Petra Prøvedokke Skrevet 22. november 2006 #501 Del Skrevet 22. november 2006 jeg har også lyst på sjokolade!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. november 2006 Forfatter #502 Del Skrevet 22. november 2006 Liljen: Jeg er klar for å tilbes! Ellers kan du skifte tittel ved å sende PM til Mette eller Marianne. Da fikser de det for deg i en fei! Petra: Jo takk, alt er bra med meg i dag. Sitter her og sliter med kramper i tåa, det er det eneste. Det er så utrolig vondt! Og jeg gleder meg forresten også til å få litt lys i vinduene. Det blir bra! Smile: Jeg har det fint! Dere blir ikke nedprioritert, men mannen hadde tatt med seg PC'en på jobb i dag, så da ble det ikke noe KG på meg da jeg kom hjem. Så enkel var DEN forklaringen! Eeyore: Utpressing!! Den må jeg sannelig tenke litt over. Vet ikke om jeg kan unnvære sjokoladen min... Vannmelon: Ja, DET må bare bli bra! Her blir det heller ikke noe julepynting, men litt advent skal det nok bli ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. november 2006 Forfatter #503 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) jeg har også lyst på sjokolade!! ← Dakar.. Jeg vet hvordan du har det.. Endret 22. november 2006 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 22. november 2006 #504 Del Skrevet 22. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. november 2006 #505 Del Skrevet 23. november 2006 Sjokolade står høyt i kurs og er nesten mer verdt enn gullpenger her skjønner jeg Vet hvor frustrerende det er når man er KG-avhengig og laptoen er på tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. november 2006 #506 Del Skrevet 23. november 2006 Man får da gullpenger med sjokolade i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. november 2006 Forfatter #507 Del Skrevet 23. november 2006 ← Takk snuppa! Sjokolade står høyt i kurs og er nesten mer verdt enn gullpenger her skjønner jeg Vet hvor frustrerende det er når man er KG-avhengig og laptoen er på tur... ← Sjokolade str veldig høyt i kurs ja. Akkurat nå sitter jeg og spiser på en sjokolade jeg egentlig ikke synes er spesielt god. Men suget overtok kontrollen.. Og tror du ikke laptopen var på tur i dag igjen! Man får da gullpenger med sjokolade i... ← To fluer i en smekk! Helt topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. november 2006 Forfatter #508 Del Skrevet 23. november 2006 Herreli, så vannvittig trøtt jeg er! Det har vært en alldeles turbodag på jobb i dag, og jeg føler jeg drukner i arbeid. Sånn er det for de andre på jobb også, så vi løper rundt og stresser oss halvt i hjel hele gjengen. Det er ikke noen god følelse, og det tapper for krefter når man ikke ser lys i tunnelen.. Jeg var ikke hjemme før klokka var halv seks i kveld, er egentlig ferdig på jobb halv fire. Egentlig burde jeg ha jobba enda lenger, men jeg orka bare ikke. Jeg er så sliten. Jeg kapitulerte på sofaen etter middagen i stad. Sovna tvert! Våkna da mannen dro ut på vift. Så da satte jeg meg foran PC'n. Venter bare på kveldens episode av Prison Break, før jeg skal legge meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 23. november 2006 #509 Del Skrevet 23. november 2006 usj.. Kjipt med så travle dager da.. Men det er heldigvis ikke lenge igjen til du skal ha juleferie, får satse på at du får slappe godt av og lade batteriene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. november 2006 #510 Del Skrevet 23. november 2006 Heisan snuppa!! Huff, jeg forstår godt hvordan det er å ha travle dager altså.. Det er da det passer å kople av en liten stund med gode venninner på sjokoladepuddingparty Eller?? Har du smakt nidar sin julesjokolade (den med gullpapir på..) Den er knaaaaaaaaaallgod!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. november 2006 Forfatter #511 Del Skrevet 23. november 2006 usj.. Kjipt med så travle dager da.. Men det er heldigvis ikke lenge igjen til du skal ha juleferie, får satse på at du får slappe godt av og lade batteriene da ← Ja, gjett om jeg gleder meg til ferien! Kan nesten ikke vente! Heisan snuppa!! Huff, jeg forstår godt hvordan det er å ha travle dager altså.. Det er da det passer å kople av en liten stund med gode venninner på sjokoladepuddingparty Eller?? Har du smakt nidar sin julesjokolade (den med gullpapir på..) Den er knaaaaaaaaaallgod!! ← Jeg er med på party jeg, så sant ikke mannen rasker med seg PC'n på jobb igjen imorra. Han kan bare våge seg! Har smakt julesjokoladen ja, og den er sannelig ikke verst nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. november 2006 Forfatter #512 Del Skrevet 23. november 2006 Da var Prison Break ferdig. En fin avslutning på kvelden med flotte mannebein på TV! Og nå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 23. november 2006 #513 Del Skrevet 23. november 2006 Natti natt.. Skal sove jeg og nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. november 2006 #514 Del Skrevet 23. november 2006 Du har jo mista tickeren for hvor lenge det er til du har ferie også??? Ønsker deg en fin dag i morra! Og da er det HELG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. november 2006 #515 Del Skrevet 24. november 2006 Innom med en liten morgen Til hvilken tid har Liljen innvitert til sjokoladepuddingparty? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. november 2006 Forfatter #516 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Du har jo mista tickeren for hvor lenge det er til du har ferie også??? Ønsker deg en fin dag i morra! Og da er det HELG!!!! ← Jeg har ikke mista den, jeg tok den bort. Synes det ville blitt for mye med både den og smilyen. Liker ikke for mye krims-krams i signaturen min. Og i dag er det sannelig helg ja! Endelig!!! Innom med en liten morgen Til hvilken tid har Liljen innvitert til sjokoladepuddingparty? ← Det var sånn i firetida, men dere gikk jo når jeg kom.. Jaja, vi sees vel snart igjen, vil jeg tro? Edit: en liten leif.. Endret 24. november 2006 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. november 2006 Forfatter #517 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) MÅ bare nødt til å hoppe litt mer for at det er helg! Den har jeg jaggu venta lenge på! :hoppe: :hoppe: Edit: Det var da voldsomt så aktiv den leifen skulle være i dag da! Endret 24. november 2006 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. november 2006 Forfatter #518 Del Skrevet 24. november 2006 Nå står middagen i ovnen, og jeg venter på at mannen skal komme hjem. Ingen konkrete planer for i kveld, men det ville ikke overraske meg om vi fikk besøk.. Herrli' fredda' er det uansett! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 24. november 2006 #519 Del Skrevet 24. november 2006 Du har mann hjemme ja, det er mer enn jeg har... Jaja, kommer vel en fredag eller lørdag hvor min er hjemme også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. november 2006 Forfatter #520 Del Skrevet 24. november 2006 Stakkar.. Min er ikke hjemme enda, men er på vei. Vet ikke hvordan det blir i helga, men jeg håper jeg kommer til å se ham i det minste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå