fruktpure, så 60 ml melk fra flaske samt enda en liten runde med amming. Jeg regnet med at han skulle sove lenge før han våknet for mer mat. Han pleier jo å våkne rundt kl fem, men i natt våknet han kl tre og var lys våken. Da fikk han mat og sov ved siden av meg til halv syv. Det er helt flott det altså, men jeg hadde håpet han skulle sove i ett til kl seks eller noe sånt. *optimist* Lurer på om jeg snart kan gi ham full grøtporsjon på kvelden. Han fikk 9 teskjeer pulver i går, samt melk og fruktpure. Tror magen hans klarer å håndtere det nå. Store gutten min! Endret 23. september 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 23. september 2008 #5713 Del Skrevet 23. september 2008 Gir du bare grøt om kvelden, eller gir du to porsjoner nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. september 2008 Forfatter #5714 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg gir bare om kvelden forløpig. Jeg begynte rett på det jeg; tenkte ikke på at det ville vært bedre å starte med formiddagsgrøt. Men han har jo tålt det kjempebra, og han er vill etter mer så ingen skade skjedd. Nå har vi nettopp vært på trilletur. Det er jo så fantastisk flott vær i dag! Sola skinner fra skyfri himmel og det er bare deilig altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. september 2008 Forfatter #5715 Del Skrevet 23. september 2008 Nei, nå er det en som ikke vil ligge på golvet lenger. Får vel ta ham opp. Ingen tvil om hvem som er sjefen i huset nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 23. september 2008 #5716 Del Skrevet 23. september 2008 Har du mistet sjefsposisjonen altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. september 2008 Forfatter #5717 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg har vel strengt tatt aldri innehatt sjefsposisjonen i huset her... Nå har Junior blitt god og mett. 10 teskjeer grøtpulver, sviskemos for å sette i gang magen hans, fruktpuré, 70 ml melk fra flaske samt amming til slutt. Håper han sover bra i natt. Tror jeg går over på full grøtporsjon innen en dag eller to. Jeg tror han er klar for det nå. Han gapte og gapte da vi holdt på med grøten i stad iallfall, og jeg tror han kunne spist mer enn det han fikk. Nå holder jeg på å koke grøt til meg selv. Ikke gourmetmat akkurat, men vi har så mye melk jeg må bruke opp. Mannen er ikke så glad i grøt, men han blir sen fra jobb i dag så det er uansett ikke sikkert det blir noe middag på ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 23. september 2008 #5718 Del Skrevet 23. september 2008 Ser ut som om han får en god dose kveldsmat i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. september 2008 Forfatter #5719 Del Skrevet 23. september 2008 Ja, han gjorde det. Satser på at det er nok til at han ikke våkner kl tre i natt, iallfall. Da har jeg spist risgrøt og er god og mett selv også. Mannen har ikke kommet hjem fra jobb enda. Jeg visste han skulle bli sen, men ikke SÅ sen. Jaja, han er vel rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5720 Del Skrevet 24. september 2008 I dag er jeg trøtt! Litt min egen feil men mest Juniors "feil." Jeg la meg nok litt for sent, da jeg satt oppe litt med mannen før jeg hoppet i seng. Han kom hjem så sent fra jobb i går, og han trengte hjelp til noe småtteri før vi la oss. Jeg tror klokka var kvart over elleve da jeg var i seng, og det er litt for sent for meg for tiden. Junior sov bra frem til kl halv fire. Da våknet han og var lys våken. Han fikk mat, men var veldig urolig mens han spiste. Det tok en stund før han klarte å sovne ved siden av meg etter maten. Og da han først sovnet, sov han veldig urolig. Han klynket, sukket, sparket og vred på seg slik at jeg ikke fikk sove stort. Synes det er så rart at Junior sover mindre de dagene han har spist ekstra godt til kveldsmat. Var det ikke meningen at det skulle være andre veien da? :klø: Nesten så jeg er redd for å gi ham full porsjon grøt, for da ender det vel med at jeg må stå opp med ham kl to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå