Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Jeg får se han da, men det hadde vært litt koselig å ha en fredag eller lørdagskveld og funnet på noe sammen ;)

*vimse på let etter spennende spill*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bippemannen var faktisk hjemme i hele går kveld. Men vi hadde besøk av bestekompisen hans, så det hadde kanskje noe med det å gjøre? :ler:

Jeg bakte forresten sjokolademuffins i går, det er lenge siden! Men tror ikke mannfolka var så sultne, de spiste bare en hver.

Jeg spiste to! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolademuffins er SÅ godt! Har du smakt de ferdigmuffinsene, aunt mabels? De er ganske store, og fåes med forskjellig smak, de med sjokolade OG sjokoladebiter er SÅ gode :sikle:

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg har smakt dem. Men jeg kan i grunnen styre min begeistring for dem. Synes de er litt for tunge og "kunstige".. :sjenert:

Men godt du liker dem da! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, de smaker litt kunstig, men av og til synes jeg det er digg å kjenne e-stoffene vrimle i munnen :ler:

Kaffe ja, om et par timer klager vel mannen på at han har hodeverk, så kanskje han også burde ha litt av det...

Jobber din i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er på jobb. Kjipt for ham, men kanskje like greit. Jeg er så trøtt at det sikkert ikke hadde vært så mye selskap i meg.. :ler:

*spiser frokost og drikker kaffe, og håper det hjelper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig gjøre litt husarbeid i dag, og jeg hadde til og med planer om å bake brød (:overrasket:). Hadde liksom ånden over meg i går, da jeg bakte muffins. Men den er ikke like frisk og rask i dag, så det spørs om det blir noe av.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Bippe!

Beklager at du ikke fikk vært med hos Liljen igår...

Godt å høre at det er flere enn meg som har store planer for helgen, og når den kommer, så blir man helg giddalaus. Huset her ser helt bombet ut, men jeg tror faktisk jeg kan leve med det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmm. Muffins er namnam. Fikk lyst til å bake noe i dag jeg også. Boller kanskje. Kanelboller.

Ikke ha dårlig samvittighet for husarbeidet. Vi tror alltid at det er så mye bedre hos andre, men det er det ikke. (Tror jeg da... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei IKKE ha dårlig samvittighet for husarbeid altså!! :ler:

Jeg er også inne på kaffikopp nr en million minst!! Er skikkelig trøtteogikkegiddeågjørenoenting være i dag altså :ler:

Tusen takk for all støtte i dagboken min. Setter stor pris på det altså..

Og neste gang må du være med i party altså!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er fortsatt trøtt jeg.. :Gjesp:

Mannen tar seg en liten dupp nå. Jeg prøvde jeg også. Klarte så vidt å sovne, før jeg våkna igjen. Så klarte jeg ikke å sovne på nytt på grunn av at jeg bare tenkte på hva jeg må huske å gjøre på jobb til mandag. :forvirret:

Det var ikke noe gøy, så dermed setter jeg meg ved PCn i stedet. Venter på at mannen skal våkne til liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ha dårlig samvittighet for husarbeidet. Vi tror alltid at det er så mye bedre hos andre, men det er det ikke. (Tror jeg da...  :sjenert: )

Godt poeng! :)

Det er vel bare det at folk flest tar i et tak når de venter besøk. Og det er ikke så ofte jeg dukker opp hos folk uten å ha avtalt det på forhånd. Derfor ser det alltid ryddig og fint ut hos folk. Spørs om det ikke ser litt bomba ut hos alle og en hver innomellom, når man bare ikke venter besøk.

Jeg velger iallfall å tro det! :ler:

Jeg er også inne på kaffikopp nr en million minst!! Er skikkelig trøtteogikkegiddeågjørenoenting være i dag altså  :ler:

Tusen takk for all støtte i dagboken min. Setter stor pris på det altså..

Og neste gang må du være med i party altså!!

Godt det ikke bare er meg som har en gidder-ikke-gjøre-noe-dag i dag!

Og det skulle jo bare mangle at jeg ikke støtter deg i boka di. Det er ikke hver dag (heldigvis for det) man mister en man er glad i, selv om det "bare" er et dyr.. :klem:

Og neste gang vil jeg være med på party ja. Hvis dere ikke går igjen før jeg kommer.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...