Catus Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5561 Del Skrevet 4. september 2008 Ja, vi får håpe det! Jeg har ikke vært på trilletur i dag. Det har faktisk vært lange perioder med oppholdsvær, og sola har til og med tittet frem noen minutter. Men jeg føler meg ikke helt på topp i dag, så da droppet jeg å gå tur. Jeg føler meg helt energiløs, orker ikke stort. Har badet Junior, vasket klær og ryddet kjøkken, men mer orker jeg ikke å gjøre. Håper energien kommer tilbake i morra, for da skal jeg jo reise for å treffe venninna mi og babyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. september 2008 Forfatter #5562 Del Skrevet 7. september 2008 Sånn, da sover både Junior og mannen. Jeg skal snart samme veien, må bare vente på at oppvaskmaskinen blir ferdig. Ikke lenge igjen. På fredag var jeg og Junior i nabobyen og traff venninna mi og babyen hennes. Det var kjempekoselig! Vi tok først en liten tur i byen. Der kjøpte jeg regnkåpe (så nå er jeg klar for høstregnet). Vi var også innom en butikk som selger bæretøy. Jeg og Junior fikk prøvd den bæreselen jeg har så lyst på (Beco), og den var genial! Jeg kjente nesten ikke at jeg hadde Junior på magen. Den var mye mer behagelig enn det elastiske sjalet jeg har, og Junior satt veldig godt. Så jeg skal ha en sånn. Venninna mi prøvde også, men babyen hennes var ikke helt fortrolig med den. Tror han var litt for sulten til at han hadde tålmodighet til sånt akkurat da. Han er av den utålmodige typen; helt ulik Junior. Vi fikk forresten invitasjon til bæretreff i butikken der, og det sa vi ja til. Greit å kunne få prøve litt forskjelig bæretøy for å finne det som passer best (jeg tror jeg har bestemt meg alt, men kjekt å kikke litt på alternativer likevel). Det blir i løpet av måneden. Lørdagen var ikke så spennende. Jeg brukte dagen til å slappe av, samt litt rydding , klesvask og slike ting. På kvelden koste jeg og mannen oss med hjemmelaget lasagne. I dag har vi vært i hjembyen min og feiret 11-års dag til niesa vår. Hun blir jammen stor nå! Skikkelig pre-tenåring! Vi kom hjem igjan litt sent, så leggetida til Junior gikk litt i vasken. Men nå sover han iallfall dypt, med smokken i munnen, sjiraffen sin i armene og kluten rundt hodet. Håper han sover litt lenger imorra da, men det spørs nok om det ikke blir med håpinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5563 Del Skrevet 8. september 2008 Junior er 5 måneder i dag! :dåne: Hvordan ble han så stor så fort? Nå har han dagens første dupp. Han sov godt i natt, men jeg måtte opp noen ganger for å gi ham smokken. Dessuten våknet jeg kl halv fire og fikk bare ikke sove igjen. Junior sov, men jeg bare lå og vred meg. Lå og tenkte på alle mulige ting. Jeg sovnet ikke før klokka var fem. Så våknet Junior kl seks og skulle ha mat. Heldigvis sovnet han ved siden av meg igjen, så jeg fikk også sove litt til. Han våknet for morgen kl syv. Virkelig overkommelig det. Jeg har ikke så store planer for dagen. Junior skal bade og jeg skal støvsuge 2.etasje, rydde på kjøkkenet og vaske klær. Må vel finne ut av hva jeg skal lage til middag også. Dessuten skal jeg spise kake. Mamma sendte med oss både eplekake og sjokoladekake i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. september 2008 #5564 Del Skrevet 8. september 2008 Hørte jeg kake? 5 måneder? :dåne: *er overbevist om at tiden går mye langsommere for de av oss som ikke har barn...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. september 2008 #5565 Del Skrevet 8. september 2008 Gratulerer til Junior som er fem måneder i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 8. september 2008 #5566 Del Skrevet 8. september 2008 Oi oi.. 5 mnd allerede!!? :dåne: Hurra for den lille store 5mnd gamle gutten Snart 1 år jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5567 Del Skrevet 9. september 2008 Du hørte kake ja, Daria! Og de var knallgode! Takk for gratulasjoner til Junior! Ja, tenk at han har blitt så stor allerede! Var det ikke forrige måned vi kom hjem fra sykehuset da? :klø: I dag skal vi på helsestasjonen for 5 mnds kontroll. Junir skal ha vaksine; ett stikk i hvert lår. Det er ikke mye morro, så jeg gruer meg litt. Men det går jo alltid over da, må bare tåle litt skrik en liten stund. Håper bare at Junior viser seg frem i dag, slik at helsesøster får se hvor flink han har blitt til å ligge på magen og rulle den ene veien. Men det spørs, han blir jo alltid så sint når han er der.. Jeg tenkte å spasere både til og fra helsestasjonen i dag. Det blir litt av en trimtur, men jeg trenger det. Har spist alt for mye godis i det siste. Har lagt på meg, og det liker vi ikke.. Så da er det ut på tur! Nå har jeg jo regnkåpe også, så vi er klare for all slags vær vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 9. september 2008 #5568 Del Skrevet 9. september 2008 Gratulerer med 5mnd i går Du fikk "insideinformation" forsto jeg, er hjemme igjen nå, så får vi se hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5569 Del Skrevet 9. september 2008 Ja, det var en viss søster som ga meg beskjed. Hun var redd jeg skulle lure på hvor du ble av. Snill og omtenksom søster du har, altså! Regner forresten med at det var deilig å komme hjem? Håper formen er så bra som den kan. Nå har vi også kommet hjem, fra helsestasjonen. Og Junior var så flink i dag! Han smilte som ei sol da han ble veid og målt. Han som ellers pleier å være så muggen under den seansen. Og jaggu smilte han ikke til helsesøster også, samt viste at han er flink på magen. Rulinga fikk vi ikke se, men jeg fortalte iallfall stolt at han gjør det. Da han ble stukket, grein han kun bittelitt. Han var ferdig etter få sekunder. Han var altså eksemparisk i dag! jeg er sliten nå, etter å ha spasert LANGT i dag. Først en tur på litt over en time, så en tur på nesten halvannen time. Har fått trimmet godt ja! Har vel forhånds-forbrent de kaloriene jeg kommer til å spise i kveld. Kaka til mamma er nemlig ikke borte enda. Men den forsvinner nok snart ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5570 Del Skrevet 9. september 2008 Juniors nye mål er forresten: Vekt: 7170 gram Lengde: 67cm Hodeomkrets: 42,5 cm En flott gutt, med andre ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 9. september 2008 #5571 Del Skrevet 9. september 2008 Rulinga fikk vi ikke se, men jeg fortalte iallfall stolt at han gjør det. Junior ruler helsestasjonen.. Stor fin gutt ja og så flink å få sprøyte da!! Og det er jo godt, for det gjør så vondt for oss mødre når de blir leie og gråter etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5572 Del Skrevet 9. september 2008 Ruler ja.. Det var jo en såpass søt skrivefeil at jeg bare lar den stå. Junior var kjempeflink i dag ja! Jeg ble rent imponert over ham. Tror helsesøster fikk et litt annet inntrykk av ham i dag enn hun pleier. Han er jo alltid så sint og irritert når han er hos henne, uansett om han blir stukket eller ikke. Skjønner ikke helt det der, for han er jo en engel hele tiden ellers. Jaja.. Han er forresten lagt for natta nå. Han var kjempetrøtt på slutten, og han sovnet på 10 minutter. Ikke verst! Håper bare det blir en rolig natt. Vet jo ikke helt hvordan han reagerer på vaksinen. Det gikk bra sist, men det trenger jo ikke å bli på samme måte nå. *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5573 Del Skrevet 9. september 2008 I kveld sendte jeg forresten påmeldingen til navnefest, så nå er det sannsynligvis i boks! Det blir 11.oktober. Har aldri vært på en navnefest før, så vi vet ikke helt sikkert hva vi går til. Men har hørt av andre at det er en fin seremoni. Siden Junior uansett ikke skal døpes, synes jeg det er litt fint å kunne arrangere en annen markering for ham. Har ikke planlagt noe stort, men det blir nok middag og kake her hjemme etter seremonien. Vi har heldigvis en "uformell og enkel" familie, slik at vi ikke kommer til å planlegge taler og slikt. Det blir bare en hyggelig sammenkomst. Kan bli bra det! Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 9. september 2008 #5574 Del Skrevet 9. september 2008 Det går sikkert bra Så fine mål han har, og jeg er SÅ glad for å se at hodet har vokst siden forrige(eller var det gangen før der) måling... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5575 Del Skrevet 9. september 2008 Ja, ikke sant? Da var det jo kun 4,1 cm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5576 Del Skrevet 9. september 2008 Herreli, jeg hadde misforstått prisen på navnefesten! Jeg trodde det var 750 kr, men det var visst for medlemmer. Vi må betale 2000 kr! Det bør bli en bra seremoni til den blodprisen! Jaja, for sent å angre nå. Godt jeg hadde spart litt penger til dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. september 2008 #5577 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) 2000 for seremonien? Det synes jeg var dyrt... Endret 9. september 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5578 Del Skrevet 9. september 2008 Ja, det synes jeg også! Derfor fikk jeg totalt hakeslepp da jeg fant ut av det. Men det er noe jeg har veldig lyst til at vi er med på, så jeg avmelder oss ikke pga prisen. Selv om det nesten fristet litt sånn med en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 9. september 2008 #5579 Del Skrevet 9. september 2008 For en pris!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 9. september 2008 #5580 Del Skrevet 9. september 2008 Ja, ikke sant? Da var det jo kun 4,1 cm! 4,1cm faktisk!!!! :dåne: Jammen godt det har vokst da jaa.. Herreli, jeg hadde misforstått prisen på navnefesten! Jeg trodde det var 750 kr, men det var visst for medlemmer. Vi må betale 2000 kr! Det bør bli en bra seremoni til den blodprisen! Jaja, for sent å angre nå. Godt jeg hadde spart litt penger til dette.. eeh... 2000? For en navnefest?? Den var i drygeste laget gitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå