Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, bokstavelig talt! Er dere ikke interessert? :fnise:

Nå har vi hatt kveldens grøtmåltid. Prøvde skikkelig grøtkonsistens denne gangen, og det falt jaggu i smak. Junior knekte koden nesten med en gang, og gapte raskt etter mer. Flinke gutten min! :hjerte:

Han likte det tydeligvis veldig godt og var i strålende humør! Tror han kunne spist mye mer enn den teskjeen (en teskje grøtpulver, men flere teskjeer grøt) han spiste. Men jeg torte ikke å gi ham mer for denne gangen. Øker heller litt etter litt. Er redd for å gi magen hans sjokk.

Men nå vet jeg iallfall at han liker det! Og jeg gleder meg litt til jeg kan gi ham mer i morra. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får håpe det. :)

Men natta ble egentlig ikke så gal denne gangen heller. Måtte jo som vanlig gi ham smokken noen ganger, og han skulle opp kl fem for mat. Så sov han videre ved siden av meg helt til kvart over syv. Ikke verst det, altså.

Det har i grunnen blitt en dårlig vane fra min side å la ham sovne hos meg på morrasida. Det gjør jeg for å få sove litt til selv. Dersom jeg tar ham opp for å rape og deretter legger ham i sin egen seng sovner han ikke igjen, og dermed må jeg stå opp kl fem. Jeg synes det er litt tidlig, så dermed har jeg fått den dårlige vanen med å la ham ligge. *lat* :sjenert:

Jeg må nok snu på det snart, men avventer litt til for å se om grøten hjelper på urolighetene hans om natta. Det kan jo hende at det bedrer seg av seg selv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så dumt jeg da, bedre det enn å la han ligge der fra kvelden av. Den morravåkningen vil jo forsvinne etterhvert og da forsvinner jo morgenbesøket helt av seg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har rett i det! Jeg føler jo det er en veldig "enkel løsning" å la han ligge ved siden av meg, men jeg har jo ikke tenkt at han skal gjøre det for alltid. Håper jo at det går seg til av seg selv, ja. :)

Junior fikk prøve vann i tutekopp for første gang i dag. Jeg tror han ble litt sjokkert de første gangene, for han forventet ikke at det skulle komme noe ut av det jeg puttet i munnen hans. Dessuten kom det litt for mye ut på en gang, så han har hostet en del og satt litt i halsen. Men han likte heldigvis vannet, og han gaper etter mer når han ser koppen nærmer seg. :smilbla:

Nå er lillemann lagt for en liten dupp igjen, og nå tror jeg jaggu han sovnet. Da skal jeg utnytte det og ta meg en god dusj. Det er sårt tiltrengt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg tror det vil bli tøft å legge Junior i kveld. Han nekta å ta den siste tiltrengte duppen sin. Han bare lå i senga og hylskrek, og jeg måtte til slutt ta ham opp igjen. Det betyr jo at han kommer til å bli overtrøtt nå, og det vil sikkert bli et rabalder når han skal legges for natta.

Men hva skal man gjøre da; kan jo ikke tvinge ungen til å sove heller..

Så jeg får bare ta det som kommer. Jeg er nå iallfall forberedt. ;)

Grøtmåltidet gikk kjempebra i dag også. Han koste seg, og ville helst ha enda mer når det var tomt. Han fikk to teskjeer i dag, men jeg tror nesten jeg kan øke opp til fire i morra. Han elsker det jo! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skryte litt*

Grøt er godt!

En smørblid grøtgutt!

Bildene blir fjernet om en liten stund.

*fjernet nå*

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere!

Men nå må jeg snart prøve å legge dette sjarmtrollet. Tviler på at det blir en særlig sjarmerende seanse.. :fnise:

Må nok bare hoppe i det nå. Jeg har iallfall fått spist litt selv, så nå har jeg ladet energibatteriet og er klar for kamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sovner nok snart skal du se, det lille gullet! :Nikke:

Mannen da? På jobb?

Mannen her måtte på møte, det er sånn det er på denne tiden av året, de må jo planlegge hvordan de skal drepe denne elgen... :roll:

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det var da en søt guttetass. :)

Magen hans tåler nok grøt, sjokket kommer når mor skal bytte *grøtbleier*. ;)

Tusen takk! :smilbla:

Grøtbleier skal jeg nok takle! Jeg har hatt sommerjobber på sykehjem i min tid og har dermed skiftet bleier på gamle folk. Tror ikke grøtbleier fra min egen baby blir noe verre enn det. ;)

Han sovner nok snart skal du se, det lille gullet! :Nikke:

Mannen da? På jobb?

Mannen her måtte på møte, det er sånn det er på denne tiden av året, de må jo planlegge hvordan de skal drepe denne elgen... :roll:

:legrine:

Ja, heldigvis sovnet han til slutt. Det tok en halvtime med hyling før han ga opp. Jeg måtte til slutt stå og stryke ham med fingeren min, fra panna hans og nedover nesa. Da måtte han lukke øynene, og han fant vel ut til slutt at det var godt å ha dem lukket.

Fem minutter etter han hadde sovnet ringte det på døra, og hjertet mitt stoppet nesten. Var så redd for at han skulle våkne igjen. Men det gjorde han heldigvis ikke.

Mannen er fortsatt på jobb. Han måtte på et møte. Ikke noen bombe at han jobber overtid.. :(

Ja, så det er elgjakt igjensnart? Stakkars elgen.. ;)

Skal du snart komme og skravle i min bok eller?

:fnise:

Åh, har du fått deg bok igjen?

Jeg får ikke med meg sånt for tida jeg. Så vidt jeg har tid til å skravle i min egen bok.

*ut for å finne boka til spiss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt med overtid da, men, han er jo ikke alene om det. Bare han husker å ta seg litt fri innimellom og sove litt lengre enn ellers ;)

Elgjakt ja, det er like morsomt hvert år :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...