Daria Skrevet 8. juli 2008 #5402 Skrevet 8. juli 2008 Dersom været blir greit, kommer mamma på besøk i morra. Hun blir nok et par netter. Og dermed har jeg planene klare for i dag; husarbeid.. Mammabesøk = rydding og vasking hos deg også? Jeg får Skravla-besøk i helgen, det krever også litt husarbeide. Tømme sofaen for veskene, jakkene, sjalene, pochoene og brødformene(!) som har samlet seg der den siste tiden, for eksempel... Junior er 3 måneder i dag! :dåne: Går tiden fort for deg?
Gjest vimse Skrevet 8. juli 2008 #5403 Skrevet 8. juli 2008 *har alltid ryddig og rent hus* Gratulerer junior med 3 mnd i dag!
Skravla Skrevet 8. juli 2008 #5404 Skrevet 8. juli 2008 Mammabesøk = rydding og vasking hos deg også? Jeg får Skravla-besøk i helgen, det krever også litt husarbeide. Tømme sofaen for veskene, jakkene, sjalene, pochoene og brødformene(!) som har samlet seg der den siste tiden, for eksempel... Går tiden fort for deg?
Skravla Skrevet 8. juli 2008 #5405 Skrevet 8. juli 2008 *har alltid ryddig og rent hus* Gratulerer junior med 3 mnd i dag! Lukter løgn lange veier.
Daria Skrevet 8. juli 2008 #5406 Skrevet 8. juli 2008 Hva er du overrasket over -at jeg har brødformer eller at de ligger og slenger i sofaen?
Skravla Skrevet 8. juli 2008 #5407 Skrevet 8. juli 2008 Hva er du overrasket over -at jeg har brødformer eller at de ligger og slenger i sofaen? Mest det siste. Skjønte ikke helt hva de har i sofaen å gjøre. Men du har jo kjøkkenet i stuen så.......
Daria Skrevet 8. juli 2008 #5408 Skrevet 8. juli 2008 Jeg kjøpte dem -og diverse annet -onsdag, og dumpet handlenettet i sofaen da jeg kom hjen. Så skulle jeg ha noe som også lå i nettet -ergo tømte jeg det i sofaen, for så å dra på tur før jeg fikk somlet meg til å rydde dem bort
Catus Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5409 Skrevet 8. juli 2008 Mammabesøk = rydding og vasking hos deg også? Går tiden fort for deg? Mammabesøk betyr husarbeid ja. Liker ikke å presentere et hus som ikke ser ut.. Men Junior lot meg ikke få lov til å gjøre alt det jeg hadde tenkt i dag, så det må bare bli litt sånn halvveis. Godt mamma ikke er så nøye på det. Og ja; tiden går veldig fort for meg. Skulle faktisk ønske den gikk litt senere.. *har alltid ryddig og rent hus* Gratulerer junior med 3 mnd i dag! Ja, det er jo ikke langt unna at du alltid har rent hus. Unntatt når hundene drar med seg masse sand inn. Takk for gratulasjon! :-D Jeg skjønner ikke at han har blitt så stor allerede!
Catus Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5410 Skrevet 8. juli 2008 Jeg kjøpte dem -og diverse annet -onsdag, og dumpet handlenettet i sofaen da jeg kom hjen. Så skulle jeg ha noe som også lå i nettet -ergo tømte jeg det i sofaen, for så å dra på tur før jeg fikk somlet meg til å rydde dem bort Det var godt du oppklarte det, for jeg reagerte også på at du hadde brødformer i sofaen..
Sense Skrevet 8. juli 2008 #5411 Skrevet 8. juli 2008 Innom og titter litt.. Kjører forbi deg på fredag, hører du vill tuting, er det bare meg.. Kos deg masse med Junior og mannen og mammsen... Ja.. Og grattis med 3 mnd Det går fort!!! Eldstejenta blir 9 år i morgen... (i dag) :dåne: Skulle ønske de var småe litt lengre!!! Jaja.. Jeg må sove nå.. Før skravla slår seg helt løs her
Skravla Skrevet 8. juli 2008 #5412 Skrevet 8. juli 2008 Innom og titter litt.. Kjører forbi deg på fredag, hører du vill tuting, er det bare meg.. Kos deg masse med Junior og mannen og mammsen... Ja.. Og grattis med 3 mnd Det går fort!!! Eldstejenta blir 9 år i morgen... (i dag) :dåne: Skulle ønske de var småe litt lengre!!! Jaja.. Jeg må sove nå.. Før skravla slår seg helt løs her Hun skal også legge seg nå.
Daria Skrevet 8. juli 2008 #5413 Skrevet 8. juli 2008 Det var godt du oppklarte det, for jeg reagerte også på at du hadde brødformer i sofaen.. Jeg føler at husmor-ryktet mitt begynner å bli frynsete...
Catus Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #5414 Skrevet 14. juli 2008 (endret) ------ Her er jeg tilbake igjen, etter et lite opphold. Har hatt mamma på besøk noen dager, og da blir det liten tid til KG-skravling. Eller; jeg kunne sikkert dersom jeg hadde villet, men det er vel muligens litt frekt å prioritere sånt når man har besøk. Det var veldig koselig å ha mamma her. Det tok litt tid før Junior tødde opp skikkelig (han er skeptisk til fremmede nå), men etter hvert var det veldig stas med mormor som forguder ham. Mye oppmerksomhet er jo alfa og omega for ham! Vi var i byen en dag, koste oss og spiste god mat. Mamma hjalp meg også med litt husarbeid. Det er ikke bare-bare å få tid til det mens jeg er hjemme alene med Junior, og mannen jobber så mye at han heller ikke får gjort noe hjemme. Ellers har Junior blitt stor gutt nå, og har flyttet over fra kurven til sprinkelsenga. Det gikk smertefritt, og jeg tror han koser seg i den store senga. Nå ligger han og koser seg under babygymmen. Jeg må nok utnytte det og spise før han blir utålmodig.. Endret 14. juli 2008 av Bippe
Catus Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #5415 Skrevet 17. juli 2008 Hmm, jeg har visst ikke så mye å fortelle for tiden. Har vel gått litt i dvale, og dagene mine blir nokså like. Det blir mye Junior i løpet av dagen, men jeg koser meg fortsatt veldig masse med ham! I dag har vi vært uten strøm i 6 timer, da de hadde vedlikehold på transformatoren eller noe sånt. Jeg og Junior tok oss like godt en lang trilletur, for det var jo lite å finne på hjemme. Eller; jeg kunne sikkert funnet på ett eller annet lurt, men en trilletur virket mer fristende. Det var ikke så fantastisk flott vær i dag, men så lenge det ikke regner skal jeg være fornøyd jeg altså.
Gjest vimse Skrevet 17. juli 2008 #5416 Skrevet 17. juli 2008 Er ikke det litt av poenget med svangerskapspermisjon da, at man skal kose seg? :-D
Catus Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5417 Skrevet 18. juli 2008 Jo, er det ikke det? Jeg koser meg i stor skala! :-D
Catus Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5418 Skrevet 18. juli 2008 Det skal bli spennende å se hvordan Junior blir i magen i dag. Jeg spiste en pastasaus i går kveld, og jeg vet den inneholdt litt løkbiter. Jeg har holdt meg unna alt med løk hittil, men de sier jo at barna fra 3 mnd's alder blir mer robuste i magen og tåler mer. Han er jo litt sensitiv fra før da, så jeg torte ikke spise så mye. Han sliter ofte med magevondt hver gang han skal på do, og han har også mye luftplager. Men vi får nå se hvordan det går. Jeg må jo prøve meg frem nå etterhvert uansett og jeg saaaavner virkelig løk!!
Sense Skrevet 21. juli 2008 #5419 Skrevet 21. juli 2008 Tuuuusen takk for det nydelige takke kortet!!! Han er like skjønn som alltid.. Og for et herlig smiiiil :rødme: Ser han er lik pappen sin Jentene la beslag på kortet med en gang jeg la det fra meg og nektet å gi det fra seg.. De syntes og han var herlig, og så måtte jeg fortelle sånn sirka halve livshistorien om hvordan jeg kjente han (deg) og hvor dere bor osv osv. Håper du har et like flott vær som vi har her
Gjest vimse Skrevet 21. juli 2008 #5420 Skrevet 21. juli 2008 Tusen takk for bilde, så herlig han er altså! Han var jo så fersk sist jeg så han, ser at jeg må ta meg en tur snart igjen!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå