Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Så kjipt med overtid da, men, han er jo ikke alene om det. Bare han husker å ta seg litt fri innimellom og sove litt lengre enn ellers ;)

Elgjakt ja, det er like morsomt hvert år :roll:

Ja, han skal prøve å ta seg litt fri denne uka. Men han er ikke sikker på om han får det til enda.. :sukk:

Han har faktisk sovet inne på barnerommet den siste uka, bare for å få seg litt ekstra søvn. Han trenger det, og Junior har jo vært så urolig.

Reklame hjelper. ;)

Ja, man må nesten reklamere litt for meg for tida. Jeg har ikke tid til å sitte og utforske forumet lenger, slik jeg kunne før. Junior er litt av en tidstyv! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Får håpe han får tatt seg litt fri da, det er ikke så dumt ;) Men det er jo bra at han tar litt hensyn til søvnbehovet og flytter ut fra soverommet noen dager :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært så frysen i dag. Så nå laget jeg meg rett og slett en varm kopp kakao. Det er lenge siden jeg har kost meg med det. Høsten bringer med seg noen få lyspunkt likevel. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den inneholder Smash, stratos-ku, melkeplett, bamsemums og festkaramell. Husker det utenatt fordi jeg studerte den så godt.. :ler:

Edit: mekleplett hørtes ikke så godt ut.. :fnise:

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokoladesuget er der fortsatt. ;)

:arwen:

Åja, det forsvinner aldri! Hormoner eller ei! :fnise:

Åja, den hadde søs kjøpt på lørdag, og hun var knallfornøyd! Jeg for min del vil helst ha den med hobby og bananer i :sjarmor:

Hobby og banan er også godt, mentror den posen har noen andre biter jeg ikke er så glad i. Husker ikke helt..

Åh, men jeg har lyst på sjokolade uansett nå jeg!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...