Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liljen: Jeg er klar for å tilbes! :sjarmor:

Ellers kan du skifte tittel ved å sende PM til Mette eller Marianne. Da fikser de det for deg i en fei! :)

Petra: Jo takk, alt er bra med meg i dag. Sitter her og sliter med kramper i tåa, det er det eneste. Det er så utrolig vondt! :grine:

Og jeg gleder meg forresten også til å få litt lys i vinduene. Det blir bra! :)

Smile: Jeg har det fint! Dere blir ikke nedprioritert, men mannen hadde tatt med seg PC'en på jobb i dag, så da ble det ikke noe KG på meg da jeg kom hjem. Så enkel var DEN forklaringen! :ler:

Eeyore: Utpressing!! :overrasket:

Den må jeg sannelig tenke litt over. Vet ikke om jeg kan unnvære sjokoladen min... :sjenert::ler:

Vannmelon: Ja, DET må bare bli bra! :legrine:

Her blir det heller ikke noe julepynting, men litt advent skal det nok bli ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade står høyt i kurs og er nesten mer verdt enn gullpenger her skjønner jeg :ler:

Vet hvor frustrerende det er når man er KG-avhengig og laptoen er på tur... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kyss:

Takk snuppa! :kyss:

Sjokolade står høyt i kurs og er nesten mer verdt enn gullpenger her skjønner jeg :ler:

Vet hvor frustrerende det er når man er KG-avhengig og laptoen er på tur... :frustrert:

Sjokolade str veldig høyt i kurs ja. Akkurat nå sitter jeg og spiser på en sjokolade jeg egentlig ikke synes er spesielt god. Men suget overtok kontrollen.. :sjenert:

Og tror du ikke laptopen var på tur i dag igjen! :sur:

Man får da gullpenger med sjokolade i...

To fluer i en smekk! Helt topp! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Herreli, så vannvittig trøtt jeg er! Det har vært en alldeles turbodag på jobb i dag, og jeg føler jeg drukner i arbeid. Sånn er det for de andre på jobb også, så vi løper rundt og stresser oss halvt i hjel hele gjengen. Det er ikke noen god følelse, og det tapper for krefter når man ikke ser lys i tunnelen.. :forvirret:

Jeg var ikke hjemme før klokka var halv seks i kveld, er egentlig ferdig på jobb halv fire. Egentlig burde jeg ha jobba enda lenger, men jeg orka bare ikke. Jeg er så sliten. Jeg kapitulerte på sofaen etter middagen i stad. Sovna tvert!

Våkna da mannen dro ut på vift. Så da satte jeg meg foran PC'n. Venter bare på kveldens episode av Prison Break, før jeg skal legge meg.

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usj.. Kjipt med så travle dager da.. :kose:

Men det er heldigvis ikke lenge igjen til du skal ha juleferie, får satse på at du får slappe godt av og lade batteriene da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan snuppa!!

Huff, jeg forstår godt hvordan det er å ha travle dager altså..

Det er da det passer å kople av en liten stund med gode venninner på sjokoladepuddingparty :sjarmor: Eller??

Har du smakt nidar sin julesjokolade (den med gullpapir på..) :sikle: Den er knaaaaaaaaaallgod!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usj.. Kjipt med så travle dager da.. :kose:

Men det er heldigvis ikke lenge igjen til du skal ha juleferie, får satse på at du får slappe godt av og lade batteriene da ;)

Ja, gjett om jeg gleder meg til ferien! Kan nesten ikke vente! :hoppe:

Heisan snuppa!!

Huff, jeg forstår godt hvordan det er å ha travle dager altså..

Det er da det passer å kople av en liten stund med gode venninner på sjokoladepuddingparty  :sjarmor:  Eller??

Har du smakt nidar sin julesjokolade (den med gullpapir på..)  :sikle:  Den er knaaaaaaaaaallgod!!

:klem:

Jeg er med på party jeg, så sant ikke mannen rasker med seg PC'n på jobb igjen imorra. Han kan bare våge seg! :fy_fy:

Har smakt julesjokoladen ja, og den er sannelig ikke verst nei! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kyss:

Du har jo mista tickeren for hvor lenge det er til du har ferie også???

Ønsker deg en fin dag i morra! Og da er det HELG!!!! :danse:

Jeg har ikke mista den, jeg tok den bort. Synes det ville blitt for mye med både den og smilyen. Liker ikke for mye krims-krams i signaturen min.

Og i dag er det sannelig helg ja! Endelig!!!

:hoppe::hoppe::hoppe:

Innom med en liten morgen :klem:

Til hvilken tid har Liljen innvitert til sjokoladepuddingparty?

Det var sånn i firetida, men dere gikk jo når jeg kom.. :tristbla:

Jaja, vi sees vel snart igjen, vil jeg tro? ;)

Edit: en liten leif..

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MÅ bare nødt til å hoppe litt mer for at det er helg! Den har jeg jaggu venta lenge på!

:hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Edit: Det var da voldsomt så aktiv den leifen skulle være i dag da! :forvirret:

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står middagen i ovnen, og jeg venter på at mannen skal komme hjem. Ingen konkrete planer for i kveld, men det ville ikke overraske meg om vi fikk besøk..

Herrli' fredda' er det uansett! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Stakkar..

Min er ikke hjemme enda, men er på vei. Vet ikke hvordan det blir i helga, men jeg håper jeg kommer til å se ham i det minste.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...